جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

دانلود سریال جدید میدان سرخ مووی لند – جیران – خاتون – نارگیل فیلم و سریال رایگان

دانلود فیلم و سریال جدید

همانگونه که اشاره کردیم، این روز ها میزان طرفداران فیلم و سریال روز به روز بیشتر می شود. دلیل این موضوع را می توان مزیت های منحصر به فرد این تولیدات دانست. در حقیقت تماشای فیلم و سریال را می توان یکی از جذاب ترین و البته ارزان ترین سرگرمی های انسان دانست. این آثار می توانند به سادگی اوقات فراغت شما را پر نمایند. از طرفی دیگر میزان تاثیر گذاری آن ها نیز بسیار بیشتر از سایر تفریحات معمولی می باشد. مجموع این موارد سبب شده تا میزان کشش به سمت فیلم و سریال بیشتر باشد.
با این اوصاف هنوزم هم بسیاری از مردم در دستیابی به اثر دلخواه خود مشکل دارند. در واقع عاشقان فیلم علایق و سلیقه های متفاوتی دارند. برخی از آن ها به سمت فیلم های خارجی کشش دارند و برخی دیگر ایرانی ها را ترجیح می دهند. از طرفی دیگر برخی از آنها به دنبال ژانر ها طنز بوده و برخی دیگر نمونه های اکشن را بیشتر می پسندند . این تنوع بالا سبب شده است تا بیشتر رسانه ها نتوانند به خوبی نیاز طرفداران را برطرف نمایند. در حقیقت این دسته از رسانه ها آثار محدودی دارند که نمی تواند نیاز جامعه هدفشان را برطرف سازد. این موضوع دسترسی به اثر دلخواه را بسیار دشوارتر می کند.
مووی لند رسانه ای است که سعی داشته تا این موضوع را حل کند. این رسانه یک آرشیو بسیار بزرگ را در خود دارد که تمامی آثار را در خود جای داده است . این رسانه دارای بیش از سه هزار اثر مختلف می باشد که در دسته بندی های دقیقی قرار گرفته اند. این موضوع باعث می شود تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند اثر دلخواه خود را بیابند. چنانچه شما هم می خواهید فیلم و سریال خاصی را تماشا کنید ، می توانید هم اکنون به مووی لند مراجعه فرمایید.

فیلم درخت گردو
دانلود فیلم درخت گردو با لینک مستقیم

فیلم درخت گردو را می توان یکی از فاخرترین آثار سال جاری دانست. این اثر به عنوان یکی از بهترین آثار سینمایی سال تلقی می شود که توانسته جوایز مختلفی را هم به دست آورد. این اثر تقریبا تمام مولفه هایی که برای رسیدن به یک فیلم درجه یک نیاز است را در ساختار خود دارد. از فیلمنامه عالی گرفته تا کارگردان باتجربه و البته بازیگران حرفه ای که همگی در این اثر ترکیب شده اند. داستان این اثر در رابطه با زندگی دردناک یک مرد کرد به نام قادر مولان پور می باشد. خانواده او در خلال بمباران شیمیایی سال ۱۳۶۶ سردشت دچار مشکلات مختلفی می شوند . این موضوع به گونه ای است که زندگی او را تماما تحت تاثیر قرار می دهد.
افزون بر این داستان زیبا، حضور بازیگران مطرحی همچون پیمان معادی، مهران مدیری و مینو شریفی، مینا ساداتی و…. سبب شده است تا این اثر به یکی از مورد انتظار ترین آثار سال بدل شود . افزون بر این موارد محمد حسین مهدویان هم در مقام کارگردان این اثر حضور دارد . او به عنوان یکی از مطرح ترین کارگردان های فعلی در سینمای ایران شناخته می شود . چنانچه حضور این کارگردان را با سایر مزیت های یاد شده ترکیب نماییم، می توان به سادگی دلیل اشتیاق کاربران برای تماشای این اثر را درک کنیم. چنانچه شما هم جزو این افراد هستید ، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود فیلم درخت گردو اقدام فرمایید.

سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ با لینک مستقیم

سریال میدان سرخ را می توان جزو جدیدترین ساخته های شبکه نمایش خانگی دانست که قرار است سبک ساختاری جدید داشته باشد. این اثر یک پکیج کامل برای عاشقان سریال به حساب می آید چرا که تمام اجزای عالی را در خود دارد. بازیگران عالی، ژانر مناسب، تیم فنی قوی و…. همگی جزو این موارد است که باعث می شود تا بسیاری نسبت به این سریال امیدوار باشند. اگرچه تاکنون در رابطه با این سریال هیچ گونه خلاصه داستانی منتشر نشده اما طبق پوستر ها و البته گفته دست اندرکاران، قرار است این اثر ژانری اجتماعی- اکشن داشته باشد . این گونه ژانر در شبکه نمایش خانگی بسیار بکر می باشد چرا که تاکنون بیشترین آثار این شبکه در مورد ماجرا های درام بوده است. البته این تنها فاکتوری نیست که می تواند این اثر را جذاب نماید.
حضور بازیگران توانا عامل دیگری است که این سریال را بسیار زیبا می کند. رضا یزدانی (ِدر نقش گروچُف) مهتاب کرامتی (در نقش اعلا) , مسعود کرامتی (در نقش کاویان) , علی مصفا (در نقش تورج مبینی) , کاظم سیاحی (در نقش گارو) , آرمین رحیمیان (در نقش ابی) , امیرحسین آرمان (در نقش ساعد) , بهرام افشاری (در نقش پیام مکین) , حمید فرخ نژاد (در نقش پاپ) ,بهدخت ولیان (در نقش افرا) و امید روحانی (در نقش دکتر فیض) از جمله افرادی هستند که در این اثر حضور داشته اند. وجود این بازیگر ها و البته ترکیب آن ها و نقش هایشان باعث شده تا بسیاری از افراد نسبت به این سریال امیدوار باشند. چنانچه شما هم جزو این افراد هستید و یا تمایل دارید تا اوقات فراغت خود را به تماشای این اثر بگذرانید، می توانید هم اکنون از طریق رسانه ی مووی لند نسبت به دانلود میدان سرخ اقدام فرمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه برای این مطلب غیرفعال شده است