پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی ۷ تا از بهترین ضد آفتاب های ایرانی

اشعه های مضر خورشید می تواند باعث آسیب های جدی به پوست و حتی موجب سرطان های پوستی شود اما در مقابل، نور خورشید اثرات مثبت بسیاری بر روی سلامتی ما دارد؛ از بهبود خلق و خوی گرفته تا کمک به افزایش سطح ویتامین D که نمی توان از آنها چشم پوشی نمود. به همین دلیل بهتر است از راه حلی استفاده کنیم که در عین محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش، ما را از نور خورشید محروم نکند. ضدآفتاب بهترین راهکار است. این محصول همان طور که از نام آن پیداست، برای محافظت از پوست صورت در برابر اشعه های مضر خورشید به کار می رود. البته خرید این محصول به این راحتی ها نیست. ضدآفتاب خانم ها با آقایان متفاوت بوده و در واقع این محصول با توجه به سن، جنس و نوع پوست افراد فرموله شده است. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی تعدادی از بهترین ضدآفتاب های ایرانی بپردازیم.

۱-ضدآفتاب بی رنگ و ضد لک لافارر: در صدر معرفی ها به یکی از محصولات برند محبوب “لافارر” اشاره می کنیم. این برند با افتخار ساخت ایران است و با آنکه مدت زیادی از شروع فعالیت آن نگذشته است، توانسته به واسطه محصولات با کیفیت خود محبوبیت زیادی کسب کند. محصولات تخصصی لافارر با بهره گیری از دانش روز اروپا و توان علمی متخصصین، در شرکت لابراتورهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار تولید و پس از بررسی های کلینیکی فراوان، به مصرف کننده عرضه می شود.

ضدآفتاب بی رنگ و ضد لک لافارر

ضدآفتاب بی رنگ و ضد لک لافارر با فرمولاسیون موثر و سبک خود، برای هریک از پوست های چرب و خشک به صورت جداگانه فرموله شده است. این محصول محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه UV-A و UV-B داشته و دارای خاصیت روشن کنندگی، آنتی اکسیدانی و کوچک کننده منافذ باز پوست است.

۲-کرم ضدآفتاب پریم مدل Matex Tinted: برند پریم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای محصولات آرایشی به شمار می رود که با شناخت دقیق مشکلات پوستی، محصولاتی با کیفیت و با استانداردهای جهانی تولید نموده است.

کرم ضدآفتاب پریم مدل Matex Tinted یک ضدآفتاب مخصوص پوست چرب است که دارای فرمولاسیونی پیشرفته با فیلترهای حفاظتی است. عصاره تاک به کار رفته در این ضدآفتاب با عملکرد دو مرحله ای خود، از چین و چروک ها پیشگیری می کند. نوع بی رنگ این محصول، می تواند به عنوان ضدآفتاب آقایان مورد استفاده قرار گیرد و نوع رنگی آن با پوشانندگی قابل توجهی که دارد، می تواند جایگزین کرم پودر روزانه بانوان شود. علاوه بر این ویتامین E و مواد مرطوب کننده موجود در این کرم، نیاز مصرف کننده به یک کرم مرطوب کننده را نیز مرتفع می سازد.

۳-کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده پوست پرودرما: پرودرما یکی دیگر از برندهای خوشنام ایرانی است که با واردات مواد اولیه با کیفیت و مرغوب از شرکت سیلاب فرانسه، اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت نموده است. این برند متناسب با آب و هوای ایران و نوع پوست افراد جامعه، اقدام به تولید اقلام مورد نیاز برای رفع مشکلات پوست و مو نموده است.

کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده پوست پرودرما

یکی از ضدآفتاب های موثر پوست خشک، کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده پوست پرودرما می باشد. این محصول با فیلترهای حفاظتی خود، از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می­کند. علاوه بر این، ضدآفتاب پرودرما با بهره گیری از کمپلکس مواد مرطوب کننده موثر، آبرسانی و تغذیه کامل سلول های پوستی شما را به خوبی انجام می دهد. تعادل چربی و آب پوست، تقویت در برابر عوامل مخرب و جلوگیری از ترک پوست از دیگر ویژگی های این ضدآفتاب صورت است.

