جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

دستگاه لیزر الکساندرایت ؛ رفع موهای زائد یک بار برای همیشه

Noblex Alexandrite Laser - دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از کارآمدترین شیوه های حذف و از بین بردن موهای زائد بدن و صورت، بهره بردن از تجهیزات لیزری است. در حال حاضر فناوری ها و ابداعات بسیاری در جهت رفع موهای زائد عرضه شده اند که بر اساس ویژگی ها و مشخصات خود قادرند بخشی از موهای زائد؛ نازک یا ضخیم و یا پوست های تیره و روشن را از بین ببرند

از بهترین فناوری های پزشکی که قابلیت خوبی برای حذف موهای زائد بدن دارد می توان به دستگاه لیزر الکساندرایت و برندهای دیگری چون دایود و ان دی یاگ اشاره کرد که هر کدام دارای امتیازات ویژه ای هستند. برترین و کارآمدترین روش حذف موهای زائد بدون تردید به لیزرهای الکساندریت مربوط می شود که دارا بیشترین مقدار تاثیر و کمترین احتمال برای رشد دوباره مو می باشد

تکنولوژی استفاده شده در دستگاه های لیزر برند الکساندریت بر پایه طول موج ۷۵۵ نانومتری این دستگاه قرار دارد که دارای این امتیازات می باشد. ۱- توان شلیک لیزر به فولیکول مو ۲- ویژگی خاص سورس لیزی و کیفیت آن ۳- میزان مطلوب قطر پرتودهی ۴- فواصل منظم بین هر شات تا شات بعدی ۵- سیستم بسیار مدرن خنک کننده دستگاه همه این امتیازات در پایان یک خروجی درمان با کیفیت را برای بیماران مهیا می کند.

از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین دستگاه های لیزر در ایران باید از لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex نام ببریم، این دستگاه مناسب تیپ پوستی ایرانیان است و برای پوست های روشن و انواع موهای ضخیم و نازک کارایی مطلوبی دارد. این دستگاه قدرتمند و با کیفیت تولید کشور کره جنوبی است. که تاییدیه وزارت بهداشت ایالات متحده را نیز اخذ کرده است. این دستگاه تمامی مجوزه های نظارتی و قانونی را از وزارت بهداشت و مراجع ذیصلاح دریافت کرده است. و بسیاری از مراکز معتبر درمانی و زیبایی از این دستگاه برای مراجعان و بیماران خود بهره می برند.

باکیفیت ترین دستگاه لیزر الکساندرایت را از کجا خریداری کنیم ؟

برای انتخاب و خرید انواع دستگاه های لیزر به منظور حذف موهای زائد باید این نکته را در نظر داشت که در آغاز باید از مجموعه های وارد کننده دارای مجوز واردات تجهیزات پزشکی که از وزارت بهداشت، اتاق بازرگانی و سازمان انرژی اتمی رجیستری دریافت کرده اند، خریداری نمود. برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت باید مجوزات قانونی شرکت ها را از وزارت بهداشت استعلام نمود و و اطلاعات محصولات وارد شده را با مجوزهای صادر شده مطابقت داد.

نکاتی در رابطه با تهیه دستگاه لیزر الکساندرایت

در ابتدا مطمئن شوید که دستگاه اصل و اورجیتال برند لیزر الکساندرایت را تهیه می کنید. زیر بسیار در بازار دیده شده بعضا افراد کلاهبر لیزرهای برند دایود که خروجی طول موج الکس را دارا می باشند به جای برند الکساندریت به فروش می رسانند.

توجه داشته باشید میزان عملکرد اصلی دستگاه و تعداد شات های آن چقدر است. در ضمن دستگاه ها را از حیث سلامت فیزیکی و فنی چک کنید. به این نکته هم دقت کنید که دستگاه خریداری شده وارداتی است یا تولید داخل و در صورتی که از خارج وارد شده کشور مبدا کجاست؟

در مورد دستگاه های اصل پک پلمپ و پالت دستگاه و لیبل های نشان دهنده اصل بودن دستگاه را بررسی نمایید و از خرید دستگاه های غیر پلمپ یا دستگاه های که پلمپ آن مخدوش شده و یا دارای رجیستری نامعتبر است به طور جد خودداری کنید.

