سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

۳ هنری که هر کدبانوی خانه دار باید بداند

هر خانم کدبانویی میبایست سه هنر مهم را بداند و با هنرمندی خود همه را انگشت به دهان بگذارد. طبیعتا اولین شاخصه یک زن کدبانو نحوه خانه داری و دست پخت اوست و ما در اینجا به این ۳ نکته مهم میپردازیم:

هنر آشپزی

۱-  هنر لذت بخش آشپزی :

آشپز خوب بودن از خصوصیات یک زن کدبانوست. شما می‌توانید بدون این‌ که دائما در حال آشپزی باشید با به کار بردن کمی خلاقیت در آشپزی همیشه غذاهای خوشمزه و تازه تهیه کنید. در آشپزی برای خانواده خود همیشه سلامتی آنها را در اولویت قرار داده و سپس به خوشمزه بودن غذا فکر کنید. آشپزی کردن در ظاهر ممکن است کار ساده‌ای به نظر برسد اما حقیقت ماجرا این است که آشپزی ترفندهای زیادی دارد که هر کدبانویی باید بداند. آشپزی در گذشته فقط یک هنر برای زنان و دختران بود اما امروزه به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است که هم میتوانید با پخت غذاهای خوشمزه همه را انگشت به دهان بگذارید و هم میتوانید به وسیله آن کسب درآمد کنید.

پخت انواع شیرینی و کیک - هنر شیرینی پزی

۲- هنر تهیه و پخت انواع شیرینی و کیک:

هر کسی که حداقل یک بار شیرینی تهیه کرده باشد به خوبی به اهمیت پختن آن پی برده و متوجه شده است که اگر مواد شیرینی به بهترین نحو ممکن تهیه شود ولی خوب نپزد، زحمت بیهوده ای کشیده شده ، بنابراین لازم است که در مورد پخت و طرز تهیه کیک و شیرینی  اطلاعات کامل و مفیدی داشته باشید .بسیاری از معایبی که در کیک‌هایمان می‌بینیم یک دلیل دارد: برخی اصول ساده کیک پزی را رعایت نمی‌کنیم ، پس اگر مدت‌هاست به دنبال یک آموزش اصولی کیک پزی و پخت و تزیین حرفه‌ای انواع کیک هستید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، مراحل گام به گام کار را در این دوره را با سایت هنر فردی بیاموزید.

تهیه انواع قهوه

۳- هنر تهیه انواع قهوه :

این روزها قهوه در بین ایرانی ها بسیار باب شده است و این ضرورت یادگیری برای طرز صحیح و اصولی تهیه و سرو قهوه را به همه نشان میدهد.برای بیشتر آدم‌ها، کلمه‌ی «قهوه» به شکل یک نوشیدنی مجسم می‌شود.و برای برخی، این تنها یک تلنگر کافئین‌ دار، برای سفر در طول روزشان است. برای بقیه، این یک نوشیدنی تخصصی، سرشار از طعم‌ها و عطرهای پیچیده است . و اما همزمان با به دست آوردن دانش بیشتر در زمینه‌ی عصاره گهری قهوه، راه‌های جدیدی برای کنترل طعم‌ها، آروماها یا عطرها، و احساس چشایی کامل از نوشیدنی مورد علاقه‌مان هم، در اختیار گرفته‌ایم. برای برخی باریستا ها و علاقه‌مندان به قهوه، دم کردن قهوه تبدیل به یک هنر دست‌ساز شده است که این یک نشانه از موج سوم قهوه است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.