جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

درمان بیماری‌های آنورکتال با لیزر

بواسیر جزء مشکلات رایج است و باعث می‌شود که افرادِ مبتلا نتوانند زندگی راحتی داشته باشند؛ زیرا معمولا این مشکل ذهن را درگیر می‌کند. مهمتر از همه اینکه ممکن است عامل ایجاد درد باشد اما خوشبختانه به خاطر پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، تا حد زیادی می‌توانید از شرِ این مشکلات خلاص شوید، بدون اینکه درد زیادی را متحمل شوید و بخواهید هزینه زیادی را بپردازید‌. در این مقاله قصد داریم در مورد درمان بیماری‌های آنورکتال با لیزر به شما توضیحاتی را بدهیم.

درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر

بواسیر به دلایل مختلفی در بدن افراد ایجاد می‌شود. بواسیر ممکن است به خاطر رژیم غذایی یا سبک زندگی اتفاق افتاده باشد اما هر دلیلی که دارد، احتمالاً شما را آزار می‌دهد. قبل از اینکه بخواهید به پزشک مراجعه کنید و به سراغ درمان بواسیر با لیزر بروید، به این نکته توجه کنید که باید سبک زندگیتان را تغییر دهید.
فعالیت بدنی باعث می‌شود که جریان خون در بدن بهتر باشد و شما به طور کل تعادل بیشتری را احساس کنید. در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری‌ها کاهش پیدا می‌کند.  نکته بعدی این است که به رژیم غذایی خود توجه کنید که حاوی فیبر باشد. در طول روز زیاد آب بنوشید تا بدن‌تان با خشکی مواجه نشود. اگر این نکات را رعایت کنید، قطعا می‌توانید به جلوگیری از بواسیر بپردازید و اگر بواسیر دارید، جلوی پیشرفت آن را بگیرید. مهم‌ترین نکته در اینباره؛ این است بسیاری از افرادی که به بواسیر مبتلا هستند، خجالت می‌کشند که به پزشک مراجعه کنند و این مسئله را با او در میان بگذارند و به همین خاطر ممکن است دیرتر از زمانی که باید، به پزشک مراجعه کنند. به هر روی؛ بهتر است که نگران نباشید. باید در نظر بگیرید که این موضوع ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد و اصلاً جای خجالت و شرمندگی نیست.
مهمتر از همه اینکه درمان‌ بیماری‌های انورکتال با لیزر مثل بواسیر اصلا ترسناک و خطرناک نیستند، بلکه شما می‌توانید با روش لیزر خیلی راحت بواسیر خود را درمان کنید، بدون اینکه بخواهید هزینه خیلی زیادی را پرداخت کنید یا درد زیادی را متحمل شوید.
درمان بیماری‌های آنورکتال با لیزر فواید بسیار زیادی دارد. اول اینکه نیازی به بی‌هوشی نیست و این درمان کاملا سرپایی انجام خواهد شد. مهمتر از همه اینکه شما را بستری نمی‌‌کنند.
درمان بیماری‌های انورکتال با لیزر کمتر از یک ساعت طول می‌‌کشد و شما خیلی راحت به منزل می‌روید و درد و خونریزی برای انجام این کار اتفاق نمی‌افتد.
معمولاً این قسمت را پانسمان نمی‌‌کنند یا مراقبت سختی را در پیش ندارید.
وقتی که بیماری‌های مقعدی مانند بواسیر با لیزر را درمان می‌کنید، احتمال اینکه بعد از آن عوارضی را شاهد باشید یا بواسیر دوباره برگردد، بسیار کم است.
بهتر است که نگران هزینه لیزر بواسیر نباشید و تنها به یک کلینیک تخصصی برای درمان این عارضه اقدام کنید. زیرا نوع هموروئید یا بواسیر، میزان پیشرفت آن، محل کلینیک، پزشک متخصص و همه تجهیزات و نوع لیزری که استفاده می‌‌شوند، در تعیین هزینه کلی شما تاثیر گذار هستند.

درمان فیشر با لیزر

درمان فیشر با لیزر

فیشر هم یکی دیگر از مشکلات مقعدی یا آنورکتال محسوب می‌‌شود که باید لیزردرمانی  را برای آن اعمال کرد. اگر شما بتوانید زودتر اقدام کنید، قطعاً شرایط بهتری را پشت سر می‌گذارید و پزشک می‌تواند راحت‌تر درمان را برایتان انجام دهد. بهتر است که علائم خود را نادیده نگیرید و اگر درد یا برآمدگی و تورم را در ناحیه مقعد احساس می‌کنید، هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.
فیشر یا شقاق اگر پیشرفته شود و مدت زمان زیادی برای درمانش بگذرد، احتمالا شرایط سختی را حین نشستن یا انجام فعالیت‌های روزانه برای شما ایجاد می‌کند که اصلا خوشایند نیست. خوشبختانه لیزر یکی از جدیدترین دستاوردهای علم پزشکی است و شما می‌توانید برای فیشر یا شقاق مقعدی هم از آن کمک بگیرید. اثربخشی این نوع درمان به شدت بالا است و مهمتر از همه اینکه درمان فیشر  با لیزر، نسبت به عمل جراحی عوارض بیسیار کمتری را به همراه خواهد داشت.
در این روش، پزشک از انرژی اشعه لیزر استفاده می‌‌کند، آن را به بافت آسیب دیده اعمال کرده، شکاف‌ها را مسدود می‌کند و بافت را برای شما ترمیم خواهد کرد و در نتیجه شما بدون اینکه کوچکترین خونریزی یا دردی را احساس کنید، می‌توانید سریع به منزل برگردید و به زندگی روزمره خود بپردازید.

درمان بیماری های آنورکتال با لیزر در کلینیک نور

کلینیک نور

خوشبختانه کلینیک‌ نور توانسته است فضای امنی را برای شما فراهم کند و باعث ‌شود که بدون درگیری و معطلی زیاد به سراغ درمان بروید. شما می‌توانید با گرفتن وقت قبلی، به این کلینیک تخصصی مراجعه کنید و شرایط خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید و ببینید که آیا لیزر درمانی بواسیر گزینه مناسبی برای شماست یا خیر. مهم تر از همه اینکه در این کلینیک، با بیشترین امکانات و تجهیزات و زیر نظر پزشکانی فوق متخصص، مشکل خود را بهبود خواهید بخشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.