شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

علیرضا طلیسچی مرد اخلاق و خواننده ای ناب

علیرضا طلیسچی

به نظر شما یکی از اصل های هنر چیست ؟ در واقع طرز بهتر این سؤال به این شکل است که یک هنرمند باید چگونه رفتاری داشته باشد؟ در واقع هنر موردی است برای دیده شدن. از یک هنرمند پرسیدند که هنر از بهر پول و سرمایه انتخاب کرده ای ؟ پاسخ داد خیر هنر را انتخاب کردم که در آینده نامی داشته باشم.

هر فعالیتی در دنیا نیاز به یکسری پیش فعالیت ها دارد. لازمه هنر نیز اخلاق مداری و رفتار درست با مردم می باشد. اکثر خواننده هایی که در زمینه موسیقی پاپ و سایر سبک ها در کشور فعالیت دارند دارای اخلاق زیبا و درست می باشند اما برخی از این هنرمندان و خواننده های سرشناس اخلاق را نام دوم خود انتخاب کرده اند.

علیرضا طلیسچی مرد اخلاق، خنده و شیک پوشی دنیای موسیقی کشور بوده که اکنون به شهرت خوبی دست یافته است. این هنرمند بسیار دوست داشتنی اهنگ های بسیار خوبی را در همه فصل های سال به دست شنونده های آهنگ هایش رسانده است. و شنیدن این موزیک های زیبا باعث یادآوری خاطرات برای هواداران وی خواهد شد.

همین ابتدای امر این را بگوییم که جهت دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی می‌توانید از وب سایت موزیکیشو استفاده نمایید.

اکنون که در فصل پاییز هستیم و خواهان موسیقی پاییزی و بارانی بسیار زیاد شده است بهتر بعد از آشنایی با علیرضا طلیسچی از برخی آهنگ های وی نیز اطلاع کافی بدست بیاوریم تا بتوانیم در این فصل انتخاب های مناسبی داشته باشیم.

علیرضا طلیسچی و ورود به دنیای آواز

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهرماه در تهران است که اصالتا همدانی می باشد. این هنرمند سرشناس در زمینه خوانندگی،ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم کنندگی فعالیت دارد. علیرضا طلیسچی نیز به مانند هر هنرمند دیگری در کودکی علاقه خود را به موسیقی کشف کرده بود تا در سن ۱۸ سالگی بصورت حرفه فعالیت های خود را آغاز کرد. البته می توان به علاقه و نواختن با ساز پیانو در قبل از سن ۱۸ سالگی نیز اشاره کرد.

زمانی که علیرضا طلیسچی با دانشگاه وارد شد به همراه یکی از رفقای خود گروهی موسیقی به نام حمیدرضا و علیرضا را تشکیل دادند. به سرعت بعد از شکل گرفتن این گروه موسیقی دو آلبوم به نام های «نارفیق» و «نارفیق۲» روانه بازار موسیقی شد که با استقبال بسیار زیادی برخوردار شد. اما بنابه دلایلی شخصی علیرضا طلیسچی از این گروه موسیقی خارج شد و فعالیت های خود را بصورت انفرادی آغاز کرد.

این خواننده که دیگر سعی داشت بصورت مجاز به ادامه کارهای هنری خود بپردازد ابتدا در صفحات مجازی فعالیت هایش را ادامه داد و بعد از مدتی توانست مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بدست بیاورد. اولین آلبوم رسمی علیرضا طلیسچی به نام «دقیقه هام» در سال ۱۳۹۵ روانه بازار موسیقی شد که بازخوردهای مثبت بیشماری داشت و حتی می توان آن را آلبوم منتخب سال از نظر مخاطبین تلقی کرد.

شاید بتوان گفت که آلبوم دقیقه هام علیرضا طلیسچی به تنهایی می توان یکی از بهترین و به یاد ماندنی پلی لیست های موسیقی برای فصل پاییز باشد. این آلبوم دارای ۹ قطعه موسیقی خوب و شنیدنی می باشد که کار ترانه سرایی و آهنگسازی همه قطعات آلبوم را خود علیرضا طلیسچی انجام داده است.

آلبوم دقیقه هام بهترین انتخاب برای پاییز

آلبوم دقیقه هام علیرضا طلیسچی از بهترین اثر های منتشر شده این خواننده در طول فعالیت های چندین ساله اش می باشد. این ۹ قطعه عبارت اند از :

  • علیرضا طلیسچی کسی که دیگه رفت

کسی دیگه رفت در آلبوم دقیقه هام علیرضا طلیسچی مناسب هوایی بارانی و دلگیر در پاییز است و همه به خوبی می دانیم این اهنگ برای عاشقانی که حتی شکست نخورده اند نیز قابل فهم و لذت بخش است. تنظیم این کار به مانند ترانه سرایی و آهنگسازی این ملودی توسط خود علیرضا طلیسچی انجام شده است و ریتمی شنیدنی و قابل ستایش دارد.

