پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

معیارهای انتخاب لباس عروس مناسب

انتخاب لباس عروس شیک از جمله مهم‌ترین مواردی است که برای شب عروسی بسیار حائز اهمیت خواهد بود که در صورت رخ دادن کوچک‌ترین اشتباه، ممکن است شب تلخی را برای عروس و داماد رقم بزند. همانطور که می‌دانید فلسفه انتخاب لباس عروس این است که عروس را از کلیه‌ی مهمان‌های حال حاضر در مراسم متمایز کند؛ به همین دلیل انتخاب لباس با وسواس بیشتری صورت می‌گیرد تا در نهایت بهترین نوع آن انتخاب شود. به طور حتم اگر از آن دسته خانم‌هایی باشید که در انتخاب لباس عروس شیک وسواس زیادی به خرج می‌دهید که البته این موضوع انتخاب لباس را سخت خواهد کرد، باید از موارد بسیاری قبل از ورود به مزون لباس عروس اطلاع داشته تا در نهایت بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید که ما در این مقاله به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

لباس عروس خاص

در نظر گرفتن بودجه

در وهله‌ی اول باید بودجه‌تان را برای خرید لباس عروس لوکس مشخص کنید. در نظر گرفتن این مورد کارتان را برای انتخاب راحت‌تر خواهد کرد چرا که شما را به مزون یا تولیدی‌هایی هدایت می‌کند که در رنج‌های قیمتی مدنظرتان لباس عروس موجود دارند. از مزیت‌های مشخص بودن بودجه تلف نکردن زمان بیش از اندازه برای انتخاب لباس عروس شیک است.

انتخاب لباس عروس بر اساس رسومات و عقاید

به طور حتم باید با توجه به عقاید خود و همسرتان لباس عروس انتخاب کنید. در واقع استفاده از لباس‌های باز یا پوشیده فقط باید طبق نظر خودتان انجام شود چرا که معمولاً دیده شده است که همین مسئله‌ی به ظاهر ساده، سبب اختلاف مابین عروس و داماد و حتی خانواده‌هایشان پس از مراسم شده است. بنابراین حتماً به این موضوع دقت شود.

لباس عروس لاکچری متناسب با فرم بدن

برای اینکه یک لباس عروس مناسب انتخاب شود، باید فرم بدن‌تان را به خوبی بشناسید. در غیر اینصورت محال است که بتوانید یک لباس عروس شیک انتخاب کنید. اگر در این زمینه اطلاعات چندانی ندارید، شاید بهتر باشد که از یک متخصص کمک بگیرید. به طور کلی اندام و قد عروس تأثیر بسزایی در تعیین و انتخاب لباس عروس خواهند داشت.

لباس عروس لوکس

بررسی سایز لباس عروس

پرو کردن لباس عروس از واجبات است که بعضی از عروس خانم‌ها از انجام آن سر باز می‌زنند و درست دقیقه نود متوجه اندازه نشدن آن می‌شوند که دیگر زمان کافی برای ویرایش لباس وجود ندارد. همین امر سبب می‌شود که تا انتهای عروسی در عذاب باشند.

لباس عروس دنباله‌دار یا بدون دنباله

حتماً لباس‌های دنباله‌دار عروس را دیده‌اید که اکثراً برای فیلمبرداری و عکاسی کاربرد دارند و اگر در طول مراسم استفاده شوند، آزادی عمل را از عروس خواهند گرفت. البته خانم‌هایی که قد کوتاه دارند، شاید بهتر باشد که لباس دنباله‌دار با بیشتر از ۴۰ سانتی‌متر استفاده نکنند. ضمناً انتخاب لباس عروس شیک دنباله‌داری که دنباله‌ی آن از لباس جدا می‌شود هم انتخاب مناسبی خواهد بود.

انتخاب لباس عروس با توجه به فصل

یکی دیگر از مواردی که باید از زمان انتخاب لباس عروس دقت کرد، فصلی هست که در آن هستیم. در واقع بهتر است که طبق فصل لباس عروس لاکچری انتخاب شود. بعنوان مثال از انتخاب لباس ابریشم در فصول گرم خودداری کنید و یا لباس‌های دنباله‌دار در روزهای بارانی جز کثیفی چیز دیگری نخواهند داشت.

