پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

نی نی لای لای نونا مدل leaf grow

یکی از وسایلی که به هنگام خرید سیسمونی، بسیار مورد توجه و استقبال والدین قرار می‌گیرد، نی نی لای لای است. ما در این مطلب نی نی لای لای نونا مدل leaf grow را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند یک انتخاب مناسب برای زمان خواب و استراحت نوزادان باشد. به دلیل آن که خواب نوزادان و کودکان همیشه موضوعی بوده که پدر و مادر روی آن حساسیت بسیاری داشته‌اند و مایلند کودک در زمان و مکانی مناسب بخوابد تا رشد ذهنی، فکری و حتی جسمی کودک به شکلی متعادل صورت پذیرد، بنابراین در خصوص خرید نی نی لای باید به نکات خاصی توجه داشت.

برند نونا یکی از برندهای تخصصی در حوزه تولید لوازم مختلف سیسمونی است که تمامی محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. این برند نی نی لای لای‌های متنوعی را به بازار عرضه کرده که یکی از آن‌ها مدل leaf grow می‌باشد. این محصول اکنون در فروشگاه آنلاین سیسمونی بدو نی نی در دسترس مشتریان قرار دارد. این فروشگاه که در انتها به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت محصولات مختلف این برند و سایر برندها را در اختیار شما قرار داده است.

درباره برند نونا

نونا nuna برندی است که در حوزه تولید لوازم مورد نیاز کودک فعالیت دارد و شرکت اولیه و اصلی آن در کشور هلند قرار داشته و اولین محصول آن در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد که یک نمونه از صندلی غذاخوری کودک بود. برند نونا همواره از آغاز فعالیت خود تاکنون سعی داشته سادگی در طراحی را با ساخت خوش ترکیب لوازم همراه کرده و محصولی کاربردی را تولید و به بازار عرضه نماید. به طور کل طراحان برند نونا همواره سعی داشته‌اند راحتی و آسایش کودک و همچنین استفاده آسان از هر وسیله‌ای را برای والدین در نظر بگیرند. از جمله تولیدات این برند می‌توان به محصولاتی مانند کالسکه، نی نی لای لای مدل نونا، پارک بازی، پشه بند و .. اشاره کرد. ما در ادامه درباره نی نی لای لای نونا مدل leaf grow اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نی نی لای لای نونا مدل leaf grow

همان طور که پیشتر اشاره کردیم نی نی لای لای نونا مدل leaf grow یکی از محصولات با کیفیت این برند می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ توانست جایزه بهترین نی نی لای لای مدل نونا را به جهت کیفیت، امنیت و همچنین استفاده آسان در مؤسسه ردنوت از آن خود نماید. از جمله خصوصیات این محصول می‌توان به پشتی قابل تنظیم آن اشاره کرد که به این ترتیب راحتی بسیاری را برای کودک تأمین خواهد کرد و والدین می‌توانند این پشتی را در سه حالت مختلف برای فرزندشان تنظیم نمایند. این قابلیت تنها برای نی نی لای لای مدل leaf grow  طراحی شده و درسایر مدل‌ها مانند curv وجود ندارد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به تحمل وزن بالای آن تا ۶۰ کیلوگرم اشاره کرد بنابراین کودک شما از نوزادی تا حداقل دو سالگی می‌تواند از آن به راحتی استفاده نماید.

مزیت نی نی لای لای نونا مدل leaf grow

پیشتر اشاره کردیم که خواب کودک از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در رشد او تأثیرگذار است. بنابراین این موضوع می‌تواند مادر و پدر را با چالش مواجه نماید. بسیاری از پدرمادرها دوست ندارند نوزاد را از کودکی به خوابیدن در آغوش والدین عادت دهند و مایلند شرایطی را فراهم آورند تا کودک بتواند به تنهایی بخوابد بنابراین استفاده از نی نی لای لای می‌تواند یک گزینه خوب برای این منظور باشد. نی نی لای لای مدل نونا که در ادامه بیشتر به معرفی مزایای آن خواهیم پرداخت کمک می‌کند تا کودک شما در شرایط امن و در حالتی که بدن در حالت درست قرار دارد، آرامش و لذت خواب را تجربه نماید.

  • نی نی لای لای نونا مدل leaf grow برای خواب کودک تا سن دو سالگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • این محصول طراحی ویژه‌ای شبیه برگ داشته و انتخاب نام leaf grow به همین دلیل است زیرا کودک شما با قرارگیری داخل آن امنیت و آسایش بیشتری را تجربه خواهد کرد.
  • نی نی لای لای فوق از جنس فلز تولید شده و از استحکام بالایی برخوردار است اما با توجه به وزن کمی که دارد حمل و جابجایی آن برای پدر و مادر سختی به همراه نخواهد داشت.
  • صندلی راحتی نی نی لای لای نونا مدل leaf grow از مواد اولیه ارگانیک تهیه شده که از پوست و سلامت کودک در برابر تعرق بدن محافظت کرده و کمک می‌کند هوا به خوبی جریان داشته و آسیبی به پوست آن‌ها نخواهد رسید.
  • طراحی جمع و جور نی نی لای لای نونا مدل leaf grow به والدین اجازه می‌دهد تا بتوانند از آن در سفرها نیز استفاده کرد و محل خواب ایمن و راحتی را برای کودک خود فراهم نمایند.
  • برای قسمت نشیمن این محصول پد دوبل نرم به همراه کمربند ایمنی ۳ نقطه ای در نظر گرفته شده که البته داشتن کمربند از نکات مهمی است که هنگام خرید نی نی لای لای باید به آن توجه داشت.
  • حرکت نی نی لای لای مدل نونا به صورت چپ و راست صورت می‌گیرد و برای به حرکت درآوردن آن کافیست خیلی آرام آن را تکان دهید. این حرکت گهواره‌ای آرامش بیشتری را برای کودک فراهم می‌نماید.
  • از دیگر قابلیت‌های گهواره برقی مدل نونا می‌توان به ویژگی قفل آن اشاره کرد که در این حالت نی نی لای لای از حرکت باز می‌ایستد. در این حالت می‌توانید کارهای دیگری را برای کودک انجام داده و یا به او غذا بخورانید.

نی نی لای لای Nuna

فروشگاه آنلاین سیسمونی بدو نی نی

خرید نی نی لای لای یکی از خریدهای ضروری در سیسمونی است که بودن آن می‌تواند علاوه بر تأمین آسایش و خواب آرام کودک، به پدر و مادر کمک نماید تا کودک خود را با شرایط بهتری پرورش دهند. نی نی لای لای نونا مدل leaf grow یکی از نی نی لای لای‌های با کیفیت می‌باشد که در حال حاضر در فروشگاه آنلاین سیسمونی بدو نی نی وجود دارد و می‌توانید برای خرید آن اقدام نمایید. برای کسب اطلاع بیشتر و دیدن این محصول و سایر محصولات این برند می‌توانید به سایت فروشگاه آنلاین سیسمونی نوزاد بدو نی نی  مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.