جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

مدل کیف و کفش مجلسی جدید ۲۰۱۷ برند زهیر مراد

در خط تولید زهیر مراد علاوه بر مدل های شیک لباس مجلسی و لباس عروس، مدل های جذاب کیف و کفش مجلسی نیز دیده می شود.

در بخش مد و فشن مجله تصویر زندگی، تصاویری از مدل های شیک و زیبای کفش و کیف مجلسی ای طراح بزرگ را با هم می بینیم.

مدل کیف مجلسی جدید

جدیدترین مدلهای کیف و کفش مجلسی zuhair murad

زهیر مراد طراح لباس مشهور لبنانی که به سمبل شکوه و عظمت مد خاورمیانه تبدیل شده است،  در سال ۱۹۷۱ در کشور لبنان متولد شد.

زهیر وقتی تنها پانزده سال داشت تصمیم گرفت وارد دنیای مد و طراحی لباس شود. او پس از اتمام دوران دبیرستان به پاریس رفت و در آنجا در یک موسسه آموزشی دوره های طراحی لباس را گذراند.

این طراح خوش آوازه لبنانی کارگاه هنری خود را در بیروت افتتاح و تنها پس از گذشت دوسال توانست وارد عرصه بین المللی مد شود.

در سال ۲۰۰۱ زهیر اولین مجموعه لباس های خود را در هفته مد پاریس به نمایش گذاشت. او در سال ۲۰۰۵ اولین مجموعه از لباس های خود را روانه بازار کرد.

 

مدلهای زیبای کیف مجلسی ۲۰۱۷ زهیر مراد

زهیر مراد به سرعت روند پیشرفت خود را آغاز کرد و در میان چهره های مشهور جهان همچون جنیفر لوپز،  کریستینا آگیلرا، سارا جسیکا پارکر، اسکارلت جوهانسون، شکیرا، ایوانا ترامپ، کریستن استوارت و میشل رودریگز به یکی از محبوبترین طراحان لباس بدل شد.

در سال ۲۰۰۹ کلویی مرتاد زمانی که دختر شایشسته فرانسه شد لباس زهیر مراد را بر تن داشت که بیش از پیش توجه ها را بسوی این برند موفق جلب کرد.

پس از این نام زهیر مراد در بسیاری از مراسم ها و فرش قرمزها  تکرار شد  و بسیاری از سلبریتی ها برای به نمایش گذاشتن چهره ای هر چه بهتر از خود بسوی این طراح خوش ذوق هجوم آوردند.

از دیگر مشتریان این برند باید به پرنسس هایی از جمله پرنسس امیرا الطویل از عربستان سعودی که در جشن عروسی پرنس ویلیام لباس این برند را بر تن داشت اشاره کرد.

 

مدل کیف مجلسی نقره ای

مدل کیف مجلسی مشکی

شیک ترین مدل های کیف و کفش مجلسی ۲۰۱۷

مدل کیف مجلسی جدید

مدل کیف مجلسی نقره ای

مدل کیف مجلسی مشکی

کیف مجلسی سنگ دوزی شده

مدل کیف مجلسی مشکی

شیک ترین مدل های کفش مجلسی ۲۰۱۷ زهیر مراد 

محصولات برند زهیر مراد رفته رفته گسترش پیدا کرد و به چندین خط تولید لباس، اکسسوری و عینک دودی رسید.

این برند محبوب در نظر دارد در آینده محصولاتی همچون مبلمان، لباس زیر زنانه، لباس شنا، عطر و محصولات زیبایی را به خطوط تولیدش اضافه کند. مراد فروشگاه هایی در بیروت و پاریس و نمایشگاهی در شهر میلان دارد.

زهیر مراد به دلیل مسافرت های بیشمارش از دیگر فرهنگ ها در طراحی آثارش بسیار تاثیر می پذیرد. او به فرهنگ و تاریخ کشورهای مختلف بسیار علاقمند است و از اغلب موزه ها و گالری های معروف جهان بازدید کرده است.

او از ابتدای فعالیت حرفه ای اش در دنیای مد تا به امروز از تکنیک ها و سبک های بسیاری را آزموده است تا بتواند به بهترین شکل اجرای ممکن برای طرح هایش دست یابد. زهیر مراد طی سالیان فعالیت خود توانسته سبک خاص آسیایی با رنگ های باشکوه و زنده را با سلیقه اروپایی بخوبی ترکیب نماید.

مدل کفش مجلسی آبی روشن

مدل کفش مجلسی نقره ای

مدل کف و کیف

مدل کفش مجلسی مشکی

مدل کفش مجلسی سفید

مدل کفش مجلسی مشکی

جدیدترین مدل های کیف و کفش مجلسی امسال

مدل کفش مجلسی صورتی و طوسی

مدل کفش مجلسی

کیف و کفش مجلسی زهیر مراد

مدل کفش مجلسی

گردآوری : گروه مد و زیبایی مجله تصویر زندگی 

 

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 2,88 از 5)
Loading...