جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

راه های تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

چگونه بدانیم که یک ادکلن اصل است یا خیر؟ما به شما کمک می کنیم تا دریابید که یک ادکلن اصل است یا جعلی، کافی است به نکات و دستورالعمل ­‌های زیر توجه کنید تا فریب نخورید.

همیشه نمی توان فهمید که یک ادکلن اصلی است یا نه، بلکه آزمایشهای مخفی و زیادی باید انجام داد تا از اصلی بودن محصولی که می خریم مطمئن باشیم، کلاهبرداران حرفه ‌ا‌ی زیادی در این زمینه وجود دارند که از این راه پول های هنگفتی را به جیب می زنند.

در نگاه اول ممکن است یک ادکلن اصلی و جعلی یکسان به نظر برسند اما اگر بیشتر دقت کنید متوجه تفاوت های عمده آنها خواهید شد. اول از همه توصیه می کنیم به ظاهر ادکلن توجه کنید مثل برچسب، بطری، جعبه، سلفون، زیرا شاخص اصلی یک ادکلن اصل در بازار رقابت های امروز ظاهری زیبا و شیک و باکیفیت می باشد.

تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

  • بسته ­بندی سلفون را به دقت بررسی کنید: روی یک ادکلن اصل و خوش‌ساخت، سلفون از نزدیک جعبه به دورش پیچیده می شود و آنقدر محکم می باشد که به راحتی نباید باز شود. در حالی که بسیاری از محصولات تقلبی سلفون محکم و با کیفیتی ندارند.
  • با دقت به جعبه نگاه کنید: اگر جعبه ادکلن از مواد بسیار بی‌کیفیت و نازک ساخته شده باشد، به احتمال زیاد این محصول جعلی می باشد. در این بازار رقابت بسته ­بندی محصول با مواد باکیفیت همیشه حرف اول را می زند.
  • به چاپ اسم محصول و نوشته های روی جعبه کارتن و بطری توجه کنید: معمولاً ادکلن جعلی از روی نوشته های پساپیش و غلط های نوشتاری به راحتی قابل تشخیص است.
  • بارکدها را بررسی کنید: در محصولات اصل بارکد باید در قسمت پایین محصول باشد، اگر بارکد در کنار جعبه باشد به جعلی بودن ادکلن باید مشکوک باشید.
  • به بطری عطر دقت کنید: به عنوان یک قاعده کلی در بازار رقابت این محصول، بطری ادکلن اصلی از جنس شیشه صاف و باکیفیت ساخته شده است و معمولاً شفاف است به گونه ­ای که عطر داخل آن دیده می شود. اگر غیر از این موارد باشد به احتمال زیاد محصول تقلبی می باشد.
  • به بوی ادکلن توجه کنید و ترکیب آن را از قبل بشناسید: یک عطر اصلی در یک روز ساخته نمی‌شود و حداقل یک سال طول می کشد و تمام جزئیات و ترکیبات در آن رعایت می شود. اگر می خواهید بدانید که یک ادکلن اصلی است یا جعلی به مدت دوام آن دقت کنید، اگر مدت زیادی دوام نیاورد آن محصول جعلی می باشد. این ترفند ساده را امتحان کنید بطری ادکلن را تکان دهید، اگر حباب های کوچکی ایجاد شدند و فوراً از بین رفتند این عطر و ادکلن یک محصول اصلی می باشد.
  • و در آخر از فروشگاه های معتبر و شناخته شده همیشه عطر و ادکلن خود را تهیه کنید تا امکان بازگردانی محصول وجود داشته باشد.

در ضمن فروشگاه اینترنتی تی تی ضمن فروش عطر و ادکلن های اصل ، بهترین برند های روز دنیا را با قیمت های مناسب بفروش می رساند که تمامی کالاهای این شرکت اعم از محصولات بهداشتی ، آرایشی و ادکلن‌ها از برترین برند های دنیا می باشند که شما می توانید برای خرید محصولات بصورت آنلاین از این سایت استفاده کنید .

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.