پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

خرید رنگ مو با کیفیت چه مزایایی به دنبال دارد؟

رنگ مو با کیفیت

رنگ مو یکی از تکنیک ‌های زیبایی است که بر روی موها اعمال می‌ شود و از آن برای تغییر رنگ در موها، ایجاد تنوع در ظاهر و پوشش موهای سفید استفاده می ‌گردد. به دلیل اینکه این محصولات در استایل و چهره‌ ی فرد بسیار تاثیر گذار هستند؛ یکی از پر استفاده ترین محصولات آرایشی محسوب می شوند. کیت رنگ مو لورآل و رنگ مو گارنیر از جمله این کیت ها محسوب می شوند که محتویات داخل جعبه آن ها شامل تمام ابزارهای ضروری برای رنگ کردن موها در خانه است. علاوه بر انتخاب رنگ این محصولات متناسب با رنگ پوست و دیگر ویژگی‌ های ظاهری که باعث می‌ شود تا صورت بازتر و موها زیباتر از قبل به نظر برسند و رضایت بخشی بالایی به همراه خواهد داشت؛ در نظر گرفتن کیفیت و ویژگی های خاص نیز از فاکتورهای مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت، آسیب دیدن و ریزش موها اتفاقی قطعی خواهد بود. همچنین کیفیت این محصولات مستقیما با مدت زمان ماندگاری رنگ در موها، توانایی پوشش موهای سفید، جلوگیری از آسیب به ریشه و ساقه موها حین رنگ آمیزی، داشتن ظاهری شاداب و درخشان رنگ در موها ارتباط مستقیم دارد. در این مقاله رنگ های با کیفیت با موها چه می کنند؟ چه مزایایی دارند؟ و تاثیرات آن ها را بررسی خواهیم کرد. همچنین برای اطمینان از خرید رنگ مو از زز زاگرس همراه ما باشید.

در حین رنگ آمیزی آسیبی به سلامت موها نمی رسانند.

اغلب گفته می‌ شود که رنگ‌ آمیزی به سلامت موها آسیب می ‌رساند و استشمام این محصولات برای سلامتی مضر است. بله در هر صورت این محصولات بدون خطر نیستند. حتی در صورت استفاده مداوم از محصولات رنگ دائمی احتمال آسیب دیدن موها افزایش پیدا می ‌کند. چرا که این محصولات به ساختار داخلی فیبر موها نفوذ می‌ کنند و رنگ جدید را جایگزین می ‌کنند. بنابراین بهتر است قبل از خرید حتما در مورد کیفیت و مواد تشکیل دهنده محصولات به خوبی تحقیق کرده و محصولات حاوی ترکیباتی نظیر کراتین، روغن آووکادو، شی باتر و روغن زیتون که هر کدام خواص منحصر به فردی برای سلامت موها دارند را انتخاب کنید. این نوع محصولات با تامین مواد مغذی مورد نیاز از آسیب دیدن و ریزش موها به طور موثر جلوگیری می کنند.

دارای کاتالوگ رنگ مو با تنوع گسترده هستند.

انتخاب رنگ متناسب با رنگ پوست صورت کار دشواری به نظر می ‌رسد. فاکتورهایی که باید مورد توجه قرار دهید عبارتند از تناژ رنگ پوست، فرم صورت، ویژگی‌ های ظاهری و رنگ چشم‌ ها می ‌باشد. همچنین این اصل را بخاطر داشته باشید که تیره کردن رنگ موها از روشن کردن آن آسان ‌تر است. بهترین توصیه این است که دو درجه رنگ روشن ‌تر یا تیره‌ تر از رنگ طبیعی موهای خود را انتخاب کنید. کیت رنگ های مو تنوع رنگی بالایی دارند و به راحتی می توانید رنگ متناسب با ویژگی های ظاهری خود را پیدا کنید.

به پوشش کامل موهای سفید کمک می کنند.

اگر هدف شما از رنگ کردن موها، پوشاندن موهای سفید است؛ بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که این مزیت را دارند. کیت های حاوی آمونیاک به این صورت عمل می‌ کنند که با جدا کردن کوتیکول موها باعث می ‌شوند تا رنگ به داخل ساقه مو نفوذ کند. رنگدانه‌ های طبیعی مو را از بین برده و رنگ جدید را جایگزین کند. از این طریق سبب پوشش کامل موهای سفید می ‌شوند و ماندگاری رنگ در موها را تا مدت زمان طولانی تضمین می ‌کنند.

