جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

دریافت وام فوری خرید کالا بدون نیاز به ضامن

وام 20 میلیونی دیجی پی

سفر همیشه یکی از بهترین راه‌های گریز از زندگی روزمره و مشکلات ریز و درشتی است که اغلب افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. شاید به همین علت است که روز به روز بر تعداد افرادی که به طبیعت‌گردی و کمپینگ روی می‌آورند، افزوده می‌شود.

با این حال طبیعت‌گردی و کمپینگ نیز از مشکلات اقتصادی در امان نبوده، و شرایط فعلی این نوع سفر ارزان را نیز تحت تاثیر قرار داده است و خرید تجهیزات اساسی کمپینگ به مبلغ قابل توجهی احتیاج دارد. از آنجایی که طبیعت قابل پیش‌بینی نیست، ناقص بودن این تجهیزات، ممکن است شخص را در سفر با خطر جدی رو به رو کند.

یکی از بهترین راهکارهای تهیه تجهیزات سفر، خرید قسطی است. از آنجایی که تعداد لوازم مورد نیاز برای کمپینگ زیاد است، وام خرید کالای دیجی‌پی می‌تواند این مبلغ را تامین کند. خرید چادر مسافرتی، کوله پشتی، کفش مناسب طبیعت‌گردی و کوهنوردی، کیسه خواب، زیرانداز، پوشاک مناسب برای آب و هوای گرم یا سرد، ابزار و ظروف آشپزی و بسیاری از  لوازم ریز درشت دیگر، هزینه‌‎های زیادی را به شخص تحمیل می‌کند. اما با استفاده از وام خرید کالای دیجی‌پی می‌توان تمام لوازم مورد نیاز را به صورت خرید قسطی تهیه کرد.

روند دریافت وام خرید اقساطی از دیجی‌پی بسیار ساده است. برای این کار متقاضی باید اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کرده و مراحل ثبت‌نام دریافت وام را انجام دهد. تمامی مراحل ثبت نام اعم از آپلود مدارک تا احراز هویت به صورت غیر حضوری انجام شده و پس از تایید مدارک، مبلغ وام در حساب کاربری متقاضی شارژ می‌شود. این وام فوری، بر خلاف سایر وام‌های معمول بانک‌ها، به ضامن احتیاج ندارد. ارائه‌ی چک صیادی به نام متقاضی یا یکی از افراد درجه‌ یک خانواده برای ضمانت کافی است.

شاید مهم‌ترین مسئله در هنگام دریافت وام، مبلغ تسهیلات و نحوه‌ی بازپرداخت اقساط باشد. دیجی‌پی در این زمینه بسیار انعطاف‌پذیر بوده و مبالغ مختلفی را در اختیار متقاضی قرار می‌دهد. یعنی کاربر بسته به نیاز خود از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌تواند اعتبار خرید اقساطی دریافت کند. در صورتی که مبلغ کالای خریداری شده بیش از ۲۰ میلیون تومان باشد، کاربر می‌تواند اختلاف هزینه را از کارت بانکی خود پرداخت کند و مابقی مبلغ را از طریق وام خود به شکل اقساط بپردازد. باز پرداخت وام نیز با توجه مبلغ وام و شرایط متقاضی می‌تواند در دسته‌ی  اقساط ۶ ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه قرار بگیرد.

وام کالای دیجی‌پی، کاملا فوری است و در سریع‌ترین زمان ممکن در حساب کاربری متقاضی شارژ می‌شود. این وام قابل خرج شدن در دیجی‌کالا با تنوع بیش از ۲.۵ میلیون کالا است. بسیاری از لوازم کمپینگ توسط برندهای خارجی عرضه می‌شوند که می‌توان معتبرترین آنها را در دیجی‌کالا یافت. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه دیجی‌کالا می‌توان به  ضمانت اصالت و امکان مرجوع کردن کالا اشاره کرد. نکته‌ی مثبت که دیجی‌پی با ارائه‌ی تسهیلات خود در اختیار متقاضی قرار می‌دهد، امکان ثبت سفارش و خرید در چند مرحله است. در واقع کاربر می‌تواند لوازم مورد نیاز خود را در بازه‌های زمانی مختلف در مهلت استفاده یکماهه و از گروه‌های کالایی متفاوت تهیه کند. در فروشگاه دیجی‌کالا هیچ محدودیتی کالایی برای خرید قسطی وجود ندارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,40 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.