جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین سرویس ملامین + ۱۵ طرح جدید ملامین یزد

ظرف ها یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز در مصارف مختلف هستند. امروزه، حضور ظرف ها را می‌توان در مکانهای مختلف، از درون خانه‌ها تا آزمایشگاهها، صنعت و… مشاهده نمود. به اطراف خودتان نگاه کنید. به احتمال زیاد، اکنون هم که در حال مطالعه این مطلب هستید، تعدادی ظرف در محیط زندگی شما و شاید هم در دستان شما است. پس، ظرف‌ها به یکی از لوازم ضروری زندگی تبدیل شده‌اند و لازم دانستیم که به بررسی این موضوع مهم بپردازیم. بنابراین، اگر مشتاق هستید که در مورد ملامین، قیمت خرید ملامین و جدید ترین طرح های ملامین موجود در بازار اطلاعات بیشتری حاصل کنید، مطالعه این متن را از دست ندهید.

ملامین چیست؟

ملامین، اصلی ترین ماده اولیه ظروف ملامین و همینطور محصولات ملامین یزد است. آشنایی با این ماده، به شناخت بهتر ویژگیهای این نوع ظرف ها کمک خوبی خواهد کرد. به طور کلی، ملامین در شاخه مواد پلاستیکی قرار می‌گیرد و سابقه تاریخی آن به حدود نیم قرن قبل تر مربوط میشود. آن زمان که برای اولین بار در کشور ایتالیا به تولید رسید. امروزه، از ترکیب ماده ملامین با سایر مواد دیگر، جهت تولید رزین های مقاوم در برابر گرما استفاده می شود. این ماده در صنایع مختلفی، مانند: تولید چسب، وایت برد، قفسه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربردهای رایج ملامین، استفاده از آن در صنایع تولیدی ظروف غذا می باشد.

ایرانیان در طول تاریخ یکی از اقوام پیشگام در عرصه هنر بوده اند. از طرفی، استفاده از ملامین در تولید ظرف های ملامین را می توانیم، ترکیبی از هنر و صنعت بدانیم. به همین خاطر، ورود ملامین به ایران هم زیاد طول نکنید و حدود یک دهه بعد از پیدایش آن در ایتالیا، وارد بازار ایران نیز شد. استفاده از ظروف با جنس ملامین، به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد، به سرعت گسترش یافت و با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد. شرکت های بزرگی مانند ملامین شیرکوه یزد و مجوعه شهر ملامین از جمله شرکتهایی بوده اند که سهم بزرگی در پیشرفت این صنعت در ایران داشته‌اند.

خرید سرویس ملامین 6 نفره 35 پارچه

معرفی انواع ملامین یزد

ملامین های موجود در سطح بازار ایران بسته به طرح و شکل به دسته بندی های مختلفی تقسیم می‌شوندکه در ادامه به برسی هر یک از این مدل ها می‌پردازیم.

  • ملامین چهارگوش

شکل هندسی این دسته از ظروف ملامین یزد، چهار ضلعی می‌باشد. کاسه قدح، آبگوشت خوری، دیس، بشقاب، سالاد خوری، میوه خوری و… برخی از انواع ملامین چهارگوش هستند که در طرحهای متنوعی به تولید رسیده اند. فرم هندسی آن، باعث شده تا چیدمان ظرف در کابینت و بسته‌بندی به گونه‌ای انجام شود که فضای کمتری هدر رود.

  • ملامین گرد

شکل هندسی آنها دایره ای است و یکی از معمول ترین نوع ظروف می باشد. کاربرد این نوع از طراحی، بیشتر برای غذا های آبی و خورشتی مناسب می‌باشد. البته، در مصارف دیگری مانند: سالاد خوری، میوه خوری، شیرینی خوری و… هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.ملامین های گرد جدید با دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر ظروف، هنوز هم جایگاه خاص خود را به‌ عنوان ظروف جلو دستی و ظروف مسافرتی دارند. حتی برای مهمانی ها نیز می توان از ظروف جدید ملامینی که دارای طرح های خاصی هستند استفاده نمود.

  • سرویس ملامین

مطمئناً، شما هم دوست دارید که خورشت خوری، سالاد خوری و… را با یکدیگر هماهنگ کنید. سرویس رنگی موجود در ملامین یزد با طرح و نقشهای گوناگون، سلیقه‌های مختلف شما را به خوبی پاسخ می‌دهد. برخی از طرحهای موجود در بخش سرویس غذاخوری ملامین عبارتند از: طرح ترمه، طرح کوکب، طرح رز و بسیاری از طرحهای دیگر. همچنین، سرویس رنگی در ملامین یزد با تنوع رنگ هایی که دارد، سفره های شما را به خوبی آراسته می کند.سینی ملامین هم با طرح ها و اندازه های مختلف، در مجموعه ملامین شیرکوه، به تولید میرسد.

قیمت ملامین یزد

گروه تولیدی ملامین یزد

ملامین یزد که با برند تجاری شیرکوه به بازار عرضه شده است، محصولی از شرکت ملامین شیرکوه یزد می باشد. این شرکت، فعالیت خودش را از حدود سه دهه قبل، در زمینه تولید انواع ظروف غذای ملامین آغاز نمود. واحد تولیدی آن در شهر یزد (اسلامیه) واقع شده است. محصولات این شرکت تحت گواهینامه استاندارد ملی ایران و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود. با گذشت زمان و با همت کارکنان این مجموعه، رشد چشمگیری در نتایج کارشان حاصل شد. به طوری که اکنون علاوه بر بازار داخلی ایران، سهم قابل قبولی از بازار خارج از کشور هم به دست آورده است.

ذوق و هنر ایرانی را می‌توان به خوبی در طراحی ملامین یزد مشاهده نمود. زیبایی آنها، چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. البته، کیفیت محصولات ملامین شیرکوه یزد، فقط به همین جا ختم نمیشد، بلکه در پس این نقش و نگار زیبا، مواد اولیه مرغوب و متریال مهندسی شده ای نهفته است که حاصل چندین سال تجربه و تلاش کارکنان این مجموعه میباشد.

 

مزایای ظروف ملامین 

همان طور که گفته شد، ملامین یزد توسط تیم باتجربه شرکت ملامین شیرکوه یزد طراحی و تولید می شود. کارشناسان این مجموعه، از زمان انتخاب مواد اولیه تا زمان عرضه محصول به بازار، تمامی مراحل تولید را با جدّیت زیر نظر دارند. تلاش این مجموعه همواره برای ارتقاء کیفیت و جلب رضایت مشتری بوده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب، باعث شده تا محصول نهایی از دوام، نقش و کیفیت خوبی برخوردار باشد. البته، خدمات شرکت ملامین شیرکوه یزد، پس از فروش هم به مشتریان گرامی ارائه می شود. شرکت ملامین یزد، علاوه بر تضمین سلامت و کیفیت محصول در زمان خرید، این امکان را برای خریداران قرار داده است که در صورت عدم رضایت، محصول خریداری شده را عودت دهند. این مسئله، دلیل خوبی بر ادعای کیفیت و اعتبار شرکت ملامین شیرکوه یزد می باشد.

خرید کاسه ملامین
قیمت مقرون بصرفه ملامین یزد

از آنجا که محصولات شرکت ملامین شیرکوه یزد به صورت عمده به تولید میرسند، ضمن رعایت کیفیت، دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ملامین در فروشگاه ملامین یزد، می توانید برای خرید ملامین به فروشگاه اینترنتی کارخانه شیرکوه یزد به آدرس اینترنتی www.melamineyazd.ir مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 24, میانگین امتیاز: 4,17 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.