جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

لیست بهترین گوشی های تا ۳ میلیون تومان بازار موبایل [آپدیت مهر ۱۴۰۱]

پاسخ به این سوال که در این شرایط پیچیده ­ی اقتصادی چه نوع گوشی و با چه امکاناتی را تهیه کنیم شاید در ابتدا سخت باشد. در هنگام خرید گوشی، یکی از نکاتی که علاوه بر امکانات عمومی و ویژگی های جانبی و ویژگی ­هایی مثل قدرت پردازنده، صفحه نمایش، اطلاعات سخت افزاری و… موبایل باید به آن توجه کنید، قیمت گوشی و صرفه ­ی اقتصادی آن است. اگر علاقمند به خرید گوشی ­های اقتصادی یا مثلا خرید گوشی تا ۳ میلیون هستید، باید بگوییم، خبر خوش آنکه در ادامه­ ی مقاله قرار است شما را با انواع گوشی تا ۳ میلیون و خرید و فروش گوشی تا ۳ میلیون آشنا کنیم. برای اینکه با راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۳ میلیون تومان و بهترین گوشی تا ۳ میلیون ۲۰۲۲ آشنا شوید و درباره­ی ویژگی ­ها و خصوصیات انواع گوشی تا ۳ میلیون اطلاعاتی کسب کنید، شما را به خواندن ادامه­ ی مقاله دعوت می­کنیم.

فهرست گوشی های ۳ میلیون تومان؛ ۵ گوشی اقتصادی

Nokia G10؛ از بهترین گوشی های تا 3 میلیون تومان

  • گوشی سامسونگ گلکسی A02
  • دوجی N30
  • سامسونگ گلکسی A02
  • Nokia G10
  • شیائومی ردمی ۱۰A

گوشی سامسونگ گلکسی A02 نسخه ۶۴ با رم ۳ گیگ

Samsung Galaxy A02 64GB 3GB RAM در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ در هند عرضه شد. این موبایل به ویژگی ­ها و مشخصات قابل توجهی مجهز می­باشد. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی (۱۶.۵۱ سانتی متر) با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل عرضه شده ­است. از این رو، در حین بازی یا تماشای ویدیو، تجربه تماشای همه جانبه ­ای خواهید داشت. همچنین گفته می­شود این گوشی با ۳ گیگابایت، ۳ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می­شود.

جالب است بگوییم، هنگام ذخیره فایل‌های خود مانند ویدیوها، آهنگ‌ها، بازی‌ها، اسناد و موارد دیگر، نگران محدودیت‌های فضا نخواهید بود. علاوه بر این، گوشی سامسونگ گلکسی A02 ، از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی Cortex A53 بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد از عملکرد روان و سریع‌تر لذت ببرید. همچنین، شما قادر خواهید بود به چندین اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بدون هیچ گونه تاخیر و وقفه­ و محدودیتی، بازی­ های گرافیکی مورد علاقه خود را انجام دهید. شایعه شده ­است که در این گوشی موبایل، ۱۳ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل فضا وجود دارد که به شما امکان می­دهد روی برخی از تصاویر شگفت انگیز کلیک کنید.

در خصوص دوربین این گوشی باید بگوییم، ویژگی‌های راه‌اندازی دوربین عقب ممکن است شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و لمس برای فوکوس باشد. در قسمت جلویی، این تلفن همراه، دارای یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای کلیک کردن بر روی سلفی و برقراری تماس ویدیویی می­باشد. همچنین گفته می­شود که سامسونگ گلکسی A02 64 گیگابایت رم ۳ گیگابایتی از سیستم عامل اندروید v10 (Q) بهره می­برد و دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این ویژگی به شما امکان می­دهد برای مدت زمان طولانی­ تری از گوشی در حین گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم، بازی کردن و… استفاده کنید. گزینه­ های مختلف اتصال در Samsung Galaxy A02 64GB 3GB RAM، بلوتوث، Wi-Fi و باندهای هندی را پشتیبانی می­کند. همچنین سنسورهای موجود در تلفن هوشمند، شامل حسگر مجاورت و شتاب سنج است. این گوشی دارای ابعاد Samsung Galaxy A02 64GB 3GB RAM 164 mm x 75.9 mm x 9.1 mm و وزن تقریباً ۲۰۶ گرم است.

دوجی N30 چینی

دوجی N30 چینی

یکی از بهترین گوشی های تا ۳ میلیون دوجی N30 است. در واقع برای گوشی موبایل تا ۳ میلیون، می­توانیم دوجی N30 چینی را نام ببریم. دوجی N30، گوشی هوشمندی است که از ویژگی­ های بسیار خوبی برخوردار است و یکی از همه کاره ­ترین مدل ­های برند چینی است. این گوشی، با صفحه نمایشی با اندازه و وضوح عالی و دارای قدرت چند وظیف ه­ای دوربین پشتی چهارگانه است. این گوشی یکی از بهترین انواع گوشی تا ۳ میلیون و یک گوشی مناسب برای شروع است. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت رم الماسی است که دارای حافظه کارت SD می­باشد. پردازنده جدید MediaTek Helio A25 یکی از نقاط قوت این گوشی است که با آن شما قادر هستید، چندین کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهد و از آن لذت ببرید. در خصوص دوربین این گوشی باید بگوییم که در قسمت جلویی، یک دوربین با لنز ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده و کیفیتی که در لنز دوربین سلفی قرار دارد، شما را شگفت زده خواهد کرد. شارژ سریع، باتری ۴۱۸۰ میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید و سرعت شارژ ۱۰ وات و باتری ۴۱۸۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی ­های این گوشی است. همانطور که گفتیم، این گوشی، یکی از بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان ۲۰۲۲ می­باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A02 نسخه با ۶۴ رم ۳ گیگ

