شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

میز شطرنج و تخته نرد نفیس و صادراتی

امروزه دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از موضوعاتی است که افراد به آن اهمیت زیادی می دهند. داشتن یک فضای شیک و زیبا به افراد احساس آرامش و رضایت مندی می دهد. انواع وسایل دکوری، مبلمان و وسایل تزئینی جزو وسایلی است که علاوه بر زیبایی موجب پر شدن فضاهای خالی منزل می شوند.

به احتمال زیاد در منزل با فضاهای خالی روبرو شده اید که نه به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوان مبلمان و یا کتابخانه در آن قرار داد و یا اینکه آنقدر کوچک هستند که بتوان از آن چشم پوشی کرد. این موارد ممکن است گوشه ای از سالن پذیرایی شما باشد. یک انتخاب عالی و بسیار شیک و زیبا برای این فضاها میز شطرنج و تخته نرد دست ساز است.

میز شطرنج - ست میز و صندلی شطرنج

 

این میز با ابعاد کوچک و مناسب، طراحی بسیار زیبا و شیک و از همه مهمتر کاربردی می تواند بهترین گزینه برای منزل شما محسوب شود. طراحی بسیار زیبا و مدرن نیم ست شطرنج و تخته نرد صادراتی با منبت کاری ها و معرق کاری روی آن قابلیت هماهنگی با هر نوع دکوراسیون را داشته و جلوه بسیار زیبا و شیکی به فضای شما می دهد.

این نیم ست متشکل از یک میز و دو صندلی با جنس چوب راش و رویه مبل باکیفیت علاوه بر اینکه به خوبی فضاهای خالی شما را پر می کند می توان از آن برای بازی نیز استفاده نمود. در میهمانی های خودمانی و در کنار دوستان و آشنایان به راحتی می توانید شطرنج و یا تخته نرد بازی کرده و اوقات خوشی داشته باشید.

میز شطرنج و تخته نرد نفیس و صادراتی علاوه بر اینکه به عنوان میز استفاده می شود قابلیت تبدیل به صفحه شطرنج و تخته نرد را دارد. شما با خرید این نیم ست زیبا و نفیس از یک دکوراسیون زیبا و مدرن بهره مند می شوید.

 

طرح ورساچه

میز شطرنج و تخته نرد

یکی از انواع مبلمان بسیار زیبا و مدرن که امروزه طرفداران زیادی دارد میز شطرنج و تخته نرد است. در ساخت و طراحی این نیم ست زیبا از آخرین تکنیک های طراحی استفاده می شود. همچنین استفاده از چوب مرغوب، رویه های صندلی چرم نفیس و کنده کاریهای روی میز و صندلی با هدف ساخت یک مجموعه نفیس و لوکس بکار می رود. به همین دلیل این نیم ست میز شطرنج و تخته نرد را می توان به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی در هر نقطه ای از منزل قرار داد.

صفحات شطرنج و تخته نرد و مهرهای شطرنج معمولا از جنس فلز بوده که حس نوستالژی و کلاسیک به افراد می بخشد. با خرید میز شطرنج و تخته نرد شما علاوه بر داشتن یک دکور زیبا و شیک در منزل خود می توانید بصورت خاص و منحصر به فرد از دوستان، آشنایان و میهمانان خود پذیرایی کنید. شلفیکس انواع نیم ست میز شطرنج و تخته نرد را در چندین رنگ متنوع برای هارمونی با انواع فضاهای داخلی طراحی و عرضه می کنند.

بطور معمول رویه صندلی ها و چوب نیم ست در رنگ های قهوه ای، کرم و سفید عرضه شده لذا امکان هماهنگ کردن آن با انواع دکوراسیون داخلی وجود دارد. اگر رنگ دکوراسیون شما روشن است می توانید از میز شطرنج و تخته نرد رنگ سفید و کرم استفاده کنید. اگر رنگ دکوراسیون داخلی شما تیره است با انتخاب نیم ست رنگ قهوه ای حداکثر همخوانی با دکوراسیون داخلی را خواهید داشت. اگر چه پیشنهاد می شود جهت زیبایی و جلوه بیشتر رنگ متضاد برای نیم ست خود انتخاب نمائید. جنس رویه نیم ست نیز ممکن است از چرم مرغوب و یا جیر باشد. بدین ترتیب با انتخاب جنس رویه و رنگ مناسب شما یک مجموعه عالی و بی نظیر را به دکوراسیون داخلی منزل خود اضافه می کنید.

برای سفارش این محصول بی نظیر لطفا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید

  • ۰۲۱۸۸۴۹۲۳۱۴
  • ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶
  • shelfix.ir

عکسهای بیشتری از میز شطرنج و تخته نرد شلفیکس

میز شطرنج

نیم ست شطرنج و تخت نردمدل صندلی نیم ست شطرنج

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.