سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

خرید ایرپاد بدون پیش پرداخت و اقساط ۱۲ ماهه

خرید محصولات کمپانی اپل، موضوعی است که هر فردی از آن استقبال می‌کند. محصولات اپل، کلاس منحصربه‌فردی در بین دیگر محصولات بازار دارد و اعتماد به نفس بالایی را به خریداران می‌دهد. به جز آیفون، شما می‌توانید خرید ایرپاد و اپل واچ را هم در برنامه خود قرار داده و از قابلیت‌های جذاب آن‌ها استفاده کنید. استفاده از چنین محصولاتی در کنار آیفون، می‌تواند به عنوان یک مکمل عمل کرده و قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. خرید اقساطی یک روش بسیار عالی بوده و می‌توانید هزینه تمام شده را به صورت دوره‌ای و بدون فشار تقبل کنید. اپل واچ و ایرپاد از جمله این محصولات هستند.

ایرپاد اپل - Apple AirPods

خرید اپل واچ بهترین ساعت هوشمند بازار

اپل واچ را می‌توانیم دومین دستگاه پرطرفدار اپل بعد از آیفون بدانیم. اپل واچ محصول ارزشمندی است با داشتن قابلیت‌های جذاب در زمینه سلامتی و تناسب اندام، بسیار پر استفاده ظاهر شده است. نسل‌های مختلفی از اپل واچ روانه بازار شده‌اند که هرکدام نسخه بهبود یافته و زیباتری نسبت به گذشته هستند. شما نیز می‌توانید بسته به بودجه خود، بهترین اپل واچ بازار را انتخاب کرده و برای مقاصد مختلف از آن استفاده کنید.

اگر دوست دارید که اپل واچ سری ۶، که بهترین محصول این مجموعه تا به امروز است را خریداری کنید، می‌توانید به صورت اقساطی به دنبالش رفته و با فشار اقتصادی کمتری، هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید. این دستگاه امکانات متنوعی به صورت تخصصی برای سلامتی شما داشته و اگر اهل حضور در سالن‌های ورزشی هستید، می‌توانید از قابلیت‌های متنوع آن هم استفاده کنید.

ایرپاد و اپل واچ  -  Apple AirPods & Watch

دو نسل متفاوت از ایرپادها در بازرگانی سیب

اپل دو نسخه از ایرپاد را تاکنون روانه بازار کرده است و از نظر ظاهری، شباهت‌های زیادی به همدیگر دارند. نسل اول ایرپاد از تراشه بی‌سیم W1 اپل استفاده می‌کند و دومین نسل، تراشه جدیدتر H1 را برای بالا بردن کیفیت محصول به همراه دارد. این تراشه دو برابر سریع‌تر از تراشه نسل اول عمل می‌کند و تجربه جذابی را به شما خواهد داد. هر دو ایرپاد دارای سنسور شتاب سنج بوده و برای حالت لمسی آن بسیار مناسب خواهند بود. سنسورهای نوری برای تشخیص گوش شما در آن تعبیه شده و می‌توانید از میکروفون هم برای تماس‌های تلفنی همراه با Siri استفاده کنید.

ایرپاد از یک کیس شارژ هم استفاده می‌کند که دارای یک باتری یکپارچه بوده و عمر باتری گوش‌های این محصول را در صورت دور بودن از پریز برق، بالا می‌برد. کیس آن همراه با کابل شارژ ارائه شده و نسل دوم ایرپاد، از یک کیس شارژ بی‌سیم استفاده استفاده می‌کند که به صورت جداگانه می‌توانید آن را خریداری کنید.

ایرپاد اپل -  Apple AirPods

هر دو نسخه دارای عمر باتری مشابهی هستند و می‌توانید به مدت بیش از ۲۴ ساعت از آن‌ها استفاده کنید. نسل دوم ایرپاد، امکان استفاده بیشتری را فراهم کرده و برای زمان‌های مسافرت بسیار مناسب هستند. خرید ایرپاد به صورت اقساطی، می‌تواند مزیت‌های زیادی برای افرادی داشته باشد که قصد ندارند تمام هزینه ایرپاد را یکجا بپردازند. از طریق بازرگانی سیب، می‌توانید با بهترین شرایط، اپل واچ و ایرپاد مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

اقساط ۱۲ ماهه بازرگانی سیب برای خرید ایرپاد

افرادی که دارای آیفون ۸ به بالا هستند برای خرید ایرپاد و اپل واچ به دسته چک صیاد و مدارک شناسایی و گردش حساب متصل به دسته چک نیاز دارند. تمام پروسه ی خرید اقساطی در بازرگانی سیب اعم از انواع آیفون، ایرپاد، مک بوک و … در کمتر از ۴۵ دقیقه انجام پذیر است. توجه داشته باشید قبل از مراجعه ی حضوری با تماس با کارشناسان فروش زمان خرید خود را رزرو نمایید. سامانه ی محاسبه گر اقساطی که در صفحه نخست سایت بازرگانی سیب موجود است به راحتی می تواند شما را در خرید خود همراهی کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 2,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.