پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی فیلم های جدید با دوبله فارسی

دانلود فیلم

یکی از چالش های بیننده های فیلم اینست که فیلم دوبله ببینیم یا زیرنویس و اینکه تماشای فیلم با دوبله فارسی چه مزایا و معایبی دارد.

وقتی یک فیلم را با دوبله فارسی می بینیم تقریبا یک تغییر عظیم در فیلم ایجاد شده را خواهیم دید، فیلم های زبان اصلی همه چیز آن واقعی از صداها، فریادها و دیگر حوادث صوتی و بصری فیلم می باشد. اما دوبله مزیت هایی مانند درک و متوجه شدن محتوای یک اثر به سرعت بسیار بالا و البته روانتر و ویژگی خیلی مهم تر آن نحوه نگاه ما به مانیتور است که در نسخه دوبله نیازی نیست به قسمت پایینی باشد برای خواندن ترجمه و زیرنویس، در نتیجه اشراف بیشتری هنگام فیلم دیدن نسبت به وقایع و صحنه های رخ داده داریم. البته دوبلورها در اجرای صدای کودکان، فریادها و حتی گاهاً گریه ها ضعف چشمگیری دارند چراکه همه دوبلورها صدایی خوب و زیبا دارند اما این از واقعیت به دور است، برخی بازیگر در نسخه اصلی فیلم صدایی خوب و برخی صدای معمولی دارند و حتی نحوه گریه کردن در هنگام اجرای یک سکانس بسته به نوع گریه و حس بازیگر باید همخوانی داشته باشد تا بیننده بتواند همزاد پنداری کند. مزیت دیگر فیلم دوبله امکان تماشا در کانون گرم خانواده است و کاملا مناسب محیط خانوادگی است و همچنین از واژه های اصولی و مودبانه استفاده می شود. تخصص رسانه ای که از آن فیلم دریافت می کنیم مورد بحث است؛ ناب مووی از جمله رسانه های حرفه ای در این زمینه است.

دانلود فیلم های جدید دوبله فارسی

  • دانلود فیلم نفرین لیورونا- The Curse of La Llorona ۲۰۱۹

فیلم سینمایی نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) فیلمی در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم پیش درآمدی از فیلم های احضار است و ششمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی احضار محسوب می‌شود. از بازیگران آن می‌توان به لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس، جینی لین کینچن، مریسل رامیرز، سین پاتریک توماس، تونی آمندولا، ایرین کنگ، الی الکساندر، پال رودریگز، جان مارشال جونز، ریکاردو ممود-وگا، ریموند کروز اشاره کرد. کارگردانی این اثر بر عهده مایکل چاوز بوده که چندی پیش به عنوان کارگردان قسمت سوم فیلم احضار انتخاب شد. جیمز وان خالق دنیای سینمایی احضار در قسمت سوم فیلم احضار به همراه پیتر سفرن به عنوان تهیه کننده حضور دارد و میشود گفت او به نوعی پدرخوانده این مجموعه به حساب می آید. این فیلم تا کنون کاندیدای سه جایزه از جشنواره های فیلم شده است.

  • دانلود فیلم اتاق فرار ۲  Escape Room ۲۰۲۱

دانلود فیلم

فیلم جدید اتاق فرار: مسابقات قهرمانان (Escape Room: Tournament of Champions) که با نام اتاق فرار ۲ (Escape Room 2) نیز شناخته میشود، یک فیلم اکشن، ترسناک، ماجراجویی، رازآلود، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و آفریقای جنوبی به کارگردانی آدام روبیتل است که توسط سه کمپانی‌ Columbia Pictures و Original Film و Shaken Not Stirred تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ویل هانلی، ماریا ملنیک و دانیل تاچ به صورت مشترک به عهده داشته و هنرمندانی چون تیلور راسل، لوگان میلر، دبورا آن ول، توماس کوکرل، هالند رودن، ایندیا مور، کارلیتو الیوررو، مت اسوف، جیمی لی مانی، وین هریسون، لوسی نیومن-ویلیامز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که دنباله فیلم اتاق فرار محصول سال ۲۰۱۹ محسوب میشود، اولین بار در تاریخ ۱۶ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۴۴.۹ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند.

پس از اینکه قسمت اول فیلم اتاق فرار در سال ۲۰۱۹ با استقبالی غافلگیرکننده روبرو شد و به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت، کلمبیا پیکچرز ساخت ادامه آن را تأیید نمود. آدام روبیتل نیز که قسمت اول را کارگردانی کرده بود به عنوان کارگردان قسمت دوم انتخاب شد و تیلور راسل و لوگان میلر هم نقش خود را در کنار اضافه شدن گروه جدیدی از بازیگران حفظ کردند؛ فیلمبرداری اصلی اتاق فرار: مسابقات قهرمانان در کیپ تاون، آفریقای جنوبی از نوامبر سال ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰ انجام شد و باقی آن نیز در ژانویه سال ۲۰۲۱ صورت گرفت؛ فیلم اتاق فرار ۲ پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها وجود معماهای پیچیده در این فیلم را ستودند. این فیلم مهیج و دلهره آور را می توانید در آرشیو دانلود فیلم دوبله فارسی دریافت کنید.

  • دانلود فیلم بی گناه ۲۰۲۰Innocence

فیلم سینمایی بی گناهی یا اینوسنس (Innocence) با نام کره ای (Gyul-Baek) فیلمی جنایی، هیجان انگیز و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور کره جنوبی به کارگردانی پارک سانگ هاین است که توسط کمپانی Idio Plan منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز پارک سانگ هاین برعهده داشته و بازیگرانی چون بائه جونگ اوک، هونگ کیونگ، شین موون سونگ، پارک جین یونگ، شین هه سان در این فیلم بازی می کنند.. همچنین این فیلم که با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد و پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد نامزد دریافت ۵ جایزه شود.

  • دانلود فیلم ذاتاً قهرمان ۲۰۲۱ Born a Champion

دانلود فیلم

فیلم ذاتا قهرمان یا تولد یک قهرمان (Born a Champion) یک فیلم اکشن، ورزشی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی الکس راناریولو است که توسط کمپانی ESX Entertainment منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز الکس راناریولو و سین پاتریک فلانری برعهده داشته و بازیگرانی چون کاترینا بودن، شان پاتریک فلانری، دنیس کواید، کاری گراهام، موریس کامپت، رنو ویلسون، پائول جی السی در این فیلم حضور دارند.این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۱ در آمریکا منتشر شد.

در سایت ناب مووی فیلم های زیادی با دوبله فارسی و صوت ها بصورت جداگانه قرار گرفته است، یکی از نکات جالب توجه در این سایت فیلم هایی ۲۰۲۲ است که در حال تکمیل شدن آرشیو آن است و فیلم های؛ ژرف آب، کله خر برای همیشه، سقوط ماه، با من ازدواج کن، مرگ بر روی نیل، آمبولانس، بتمن به همراه تاریخ اکران قرار گرفته است، همچنین نسخه دوبله فارسی این فیلم ها بصورت اختصاصی توسط رسانه ناب قرار خواهد گرفت. پیشنهاد میکنیم به صفحه دانلود فیلم جدید ۲۰۲۲ ناب مووی سری بزنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.