حتما قبل از خرید، تمامی استعلامات قانونی و مجوزهای اخذ شده از مراکز نظارتی را از فروشنده بخواهید و اصل بودن این مجوزها را به دقت بررسی کنید و توجه داشته باشید که همه مجوزها به نام شرکت فروشنده دستگاه باشد.

از خرید هرنوع دستگاه و تجهیزات بدون مجوز و غیرقابل استعلام با نام تولیدات طرح برند الکساندرایت یا تحت لیسانس که در بیشتر موارد در چین به صورت کپی تولید شده است و به صورت قاچاق وارد شده است پرهیز کنید. این قبیل دستگاه به دلیل تقلبی بودن و عدم اصالت از کیفیت و عملکرد لازم برخوردار نیستند.

متاسفانه به دلیل جولان شرکت های صوری و کاغذی در بازار تجهیزات پزشکی ایران، به خصوص در حوزه طب سلامت و زیبایی حتما نیاز است قبل از انتخاب و خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت ، از طریق سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت مجوزهای و استعلامات شرکت فروشنده دستگاه لیزر الکساندرایت را جستجو و به دقت بررسی نمایید. و پس از اطمینان از اعتبار و اصالت شرکت، نسبت به خرید دستگاه لیزر اقدام نمایید.

مزایای درمان با لیزر الکساندرایت نابلکس و مقایسه مزایای آن با لیزرهای دایود

  • ایمنی بسیار مطلوب تر به علت بهره برده از طول موج ۷۵۵ خروجی از سورس جامد الکساندرایت.
  • جذب بسیار بالاتر در بخش ملانین پوست در مقایسه با سایر لیزرهای دایودی و درمان مطلوب­تر
  • امکان درمان موهای نازک و کرکی به همان کیفیت درمان موهای ضخیم و تیره در هر رده سنی
  • جلسات درمانی کمتر و دوام طولانی تر لیزر نسبت به لیزرهای دایودی
  • عدم نیاز به ژل بی حسی بعد از درمان، به دلیل دارا بودن سامانه کولینگ در دستگاه
  • مراقبت از سلامت مراجعان به دلیل دارا بودن سری های یک بار مصرف برای هر مراجعه کنند.ه
  • قابلیت روشن سازی و جوان سازی پوست و التیام ضایعات ملاسما و پیگمانته و …

 

کدام مدل از انواع لیزرهای الکساندرایت ارزندگی بیشتری دارد؟

در بازار ایران دو مدل برتر لیزر الکساندرایت دارای مجوز فروش هستند که عبارتند از دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس و دستگاه لیزر الکساندرایت نابلین که ساخت شرکتفاین مک کره جنوبی میباشد این دو مدل دارای مجوز از وزارت بهداشت ایالات متحده هستند و مجهز به سامانه کولینگ قدرتمند گاز و هوا نیز هستند که به همین دلیل درمان مطلوب تری را به بیماران ارائه می دهند.

در حال حاضر همه این دستگاه ها توسط شرکت پیشرو طب پرشیا به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت کره ای فاین مک در ایران به صورت مستقیم وارد کشور می شود و با ضمانتنامه معتبر و خدمات پس از فروش عالی به تمامی مراکز درمانی لیزر و زیبایی کشور عرضه می شود.

به منظور انتخاب و خرید انواع تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی و آگاهی از چگونگی فروش لیزر الکساندرایتهمه روزه در ساعات اداری با واحد مشاوره و فروش شرکت ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان شرکت راهنمای شما باشند.

تلفن واحد مشاوره

۰۲۱.۸۶۰۲۸۴۰۹

تلفن واحد فروش

۰۲۱.۸۶۰۲۹۳۷۸

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.