چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

خرید لوازم ضروری در سیسمونی

خرید لوازم ضروری در سیسمونی

خرید سیسمونی همیشه شیرین و هیجان انگیز است، به خصوص برای خانواده هایی که به تازگی قرار است صاحب فرزند شوند. اما این هیجان و شوق در بسیاری از مواقع باعث می شود، لوازم و کالایی را برای نوزاد خریداری نمایید که چندان کاربردی و با کیفیت نباشد. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از اینکه شال و کلاه کنید و برای خرید سیسمونی به بازار بروید، خیلی خونسرد و راحت چرخی در فضای اینترنتی بزنید. مطمئنا لیستی از لوازم و کالاهای اساسی برای خرید سیسمونی را خواهید یافت. البته بهتر است سری به سایت های معتبر در این زمینه بزنید تا از راهنمایی های کامل و صحیح تری استفاده نمایید. بعد از اینکه لیست خرید خود را آماده کردید، بهتر است باز هم در فضای مجازی بمانید و به فروشگاه های خرید اینترنتی سیسمونی نگاهی بیاندازید. فروشگاه اینترنتی مانیلو از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لباس و انواع اکسسوری نوزاد می باشد. شما در این سایت هر آنچه را که در لیست خود آماده کرده اید در طرح و تنوعی بی نظیر با قیمت مناسب خواهید یافت. با توجه به اینکه کالاهای سایت مانیلو از جدیدترین و با کیفیت ترین برند های ایرانی و خارجی تامین شده است، شما می توانید با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا خیلی سریع آن را دریافت نمایید. در ادامه این مقاله دو قلم از لوازم ضروری در سیسمونی را به شما یاد آور می شویم و فواید  استفاده از آن را خدمتتان شرح می دهیم، با ما همراه باشید.

   خرید پستانک در سیسمونی

خرید پستانک در سیسمونی

پستانک از جمله لوازم ضروری در سیسمونی می باشد. از آنجا که نوزادان از دوران جنینی علاقه به مکیدن دارند، بعد از تولد نیز  اغلب، با مکیدن پستانک آرام شده و احساس امنیت می کنند. شما می توانید در بسیاری از مواقع که کودک نا آرام است و گریه می کند با دادن پستانک او را سرگرم و آرام نمایید. جنس اغلب سر پستانک ها از پلاستیک و یا سیلیکون است که این سری به وسیله سپری از جنس پلاستیک سخت حفاظت شده و از بلع کامل آن توسط کودک جلوگیری می کند. امروزه پستانک ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. بخش سپر آن برای جذابیت و زیبایی بیشتر از طرح های فانتزی و عروسکی  ساخته می شود. برخی از پستانک ها مجهز به بند نیز می باشند تا هنگام افتادن از دهان نوزاد، آلوده نشود. بند پستانک معمولا با استفاده از گیره به لباس کودک متصل می شود. اما در خرید پستانک باید دقت و توجه لازم را داشته باشید تا از جنس مرغوب و با کیفیتی ساخته شده باشد.

ویژگی های پستانک با کیفیت

یک پستانک مناسب باید از سری با کیفیت و نرمی برخوردار باشد تا فک و دهان کودک را خسته نکند. از آنجا که پستانک نیز مانند شیشه شیر اغلب اوقات در دهان کودک می باشد باید از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده باشد و فاقد مواد شیمیایی و مضر باشد، چرا که در ارتباط مستقیم با دهان کودک قرار دارد. سپر برخی از پستانک ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای منافذی برای عبور هوا هستند، این امر از قرمز شدن اطراف دهان کودک جلوگیری می نماید.

انواع پستانک

در گذشته پستانک ها تنوع چندانی نداشتند و گاهی مشکلاتی را برای رشد فک و دندان کودک به وجود می آوردند. به همین خاطر برخی از مادران از دادن پستانک به نوزاد خود امتناع می نمایند. اما در حال حاضر با تنوع و خلاقیت طراحان وسایل کودک، پستانک ها در انواع مختلفی و مطابق با ارگونومی دهان کودک ساخته شده اند. در بازار اغلب پستانک ها به دو بخش ساده و ارتودنسی موجود هستند. پستانک های ساده که سری گرد دارند و پستانک های ارتودنسی دارای سری شبیه بادام هستند. پستانک ارتودنسی با توجه به اینکه مانند نوک سینه مادر شبیه سازی شده اند، به راحتی در دهان کودک قرار گرفته و به رشد فک و دندان کودک خللی وارد نمی کند.

لیوان کودک

لیوان کودک

لیوان کودک از جمله وسایل مورد نیاز در سیسمونی می باشد. این وسیله شاید در ماه های اول تولد کودک به کارتان نیاید، اما از سنین شش ماهگی به بعد، لازم است که کودک کم کم با لیوان آشنا شود و نحوه نوشیدن شیر و سایر مایعات را با استفاده از لیوان آموزش ببیند. از آنجا که استفاده از لیوان معمولی برای کودک مشکلاتی را از جمله پریدن در گلوی کودک و یا ریخته شدن به همراه دارد، توصیه می شود حتما از لیوان کودک برای دلبند خود استفاده نمایید. در ادامه برخی از انواع لیوان های کودک که در بازار موجود است را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع لیوان کودک

اکنون در بازار لیوان کودک با توجه به سن او طراحی و تولید شده است و شما می توانید بر حسب سن کودک، لیوان متناسب او را تهیه و خریداری نمایید. لیوان کودک در جنس های مختلفی از جمله پلاستیک نشکن، سیلیکونی، شیشه ای و استیل ساخته می شوند. متداول ترین لیوان های کودک از جنس پلاستیک نشکن می باشد که از قیمت ارزان تری نیز برخوردار است. همچنین شما می توانید لیوان دسته دار و بدون دسته را برای کودک خریداری نمایید. برخی لیوان ها نیز همراه با نی می باشد که نوشیدن مایعات را برای کودک آسان می نماید.

لیوان کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که گفته شد، کودک برای شروع استفاده از لیوان مانند بزرگسالان احتیاج به تمرین و تمرکز در استفاده از لیوان دارد. به همین منظور استفاده از لیوان مخصوص کودک که جنبه آموزشی نیز دارد، بسیار مناسب است. در ادامه برخی از ویژگی هایی که لیوان کودک باید از آن برخوردار باشد را شرح می دهیم:

  • لبه های لیوان باید نرم باشد تا هنگام برخورد با دهان کودک، ایمن باشد. هم اکنون در بازار لیوان هایی موجود است که جنس لبه های آن از سیلیکون می باشد و به دهان کودک آسیبی نمی رساند.
  • از آنجا که کودک در آغاز نوشیدن مایعات و آبمیوه تمرکز کافی در گرفتن لیوان را ندارد، بهتر است لیوان دارای دو دسته متناسب با دستان کودک باشد تا آن را بگیرد.
  • برخی لیوان ها علاوه بر درپوش مخصوص، قابلیت اتصال با سرشیشه شیر را نیز دارد که این استفاده دو منظوره بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.
  • برخی لیوان های کودک قابلیت این را دارند که در چرخش ۳۶۰ درجه، مایعات آن بیرون نریزد. این خصوصیت برای کودکان که تمایل به بازی و ریختن مایعات دارند، برای جلوگیری از کثیف شدن بسیار کاربرد دارد.
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.