شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

فواید استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای بهبود کیفیت هوا

دستگاه تصفیه هوا یکی از کاربردی ترین ابزارها برای تمیز کردن هوای موجود در خانه است. با وجود آلودگی شهرها و وجود آلاینده های بسیار، هوای محیط خانه نیز هوایی آلوده به حساب می آید. قطعا نبود هوای تمیز و مناسب در خانه باعث ایجاد بسیاری از مشکلات می گردد. خرید یک دستگاه تصفیه هوا خانگی می تواند هوای تمیز و پاک را به خانه شما بیاورد.

هوای تمیز و اکسیژن یکی از نیازهای مهم و اساسی هر خانه و خانواده ای است. میزان اکسیژن موجود در خون تاثیر بسیار زیادی در سلامتی دارد. تغذیه سلول های بدن به وسیله ی اکسیژن انجام می گردد. در صورتی که کمبود اکسیژن در محیط وجود داشته باشد قطعا افراد دچار مشکلات سلامتی خواهند شد. طبیعت پاک و تمیز این اکسیژن حیاتی را در اختیار همه ی ما قرار داده است اما متاسفانه استفاده بی رویه و تخریب کننده انسان باعث ایجاد مشکل در تامین هوای پاک شده است.

دستگاه تصفیه هوا دودها را از بین می برد

در هر خانه ای ممکن است دودی ناشی از آشپزی و یا موارد دیگر ایجاد شود. در هنگام پختن غذا ممکن است دودهایی در خانه ایجاد گردد که موجب آزار و اذیت افراد خانه شود. دود حاصل از سیگار و سوختن مواد باعث سیاه شدن دیوارهای خانه می گردد. این دستگاه با فیلترها و مکانیزمی که دارد دودهای اضافی موجود در خانه را گرفته و از سیاه شدن دیوارها جلوگیری می نماید. البته توصیه می شود که هرگز در محیط خانه اقدام به کشیدن سیگار نکنید که ضررهای بسیاری برای کودکان و سایر اعضای خانواده دارد.

در زمان آلوده بودن هوا، دود ناشی از وسایل نقلیه در هوا زیاد است. با  باز و بسته شدن درها و پنجره های خانه دود موجود در بیرون به داخل نفوذ می کند. اگر دقت کرده باشید لایه ای سیاه بر روی وسایل خانه می نشیند که دلیل آن همان وجود دوده در هوا است. این دود برای افراد بسیار مضر بوده و سبب تیره شدن رنگ اشیا درون خانه می شود. در صورتی که یک دستگاه تصفیه هوای مناسب در خانه داشته باشید، می توانید از شر دود خلاص شوید.

با داشتن دستگاه تصفیه هوا دیگر گرد و غباری در خانه وجود نخواهد داشت

گرد و غبار موجود در خانه یکی از دغدغه های مهم و اساسی خانم های خانه دار است. اغلب خانم ها روزانه چندین بار اقدام به تمیز کردن وسایل موجود در خانه می کنند اما باز هم با وجود تمام نظافت های انجام داده شده لایه ای از گرد و غبار در خانه دیده می شود. گرد و غبار موجود در هوا به قدری زیاد است که بدون باز کردن در و پنجره ها نیز می توان لایه ای از آن را در خانه دید.

دستگاه تصفیه با داشتن فیلترهای قوی و مناسب، گرد و غبار موجود در هوا را جذب کرده و اجازه نمی دهد که لایه ای بر روی میزها و اشیا خانه بنشیند. بنابراین اگر خانمی هستید که اولویت شما تمیز بودن خانه و وجود نداشتن گرد و غبار است، پیشنهاد می گردد حتما از دستگاه تصفیه هوا استفاده شود. پاک کردن لایه ای از گرد و خاک به صورت روزانه می تواند کاری خسته کننده و طاقت فرسا باشد

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه و محصولات موجود تصفیه هوا به مقاله دستگاه تصفیه هوا چیست و فواید آن مراجعه فرمایید.

برای ضد عفونی کردن هوای خانه از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید

ضد عفونی و تمیز شدن هوای داخل خانه اهمیت بسیار زیادی دارد. هوا یکی از انتقال دهنده های بزرگ انواع باکتری ها و ویروس ها می باشد. با شیوع بیماری کرونا امکان مبتلا شدن به بیماری و خطر مرگ بسیار بیشتر از قبل شده است. افراد مدام نگران رفت و آمدهای خود هستند. متاسفانه برخی از افراد بیمار، اطلاعی از بیماری خود ندارند و هیچ نشانه هایی از کرونا در خود نمی بینند. همین افراد می توانند ویروس را به راحتی به اطرافیان خود منتقل نمایند.

اگر یک دستگاه تصفیه در خانه داشته باشید دیگر با آمدن مهمان به خانه نگران آلوده بودن محیط نخواهید بود. زیرا این دستگاه هوای موجود در خانه را ضد عفونی و تمیز می کند. نکته ی قابل توجه این است که، این کار به وسیله ی هیچ ماده شیمیایی انجام نمی گردد. فقط و فقط توسط فیلترهای قوی دستگاه های تصفیه، هوای خانه تمیز و ضد عفونی می گردد. بنابراین با خرید دستگاه تصفیه هوا می توانید هوای تمیز و ضد عفونی شده را برای خود و اعضای خانواده به ارمغان بیاورید. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران فروشگاه شهرسلامت تماس حاصل فرمایید.

اگر دچار آلرژی هستید حتما یک دستگاه تصفیه هوا در خانه داشته باشید

مواد آلرژی زا در فصل ها و روزهای مختلف می تواند باعث ایجاد حساسیت های بد و شدید در افراد گردد. دستگاه تصفیه آلاینده های آلرژی زا را از محیط گرفته و این اجازه را می دهد که شما هوایی تمیز و پاک تنفس نمایید. گاهی بوی بد برخی از غذاها و یا آلاینده ها نیز می تواند باعث ایجاد حساسیت در افراد شود. این دستگاه تمامی بوها را از خانه حذف می کند. اگر در هنگام پختن غذا بوی پیاز داغ شما را اذیت می کند، می توانید دستگاه تصفیه را خریداری نمایید.

در هنگام خرید بهتر است دستگاه کم مصرفی را خریداری نمایید که برق کمتری را مصرف می کند. در صورتی که دستگاه شما کم مصرف نباشد، شما نمی توانید از آن به طور ۲۴ ساعته استفاده کنید زیرا در آخر ماه قبض برق بلند بالایی خواهید داشت. بهتر است دستگاه شما از برند خوب و معتبری باشد و گارانتی لازم را دریافت نمایید. در صورت نداشتن گارانتی با به وجود آمدن هر اشکال و نقصی در دستگاه نمی توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

فروشگاه شهر سلامت با فروش و ارائه بهترین دستگاه های تصفیه هوا داشتن هوای پاک و تمیز را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان می آورد. برای خرید به صورت اینترنتی می توانید به صفحات مجازی این فروشگاه مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 17, میانگین امتیاز: 4,76 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.