گوشی موبایل A02 سامسونگ بهترین گزینه برای خرید گوشی تا 3 میلیون

در بین گوشی تا ۳ میلیون سال ۱۴۰۱ می­توانیم گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ گلکسی را نام ببریم. گلکسی A02 باریک با نگه داشتن یک باتری بزرگ که به طور یکپارچه در داخل دستگاه با ضخامت ۹.۱ میلی متر قرار می­گیرد، طراحی نواری چشم نوازی را در قسمت بیرون به نمایش می­گذارد. شما می­توانید رنگ مشکی، آبی، خاکستری یا قرمز را برای این گوشی انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید، در دسترس بودن رنگ ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. در خصوص دوربین این گوشی باید بگوییم، با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی روشن گلکسی A02 می­توانید از لحظات دلخواه خود عکس­ های واضح و زیبایی بگیرید یا با دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی از جزئیات عکس بگیرید و زمانی که می­خواهید در کانون توجه قرار بگیرید، گوشی خود را بچرخانید تا از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده کنید.

علاوه بر این امکانات با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (معمولی) Galaxy A02 برای مدت طولانی تری بازی کنید. ظرفیت بزرگ­تر به این معنی است که می­توانید زمان کمتری را برای جستجوی شارژر صرف کنید و زمان بیشتری را برای انجام کارهایی که دوست دارید در تلفن خود انجام دهید. جالب است بدانید این گوشی برای عملکرد بهینه ساخته شده ­است. گلکسی A02 برای کاری که در روز انجام می­دهید ساخته شده ­است. این دستگاه دارای ۲/۳ گیگابایت رم برای عملکرد روان و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. می­توانید با کارت­ های microSD تا ۱ ترابایت فضا اضافه کنید.

در بین انواع گوشی تا ۳ میلیون تومان، ظرفیت رم و حافظه داخلی این گوشی ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. حافظه واقعی موجود ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده متفاوت باشد. در نظر داشته باشید کارت MicroSD به صورت جداگانه فروخته می­شود. همچنین One UI Core به شما کمک می­کند تا روی آنچه برای شما مهم است تمرکز کنید. سخت‌افزار و نرم‌افزار با هم کار می‌کنند و محتوا و ویژگی‌ها در دسترس شماست تا بتوانید سریع‌تر به آن­ها دسترسی پیدا کنید. از حالت تاریک برای تجربه­ ای راحت در تاریکی استفاده کنید. با تصاویر واضح و شهودی استفاده از تلفن شما بسیار طبیعی خواهد بود.

Nokia G10

گوشی Nokia G10؛ از بهترین گوشی های تا 3 میلیون تومن

خوشبختانه، نوکیا جی ۱۰ چیزی که شما نیاز دارید را دارد، با باتری که روزها شارژ خود را نگه می­دارد. راز خوشبختی، عمر باتری است. هنگامی که شارژ تلفن همراه شما خالی می­شود، احساس ناخوشایندی به شما دست می­دهد. به همین دلیل است که Nokia G10 با باتری عرضه می‌شود که می‌تواند تا ۳ روز بین شارژ دوام بیاورد. صفحه نمایش بزرگ کودکان شما را در تمام طول سفر مجذوب خود می­کند و دوربین پشتی سه گانه آن با تصاویر بهبود یافته به این معنی است که شما همیشه آماده تماشای آن لحظات خاص هستید. همچنین با به ­روزرسانی منظم ماهانه امنیتی به مدت ۳ سال، فایل ­ها، فیلم­ ها، عکس­ ها و داده ­های شما همیشه در وضعیت امنی هستند.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰A نسخه ۳۲ با رم ۲

یک نمونه برای گوشی تا ۳ میلیون شیائومی، ردمی ۱۰A نسخه ۳۲ با رم ۲ می­باشد که به عنوان یکی از گوشی­های اقتصادی برند شیائومی آن را می­شناسیم. تراشه مدیاتک هلیو G25 در این گوشی تعبیه شده­است که مناسب کار­های معمولی می­باشد. نقطه ضعف آن این است که فاقد شارژ سریع است. اما شاید جالب باشد بدانید علی­رغم قیمت نسبتا پایین، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت می­باشد. کیفیت دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی واید می­باشد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی گوشی تا ۳ میلیون پرداختیم. علاوه بر آن ضمن بیان چند سری گوشی تا ۳ میلیون، به بیان ویژگی­ و خصوصیات این سری گوشی ها پرداختیم. البته باید توجه کنید، اگر توقع شما برای خرید موبایل، یک گوشی تا ۳ میلیون تومن است، نباید انتظار یک گوشی فوق­العاده با امکانات شگفت انگیز را داشته باشید. در مقاله پنج نمونه از این گوشی­ های اقتصادی و مقرون به صرفه را معرفی کردیم.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 2,43 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.