جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

با کمک این لوازم دکوراتیو دکوراسیون منزل تان را برای عید نوروز تغییر دهید

 ساعت دیواری

هنگام تزئین خانه خود برای عید نوروز، می‌توانید به نقطه‌ای برسید که از خود بپرسید «از چه چیز دیگری می‌توانم استفاده کنم؟» راه‌های زیادی وجود دارد که به شما در تغییر دکوراسیون خانه کمک می‌کند. این تغییر سبب می‌شود روح تازه در خانه شما دمیده شود. بنابراین از چه لوازم دکوری یا وسایل دیگری می‌توانید برای تزئین خانه‌تان استفاده کنید تا خانه‌تان دلپذیرتر شود؟ در این مطلب چند مورد لوازم دکوراتیو انتخاب کرده‌ایم که هزینه زیادی نیز بر روی دست شما نگذارد.

۱.چاپ روی دیوار

اغلب اوقات هنگام تزئین خانه، روی آنچه که روی زمین است تمرکز می‌کنیم و از دیوارهای خود غافل می‌شویم. در حال حاضر طیف وسیعی از هنرهای دیواری مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. شما می‌توانید یک قطعه در مقیاس بزرگ را انتخاب کنید که فوق العاده به نظر می‌رسد. در فضای اینترنت گشت وگذاری بزنید فضاهای زیبایی از طبیعت و موارد دیگر وجود دارد که مناسب دکوراسیون شما باشد.

۲.ساعت دیواری

یک ساعت دیواری می‌تواند یک دکور زیبا باشد حتی اگر امروزه تقریبا در هر دستگاهی زمان نمایش داده شود! به دنبال چیزی باشید که با سبک داخلی شما مطابقت داشته باشد، چه ساحلی، صنعتی، معاصر یا چیز دیگری فرق ندارد.

۳.چراغ های رومیزی

ما اغلب در مورد اهمیت روشنایی صحبت می‌کنیم و به چراغ‌های سقفی برای روشنایی خانه خود تکیه نمی‌کنیم. لامپ‌های رومیزی و زمینی نور ملایم‌تری می‌اندازند و سایه‌های خشن را در خانه ما کاهش می‌دهند و می‌توانند به تنهایی یک دکور باشند. امروزه طیف وسیعی از نور و روشنایی در بازار وجود دارد.

۴. کوسن

 گلدان دکوری

اگر از ما بپرسید، هیچ راهی بهتر از جابه‌جایی کوسن‌هایتان نیست. آن‌ها یک راه عالی برای معرفی یک پالت رنگ جدید به اتاق یا اضافه کردن بافت بیشتر هستند. نکته مهم ما، برای ظاهری لوکس‌تر و راحتی بیشتر، درج‌های بالشتک فوم معمولی را به مدل‌های پر تغییر دهید.

۵. شمع

شما می‌دانید که دکوراسیون خانه چقدر شیفته شمع‌ها هستند، بنابراین این لوازم دکوری را قطعا در لیست خرید خود قرار دهید. شمع‌ها فضایی را به خانه اضافه می‌کنند که تعداد کمی از دکورهای دیگر می‌توانند به این دلیل که روی حس بویایی ما عمل می‌کنند. شمع دست ساز و دکوری فضای دلپذیری را به دکوراسیون خانه‌تان اضافه می‌کند.

۶. گلدان دکوری

شیشه یا سرامیک، فلز یا بتن، امروزه در بازار هیچ کمبودی در انتخاب گلدان دکوری وجود ندارد. بسته به اندازه و سبک گلدان شما، این‌ها می‌توانند به عنوان یک آیتم مستقل (مانند یک گلدان بزرگ که با شاخه‌های خشک شده روی بوفه پر شده است) شگفت‌انگیز به نظر برسند یا به زیبایی به چیدمان شیک بپردازند.

۷.گیاهان آپارتمانی

شما هرگز نمی‌توانید هر گیاهی را در خانه‌تان نگهداری کنید و گیاهان آپارتمانی تنها راه نجات دکوراسیون شماست. فضایی که این گیاهان به ارمغان می‌آورند قابل مقایسه با دکوری‌های مصنوعی نیست. پس خرید گیاهان اپارتمانی را در برنامه خود قرار دهید تا طبیعت وارد خانه‌تان شود.

۸. آینه ها

 آینه دکوراتیو

نور را به اطراف بتابانید یا با آینه‌ای استراتژیک، توهم فضای بزرگتر را ایجاد کنید. نحوه استفاده از آینه دکوراتیو براساس جذب انرژی مطلوب و آرامش با تکیه بر عناصر فنگ شویی به سادگی در هر دکوراسیونی قابل اجراست. کافی است یک آینه زیبا انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه‌تان ست باشد.

۹. قاب عکس

قاب کردن عکس‌ها یا چاپ آن‌ها روی بوم به خانه شما شخصیت می‌بخشد و راهی برای نمایش شادترین خاطرات شماست. اما انجام آن سبب می‌شود انبوهی از خاطرات هر روز جلوی شما باشد و از آن لذت ببرید.

۱۰. مکرومه

مکرومه بافی و محصولات متکی بر این صنعت مدت هاست وارد دکوراسیون خانه‌ها شده است. انواع محصولات مکرومه می‌تواند فضای زیبا و دلپذیری را به خانه شما هدیه دهد. این صنایع دستی زیبا جلوه ویژه برای دکوراسیون عید نوروز شما به همراه دارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 2,83 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه برای این مطلب غیرفعال شده است