پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آیا دستگاه وکیوم به رفع مشکل نعوظ کمک میکند؟

دستگاه وکیوم مردانه به مردان در حفظ نعوظ کمک می کند همچنین برای مردانی که بر اثر اضطراب دچار زودانزالی هستند موثر است. استفاده از وکیوم یک روش ایمن و غیر تهاجمی است که هیچگونه خطری سلامتی فرد را تهدید نمی کند.

انواع دستگاه وکیوم

  • شارژی
  • دستی

همانطور که از نام وکیوم شارژی پیداست، این دستگاه با باتری کار می کند و استفاده از آن راحت تر است اما قیمت آن به مراتب بالاتر از وکیوم های دستی است. مهمترین مزیت وکیوم مردانه تقویت عضلات آلت تناسلی است که در اثر استفاده به مرور تاثیر مثبتی بر اختلال نعوظ دارد.

چه کسانی باید از دستگاه وکیوم استفاده کنند؟

از دستگاه های انقباض خلاء بیشتر برای درمان اختلال نعوظ و بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می شود. افرادی که این مشکلات را دارند باید از دستگاه استفاده کنند که عبارتنداز:

  • جریان خون ضعیف به آلت تناسلی
  • جریان بیش از حد خون از آلت تناسلی در هنگام نعوظ
  • آسیب به اعصابی که رفلکس نعوظ را کنترل می کنند

از آنجایی که این دستگاه ها برای استفاده بی خطر هستند و عوارض جانبی طولانی مدتی ندارند، یک روش مطمئن برای مصرف کنندگان است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دستگاه وکیوم

عوارض جانبی دستگاه وکیوم

همانطور که گفته شد یک روش قابل اعتماد است اما آلت تناسلی به هنگام استفاده از دستگاه دچار تغییراتی نظیر قرمزی و تورم می شود که این امر کاملا طبیعی است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

نعوظ به دست آمده توسط وکیوم با نعوظ به دست آمده به طور طبیعی یکسان نیست. آلت تناسلی به رنگ سرخ است و ممکن است سرد باشد. برای اینکه آلت تناسلی را گرم کنید تا آنقدر سرد نباشد، می توانید قبل از رابطه جنسی کمپرس گرم روی آن بگذارید. سایر عوارض جانبی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بی حسی
  • تورم آلت تناسلی
  • تغییر رنگ آلت

چه چیزی باعث اختلال نعوظ می شود؟

بسیاری از عوامل موثر بر پیوند خارجی سیستم عروقی، پیوند خارجی سیستم عصبی و سیستم غدد درون ریز می توانند باعث اختلال نعوظ شوند. اگرچه با افزایش سن احتمال ابتلا به اختلال در نعوظ بیشتر است، اما تنها افزایش سن باعث پدید آمدن آن نیست شرایط دیگری در آن دخیل هستند.

بیماری ها و شرایط زیر می تواند منجر به اختلال نعوظ شود:

  • دیابت نوع ۲
  • آترواسکلروز
  • فشار خون بالا
  • بیماری مزمن کلیوی
  • بیماری پیرونی

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

پمپ را که می توان آن را با دست پمپ کرد یا با باتری کار کرد، روی آلت تناسلی قرار دهید.

هوا را از سیلندر خارج کنید تا خلاء ایجاد شود. وکیوم خون را به داخل تنه آلت تناسلی می کشد و باعث تورم و نعوظ آن می شود.

هنگامی که آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار گرفت، با کمک روان کننده، نوار نگهدارنده را به سمت پایین و به انتهای پایین آلت تناسلی بکشید.

توجه کنید قبل از استفاده موهای ناحیه تناسلی را بتراشید و حتما آلت را با آب گرم و صابون بشویید و خشک کنید.

آیا آلت تناسلی با وکیوم مردانه بزرگ می شود؟

منبع معتبر تحقیقاتی بر روی ۱۵۵۲۱ نفر از سراسر جهان گزارش می دهد که میانگین طول آلت تناسلی مردانه در حالت شل ۹.۱۶ سانتی متر و در حالت ایستاده ۱۴ سانتی متر است. اکثر مردانی که معتقدند آلت تناسلی کوتاه دارند، میانگین طول آلت تناسلی را بیش از حد تخمین می زنند. اکثر این افراد در واقع در محدوده طبیعی اندازه آلت تناسلی هستند.

قرص های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی تبلیغ می شود که تمام این ادعاها دروغ می باشد و تنها وکیوم مردانه منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی می شود. باید از دستگاه به روش صحیح استفاده کرد و طول درمان کامل شود روزی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به مدت چهار تا شش ماه توصیه می شود اما بدن هر فرد با فرد دیگری متفاوت است و ممکن است زمان نتیجه گیری از آن برای هر فرد متفاوت باشد معمولا ۳ تا ۵ سانت به طول و ۱.۵ تا ۳ سانت به قطر اضافه می کند.

میکروپنیس علل مادرزادی کوچکی آلت تناسلی

میکروپنیس به یک آلت تناسلی غیرطبیعی کوچک اما دارای ساختار طبیعی اشاره دارد. این بیماری به دلیل ناهنجاری های هورمونی یا ژنتیکی ایجاد می شود. میکروپنیس به ندرت اتفاق می افتد. تخمین ها متفاوت است، اما مطالعات نشان می دهد که ۰.۶ درصد از مردان در سراسر جهان به این بیماری مبتلا هستند. اگر آلت تناسلی بزرگسالان کشیده زیر ۹.۳ سانتی متر باشد، پزشکان آن را میکروپنیس می دانند.

اگرچه هیچ درمانی وجود ندارد، هورمون درمانی ممکن است رشد را در کودکان مبتلا به میکروپنیس تحریک کند. جراحی گزینه دیگری است. تشخیص و درمان به موقع بهترین راه حل را در اختیار پزشکان قرار می دهد.

مردانی که نگران ظاهر آلت تناسلی خود یا نحوه عملکرد آن هستند باید به پزشک مراجعه کنند. پزشک می تواند در مورد اندازه و شکل آلت تناسلی حمایت و اطمینان خاطر ارائه کند. والدین و مراقبانی که مشکوک به میکروپنیس هستند باید به پزشک مراجعه کنند. درمان زودهنگام اغلب بهترین نتیجه را ارائه می دهد.

افزایش میل جنسی مردان با وکیوم مردانه

افرادی که در نعوظ دچار مشکل هستند معمولا میل به برقراری رابطه جنسی را از دست می دهند و به مراتب اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و توانایی برقراری رابطه جنسی از آنها گرفته می شود. طبق آمار مصرف کنندگان آنها گزارش کرده اند از زمانی که از دستگاه وکیوم کمک می گیرند شور و شوق جنسی در آنها افزایش یافته است و اعتماد به نفس از دست رفته به انها بازگشته است. مکشی که در دستگاه وجود دارد و بر آلت اعمال می شود خون را به راحتی به رگ ها می رساند فرآیند نعوظ را سهولت می بخشد و لذت رابطه جنسی را به همراه دارد.

چه کسانی نباید از وکیوم استفاده کنند؟

درسته که دستگاه یک روش غیر تهاجمی است اما منع مصرف دارد و همه افراد کیس مناسبی برای استفاده از آن نیستند. اگر از داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند ممکن است دچار خونریزی شوید بنابراین بهتر است تحت نظر پزشک استفاده کنید. اگر به بیماری های خونی مبتلا هستید وکیوم گزینه مناسبی برای شما نمی باشد و احتمال لخته شدن خون وجود دارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.