  • دلخوشم به چیت علیرضا طلیسچی

دلخوشم به چیت به نوعی درد و دل های زیبای علیرضا طلیسچی در چند دقیقه برای عشاق و عاشقانی است که سعی دارند صحبت هایی خود را به نوعی به گوش بقیه برسانند. کار تنظیم این اثر با اشکان آبرون بوده است.

  • دقیقه هام علیرضا طلیسچی

دقیقه هام مفهومی بسیار زیبا دارد. به نوعی علیرضا طلیسچی در این موسیقی سعی دارد اهمیت زمان باهم بودن را بیان کند و درواقع این کار مشکلی است که به خوبی از پسش برآمده است. تنظیم این کار را نیز علیرضا طلیسچی خودش انجام داده است.

  • وقتی هستی علیرضا طلیسچی

باهم بودن بهترین نعمت است و باید آن را قدر دانست. هیچکس از آینده خود خبر دار نیست پس بهتر است قد ثانیه ها و دقیقه های باهم بودن را به خوبی بدانیم. این موزیک نیز ریتمی آرام و احساسی دارد که تنظیم آن توسط آرش خادمی صورت گرفته است.

  • علیرضا طلیسچی اتفاقی دیدمت

گاهی بدترین و شاید بهترین زمان وقتی است که بعد از مدت ها اتفاقی کسی را ببینید که عاشق او بوده اید زمانی و خاطره های زیبایی را برای یکدیگر ساخته اید. این آهنگ اوج احساسات علیرضای عزیز را نشان می دهد که تنظیم آن توسط آرش دهقان صورت گرفته است.

  • علیرضا طلیسچی حقمه

هیچ کس نمی تواند کاری را به کلی گردن بگیرد مگر انکه به حدی از رضایت رسیده باشد که دیگر راهی باقی نمی ماند جز گفتن کلمه حقمه. بشنویم این موزیک زیبا را از علیرضا طلیسچی تا به خوبی رفتارهای اطرافیان را درک کنیم. علیرضا طلیسچی این موزیک را تنظیم کرده است. میتوانید این اهنگ علیرضا طلیسچی جدید را از اینجا دانلود کنید.

  • علیرضا طلیسچی منو دریاب

کسی را که دوست داشته باشید مهم نیست چه تعداد آدم را در اطراف خود ببینید ناخودآگاه به سمت او را روانه شده و نگاهتان از وی برداشته نمی شود. منو دریاب به این معنی است که نگاه به سمت دیگری نرود و علیرضا طلیسچی در این خصوص سعی دارد دوست داشتن را تدریس کند. این آهنگ را آرش خادمی تنظیم کرده است.

  • علیرضا طلیسچی ناراحته قلبم

قلبم جایگاه احساس و عقل جایگاه منطق است. همیشه و در همه لحاظ احساسات بر عقل و استدلال حاکم شده و گاهی زیان های بسیار زیادی به همراه دارد. اما وجدان احساس راحتی می کند و علیرضا طلیسچی ممکن است خطایی دیده باشد که علت آن خودش باشد. اهنگ ناراحته قلبم ریتمی احساسی دارد که شنیدن آن در برگ ریزان پاییز میتواند انتخاب خوبی باشد. تنظیم این اثر را نیز علیرضا طلیسچی انجام داده است.

  • علیرضا طلیسچی ۱۷۵

۱۷۵ شهید غواص که بعد از گذشت ۳۰ سال از واقعه بد و ناگوار ۸ سال جنگ ایران عراق پیدا شدند. پیکر های این شهدای غواص در رود اروند با دست های بسته پیدا شده بودند که دل همه عاشقان را شکست. علیرضا طلیسچی به یاد این قهرمانان ملی و زنده نگه داشتن اسم این شهدای باعزت اهنگ ۱۷۵ را در آلبوم دقیقه هام قرار داده است.

فول آلبوم علیرضا طلیسچی

شما عزیزان و کاربران علیرضا طلیسچی می توانید تمامی موزیک های این هنرمند و خواننده سرشناس را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علیرضا طلیسچی با کیفیت های متفاوت و شنیدنی دانلود کرده تا نهایت استفاده و لذت را برده باشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.