رنگ زیبای موها از ماندگاری طولانی مدت برخوردار است.

انواع رنگ مو با کیفیت به دلیل ترکیبات تغذیه کننده، درخشان کننده و رنگدانه های غلیظ بکار رفته، در حین رنگ آمیزی از وضعیت سالم موها مراقبت می کنند. بعد از رنگ کردن موها ظاهری سالم و درخشان در موها به وجود می آورند و همچنین با محتویات حاوی انواع شامپو و ماسک مو کمک می کنند تا رنگ در موها تا مدت زمان طولانی بدون تغییر باقی بماند.

ترکیب رنگ مو ضد حساسیت و غیر آلرژی زا است.

یکی از اصلی ترین عوارض مصرف محصولات بی کیفیت، واکنش های آلرژیک در پوست سر و آسیب دیدن موها است. اگر چه این عوارض نادر هستند اما می توانند برای سلامتی خطرناک باشند. بهتر است قبل از استفاده از این نوع محصولات تست حساسیت انجام دهید و مقداری از آن را پشت گوش یا در قسمت داخلی بازو برای ۴۸ ساعت بمالید؛ اگر باعث خارش یا قرمزی در پوست نشد می توانید به راحتی استفاده کنید.

امکان رنگ کردن مو توسط خود را فراهم می کنند.

کیت ها با ابزارهای داخل جعبه حاوی کرم رنگ، اکسیدان، درپوش برس ‌دار، شامپو سر، ماسک مو و یک جفت دستکش، به تسهیل رنگ آمیزی موها بدون کمک فرد دیگری کمک می کنند. روش استفاده آسانی دارند و سبب صرفه جویی در هزینه ها نیز می گردند.

در نتیجه بهترین رنگ مو محصولی است که با فاکتورهای ذکر شده مطابقت داشته باشد و بهتر است بر اساس این معیارهای مهم انتخاب شده باشد. چرا که هر چقدر محصولات کیفیت بالایی داشته باشند؛ رنگی ماندگارتر، زیباتر و درخشان تر در موها به ارمغان خواهند آورد و احتمال آسیب دیدن موها کاهش پیدا می کند. در ادامه به معرفی بهترین مارک رنگ مو خواهیم پرداخت.

رنگ مو لورآل

برند لورآل یکی از کمپانی های مطرح ارائه دهنده محصولات آرایشی و مو در سطح جهان می باشد. محصولات رنگ آمیزی این کمپانی بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید به شمار می روند که وعده پوشش صد درصد موهای سفید را می دهند. تمام لوازم ضروری جهت دستیابی به رنگی زیبا در موها بدون مراجعه به آرایشگاه را دارا هستند. برای مراقبت از موها قبل، حین و بعد از رنگ آمیزی بهترین انتخاب رنگ مو لورال بوده و تنوع رنگی بالایی دارند. به علاوه سری جدید cool creme این برند با ارائه کیت های حاوی شامپو بنفش از ایجاد ظاهر ناخواسته زرد و نارنجی در موها تا چند هفته جلوگیری می کنند.

رنگ مو گارنیر

رنگ های مو این برند با ترکیبات بر پایه گیاهی و روغن های مغذی معروف هستند و در مواد تشکیل دهنده آن ها از روغن آووکادو، زیتون و شی باتر بهره گرفته شده است. به دلیل ترکیبات با کیفیت آسیبی به ریشه و تارهای مو نمی رسانند و برای مراقبت از سلامت موها در حین رنگ کردن گزینه مناسبی به حساب می آیند. رنگ مو گارنیر تا ۸ هفته ماندگاری دارد و قابلیت پوشش موهای سفید را نیز دارند.

سخن آخر

اگر به دنبال خرید آنلاین انواع رنگ مو از فروشگاه اینترنتی معتبر هستید؛ پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس می ‌باشد. زاگرس به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین فروشگاه ‌های کشور در زمینه واردات و فروش محصولات شوینده و بهداشتی انواع محصولات برندهای نام آشنا و خارجی را پوشش می‌ دهد. ضمانت اصالت و حق ارجاع کالا در صورت عدم رضایت از دیگر مزایای خوب این فروشگاه می ‌باشد که خریدی بی دغدغه را برای کاربران فراهم می ‌کند. همچنین با در اختیار قرار دادن محتوای کاربردی رنگ مو لورآل و رنگ مو گارنیر به همراه تصاویر واضح انتخاب محصول بر حسب نیاز کاربران را آسان ساخته است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.