جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

خرید اقساطی لوازم خانگی در سراسر ایران بدون ضامن

با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی در بازار به خصوص اجناس خارجی بسیاری از افراد به دلیل شرایط مالی نامناسب توان خرید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت نقد و یک جا ندارند در این صورت بهترین راه‌حل برای این دسته از افراد خرید اقساطی لوازم خانگی است.

فروش اقساطی چیست

اگر بخواهیم جواب کوتاهی به سوال فروش اقساطی چیست بدهیم باید بگوییم منظور از خرید اقساطی لوازم خانگی این است که شما می‌توانید با پیش پرداخت و یا بدون پیش پرداخت کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به صورت ماهانه پرداخت کنید. اگر شما هم قصد خرید لوازم خانگی اقساطی را برای منزل و یا جهیزیه خود دارید نیازی نیست که به دنبال لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، لوازم خانگی اقساطی در مشهد، خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، لوازم خانگی اقساطی تبریز، فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز و شهری که در آن ساکن هستید باشید. تنها کافی است به راحتی و با داشتن یک کامپیوتر و یا گوشی متصل به اینترنت به فروشگاه لوازم خانگی سل (sell.ir) متصل شده و کالاهای مورد نظر خود را با بهترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنید.

شرایط خرید قسطی

شرایط خرید لوازم خانگی اقساطی در فروشگاه‌های لوازم خانگی و کانال لوازم خانگی قسطی متفاوت است و هر یک شرایط خاص خود را دارند، برخی از آنها فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و یا با بهره کم انجام می‌دهند بنابراین شما باید از مکانی خرید خود را انجام دهید که به شرایط شما نزدیکتر باشد.

در فروشگاه اینترنتی سل تنوع بالایی از انواع لوازم خانگی از برندهای گوناگون چون تلویزیون، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و … را می‌توان به صورت نقد و هم قسطی خریداری کنید در نتیجه محدودیتی در انتخاب کالا ندارید و این ویژگی برای بسیاری از افراد بخصوص تازه عروسان اهمیت بالایی دارد.

از طریق سل خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، جی پلاس، سامسونگ، ایکس ویژن و دیگر برندهای ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت انجام دهید و نهایت اطمینان و رضایت را از خرید خود داشته باشید.

فروش اقساطی جهیزیه

در حال حاضر قیمت ماشین لباسشویی، قیمت یخچال و فریزر، قیمت ماشین ظرفشویی و محصولات از این قبیل بالا است و جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شوند در نتیجه بسیاری از تازه عروسان و زوج‌های جوان بودجه کافی برای تهیه کالاهای مورد نیاز و حتی اساسی خود برای شروع زندگی را ندارند.  خوشبختانه امروزه فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش اقساطی جهیزیه در نقاط مختلف ایران چون جهیزیه اقساطی در مشهد، فروش اقساطی جهیزیه در کرج، جهیزیه اقساطی اصفهان، جهیزیه اقساطی اسنوا و … فعالیت دارند و فرصتی را فراهم کرده‌اند تا جوانان بدون داشتن دغدغه تهیه جهیزیه بتوانند زندگی خود را شروع کنند.

اگر به دنبال تهیه جهیزیه ارزان هستید بهتر است که تازه عروسان چشم تو هم چشمی را کنار بگذارند و فقط به دنبال خرید کالاهای خارجی از برندهای سرشناس نباشند چرا که قیمت لوازم خانگی از برندهای خارجی در مقایسه با برندهای ایرانی بسیار بالاتر است در واقع شما با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید لوازم خانگی ایرانی که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار هستند را برای خرید انتخاب کنید و خریدی مقرون به صرفه‌تر داشته باشید.

یکی از برندهای خوب و دارای اصالت ایرانی که در حوزه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند برند اسنوا است که طرفداران زیادی دارد از این رو شاهد فروش اقساطی اسنوا در اصفهان، فروش اقساطی اسنوا در همدان، تهران، کرج و دیگر نقاط کشور هستیم. بسیاری از افراد شناختی در رابطه با این برند ندارند و سوالاتی از قبیل کارخانه اسنوا کجاست ؟ کیفیت محصولات اسنوا خوبه؟ و … را دارند. کارخانه اسنوا در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان واقع است و فعالیت خود از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است. کارخانه اسنوا اصفهان تنوع بالایی از انواع لوازم خانگی را با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا همراه با امکانات روز تولید و به بازار فروش عرضه می‌کند که همواره موجب رضایت مصرف کنندگان شده‌اند.

قیمت محصولات اسنوا در سال ۹۹ و سال جاری در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست و برخی از آنها گران فروش هستند در نتیجه اگر قصد خرید تولیدات برند اسنوا را با بهترین قیمت دارید بهتر است به نمایندگی فروش اسنوا در تهران و یا شهری که در آن ساکن هستید مراجعه کرده و کاتالوگ محصولات اسنوا را از فروشنده دریافت کنید تا با شناخت بیشتر محصولات انتخاب مناسب‌تری نیز داشته باشید.

اگر قصد خرید اینترنتی را دارید باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی سل یکی از مکان‌هایی است که تنوع بالایی از انواع محصولات اسنوا را با بهترین قیمت به صورت نقد و هم اقساط به فروش می‌رساند و شما می‌توانید خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، تلویزیون اسنوا قسطی و … را از آن انجام دهید.

نحوه فروش اقساطی

همانطور که گفته شد نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی برای منزل و جهیزیه در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن شرایط متفاوت خانواده‌های ایرانی روش‌های متنوعی را برای خرید قسطی لوازم خانگی در نظر گرفته است که شامل خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی، خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن، لوازم خانگی اقساطی بدون چک و … می‌شود در نتیجه هر فرد متناسب با شرایط خود می‌تواند بهترین روش را انتخاب کند.

جهت آگاهی از شرایط خرید قسطی لوازم خانگی از فروشگاه سل تنها کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم در این زمینه را به شما بدهند.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی از سل برای اشخاصی مناسب است که کارمند بوده و یا دارای فیش حقوقی هستند.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروشگاه سل با فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن فرصتی را فراهم کرده است تا افرادی که ضامن معتبر جهت خرید اقساطی لوازم خانگی را ندارند بتوانند کالای مورد نظر خود را با استفاده از چک یا سفته به صورت قسطی خریداری کنند.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر خانواده‌های ایرانی و زوج‌های جوان در زمان خرید اقساطی لوازم خانگی با آن روبه‌رو می‌شوند نداشتن دسته چک است، فروشگاه سل با در نظر گرفتن این موضوع امکان خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک را نیز فراهم کرده است که جهت آگاهی از شرایط آن می‌بایست با کاشناسان فروشگاه لوازم خانگی سل تماس بگیرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

بازنشگان عزیز جزو آن دسته از اقشار جامعه هستند که اکثریت آنها توان مالی مناسبی را برای خرید لوازم خانگی جدید برای منزل خود و یا تهیه جهیزیه برای فرزندانشان را ندارند. فروشگاه سل شرایط ویژه‌ای را برای این دسته از افراد در نظر گرفته است و امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان را فراهم نموده است که شامل خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان و دیگر برندهای متنوع می‌شود.

کارشناسان سل تمام روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برندها هستند.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک از فروشگاه سل برای افرادی مناسب است که ضامن معتبر ندارند از این رو با سل دیگر نگرانی بابت نداشتن ضامن معتبر نخواهید داشت و کالای دلخواه خود را می‌توانید با بهترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 11, میانگین امتیاز: 3,09 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.