۴- لوسیون ضدآفتاب کودکان آردن: از آنجایی که پوست کودکان با بزرگسالان تفاوت های اساسی دارد، لذا تهیه محصولات مراقبتی برای آنان از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است. برند “آردن” در زمینه تولید محصولات مراقبت پوست کودکان بسیار موفق عمل نموده که یکی از محصولات آن، لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن می باشد.

لوسیون ضدآفتاب کودکان آردن

این لوسیون بدون هیچگونه اسانس و نگهدارنده مضر، از پوست حساس کودکان در برابر نور خورشید محافظت می کند. همچنین لوسیون ضدآفتاب کودکان آردن حاوی مواد مرطوب کننده موثر و امولسیون غیر یونی می باشد که جهت کاهش التهابات پوستی بسیار مفید است و از اینرو این محصول یک ضدآفتاب پوست حساس نیز محسوب می شود.

۵-کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا مدل Tinted: برند دکتر ژیلا از جمله برندهایی است که نام آن برای بسیاری از افراد آشناست. این برند که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز نموده است، شرکت برتر تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. ضدآفتاب مدل Tinted یکی از محصولات برند دکتر ژیلاست که مناسب انواع پوست می باشد؛ حتی به عنوان ضدآفتاب پوست مختلط. وجود ترکیباتی همچون آلوئه ورا، روغن آووکادو، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، بیزابولول و عصاره برگ زیتون به تقویت سلول های پوستی کمک می کند. همچنین ویتامین C پایدار موجود در این کرم ضدآفتاب، موجب آبرسانی پوست شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می نماید.

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا مدل Tinted

۶-کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر: دیگر محصول برتر لیست ما، کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی از برند لافارر می باشد. این محصول مهار کننده رشد میکروارگانیسم های مولد آکنه و جوش است که به دلیل دارا بودن عصاره های طبیعی از پوست در برابر آکنه و جوش محافظت می کند.  از این کرم به عنوان ضدآفتاب پوست معمولی استفاده شده که البته کاربردهای دیگری همچون درمان هیپرپیگمانتاسیون، تاخیر در روند پیری پوست و درمان آفتاب سوختگی نیز دارد.

۷-کرم ضدآفتاب سینره: تفاوت اصلی محصولات برند سینره با دیگر برندها در منشا گیاهی آن است. این برند از سال ۱۳۷۶ با بهره گیری از مواد اولیه باکیفیت (تهیه شده از اروپا) و با فرمولاسیون پیشرفته ای که حاصل تلاش متخصصان سوئیسی، فرانسوی و ایرانی می باشد، و با بهره مندی از گیاهان موثر اقدام به تولید محصولات با کیفیتی در عرصه مراقبت از پوست و مو نموده است.

کرم ضدآفتاب سینره

کرم ضدآفتاب سینره که برای انواع مختلف پوست فرموله شده، قدرت حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB را دارد. این محصول فاقد هرگونه ترکیبات مضری مانند پارابن بوده و با ایجاد جلوه مات بر روی پوست، مناسب مصرف روزانه آقایان و بانوان می باشد.

سخن پایانی

محصولات مراقبتی از پوست بخصوص ضدآفتاب ها از تنوع بالایی برخوردارند. همین امر انتخاب یک محصول مناسب در میان ده ها برند خارجی و ایرانی را سخت می کند. در این مقاله به معرفی چند محصول با کیفیت و برندهای معتبر ایرانی پرداختیم. شما می توانید این محصولات به علاوه ده ها محصول باکیفیت ایرانی دیگر را از داروخانه آنلاین سلامت محور داروتیم تهیه نمایید. امیدواریم با انتخابی درست، برای پوستتان تجربه ای لذت بخش رقم بزنید!

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 26, میانگین امتیاز: 4,42 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.