جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

شرایط فروش اقساطی خودرو فرهنگیان (شرکت لیزینگ فرهنگیان)

اعطای خودروی قسطی به فرهنگیان

به گزارش خبرنگار مهر، رضامراد صحرایی ظهر امروز پنجشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص خودروی قسطی برای فرهنگیان، اظهار داشت: این امر از طریق صندوق ذخیره دنبال می‌شود. وی گفت: از من خواسته‌اند که دوباره این موضوع را از طریق صندوق ذخیره انجام و پیگیری کنم.

فروش اقساطی خودرو

(۱۴۰۲/۰۲/۰۹) شرایط فروش اقساطی خودرو ویژه فرهنگیان اعلام شد. فروش اقساطی خودروهای شاهین، دو مدل کوییک، وانت تک کابین و دو کابین ویژه فرهنگیان از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو: شرکت لیزینگ فرهنگیان قصد دارد مرحله اولیه طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان را از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۷ رو به اجرا درآورد.

شرایط فروش اقساطی خودرو فرهنگیان – اردیبهشت ماه

۶ نوع خودرو برای مرحله اول سهمیه در نظر گرفته شده است. این خودروها شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی هستند و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت خواهد گرفت. بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

شرایط شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان:

  • حداقل ۲۰ سال سابقه کار
  • حداقل ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره
  • ضامن عضو صندوق ذخیره باشد.
  • قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد.
  • به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند.

جدول اصلاحیه ثبت نام خودرو لیزینگی فرهنگیان

پیرو بخشنامه ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ – واگذاری اقساطی خودرو ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان، جدول اصلاحی شرایط عرضه خودروها به شرح ذیل می باشد:

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 83, میانگین امتیاز: 3,65 از 5)
Loading...