دقت به جنس و نوع پارچه لباس عروس

همانطور که می‌دانید انواع لباس عروس با جنس و نوع پارچه‌های مختلف وجود دارد که پر واضح است که باید در انتخاب بهترین لباس دقت زیادی کرد. به طور کلی پارچه‌هایی که برای لباس عروس شیک در نظر گرفته می‌شوند، می‌توانند اندام‌ها را به گونه‌ی دیگری نشان دهند. برای مثال پارچه‌های سفت، اندام‌ها را توپر نشان داده و پارچه‌های نرم هیکل عروس را لاغرتر نمایش می‌دهد. بنابراین برای اینکه بتوانید یک لباس عروس لوکس انتخاب کنید، حتماً این مورد را در نظر بگیرید.

عدم انتخاب لباس‌های عجیب و غریب

مطمئناً با ما هم عقیده هستید که زیبایی در سادگی است. بنابراین توصیه‌ی اکید داریم که از انتخاب لباس‌ با طرح و رنگ‌های عجیب خودداری کنید. طبق تجربه اکثر عروس خانم‌هایی که برای شب عروسی‌شان از چنین لباس‌هایی استفاده کرده‌اند، اذعان داشتند که از انتخاب‌شان پشیمان هستند. با این حال اختیار انتخاب لباس عروس شیک با شماست و می‌توانید هر نوع لباس عروسی را انتخاب و استفاده کنید.

انتخاب سنتی یا مدرن بودن لباس عروس

سنتی بودن لباس عروس و یا انتخاب نوع مدرن آن می‌تواند شما را برای پرو کردن لباس‌های خاص آماده کند. در واقع با در نظر گرفتن نوع دلخواه لباس عروس، مسیرتان برای انتخاب جزئی‌تر لباس تغییر خواهد کرد. بنابراین در ابتدای امر مشخص کنید که می‌خواهید نوع لباس عروس‌تان سنتی باشد و ترجیح می‌دهید کاملاً طبق روز انتخاب کنید.
توجه به بالاتنه لباس عروس لوکس
اگر چه همه‌ی بخش‌های لباس عروس مهم هستند اما همیشه یادتان باشد که بالا تنه لباس عروس شیک دارای اهمیت بیشتری است. در واقع به این دلیل که این بخش از لباس نه تنها در مراسم عروسی بلکه در عکس‌ها و فیلم‌برداری‌ها نیز بیشتر در دید است باید در انتخاب آن حساسیت بیشتری به خرج داد. به بیان دیگر برای این قسمت از لباس عروس، حتماً به زیبایی و راحتی آن اهمیت دهید.
خرید انواع لباس عروس لاکچری از مزون طراحی و دوخت بلندی
حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، شاید در این بحبوبه بفکر لباس عروس شب عروسی‌تان هستید و هنوز هم در انتخاب یک لباس عروس شیک سردرگم بوده و توانایی انتخاب ندارید. اما اشکالی ندارد چرا که با استفاده از مزون طراحی و دوخت بلندی در کمتر از چند روز بهترین لباس عروس، برایتان آماده خواهد شد. در این مزون انواع و اقسام لباس عروس لاکچری وجود دارد که می‌توانید آنها را انتخاب و خریداری کنید. ضمن اینکه اگر طرح خاصی مدنظرتان است، به راحتی می‌توانید با بکارگیری مجموعه‌ی تخصصی بلندی طرح دلخواه لباس عروس‌تان را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
از مزیت‌های استفاده از مزون طراحی و دوخت بلندی می‌توان به کیفیت بالای کارها و همچنین ضمانت دوخت اشاره کرد که به همین دلایل، این مجموعه توانسته است رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب کند. حال با این تفاسیر و برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش لباس عروس شیک تنها کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای این مقاله استفاده کنید.

https://bolandyco.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.