جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

جک سقفی چیست؟ کاربردهای آن در ساختمان سازی

برای تحمل باری که توسط سقف ایجاد می‌شود از جک سقفی استفاده می‌کنند. می‌توانید برای ساختمان سازی از این نوع جک استفاده کنید و کارهای خود را به راحتی انجام دهید، جک‌ها در انواع مختلفی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با جک سقفی و کاربردهای آن به خوبی آشنا کنیم. سپس انواع این جک‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. بعد از آن یک شرکت معتبر و محبوب را به شما معرفی می‌کنیم که در زمینه  طراحی و تولید انواع لوله داربست، انواع قالب فلزی و … فعالیت می‌کند و یکی از بهترین شرکت‌هایی می‌باشد که می‌توانید از آن خرید کنید، خریدی مطمئن که هرگز از آن پشیمان نمی‌شوید.

جک سقفی یکی از وسایل پرکاربرد و مهم در ساختمان سازی می‌باشد. همانطور که می‌دانید چند روز باید بگذرد که سقف ساختمان‌ها مقاوم و محکم شود و طی این چند روز باید از جک سقفی برای نگه داشتن سقف استفاده کنید و مانع از فرو ریختن آن شوید. توجه داشته باشید که استفاده از جک سقفی در ساختمان‌هایی که دارای سقف بتنی هستند، ضروری می‌باشد.

جک سقفی

ساخت منازل و ساختمان‌های مقاوم یکی از موارد بسیار مهمی می‌باشد که ساختمان سازان و مهندسان گرامی باید به آن توجه داشته باشند و هر نوع وسیله‌ای که برای مقاوم سازی ساختمان مورد نیاز است را فراهم کنند.

جک سقفی هم یکی از این وسایل مهم می‌باشد که باید آن را تهیه کنند. هنگام خرید این نوع جک باید به کیفیت و استحکام آن توجه داشته باشید و این وسیله‌ی بسیار مهم را از مراکز معتبر خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید محصولات بی نظیر و با کیفیت مدرن سازان می‌باشد که در قسمت‌های بعدی بیشتر در مورد محصولات آن سخن می‌گوییم.

آشنایی با جک سقفی:

به طور کلی می‌توان گفت که از جک سقفی در انجام بسیاری از طرح‌های عمرانی استفاده می‌شود و یکی از وسایل ضروری در ساختمان سازی می‌باشد.

جک سقفی از سه قسمت مهم ساخته شده است:

  1. نری
  2. مادگی
  3. رزوه

لوله‌هایی در قسمت پایین جک وجود دارند که در اندازه‌های گوناگون و قطرهای مختلفی ساخته شده‌اند.

به طور کلی می‌توان گفت که جک‌ها در دو نوع وجود دارند:

  • جک‌های سبک : این نوع جک‌ها وزن زیادی را نمی‌توانند تحمل کند و برای وزن‌های سبک مناسب هستند.
  • جک‌های سنگین : این نوع جک‌ها توانایی بیشتری دارند و می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

جک سقفی در انواع مختلفی ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از این نوع جک‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • جک‌های صلیب دار
  • جک‌های بدون صلیب
  • جک‌های U شکل عراقی
  • جک فلزی
  • جک‌های شمعی
  • جک تلسکوپی و …

انتخاب نوع جک به نظر مهندسان گرامی که در ساختمان کار می‌کنند، بستگی دارد. علاوه بر ساختمان‌های یک طبقه، در ساختمان‌های چند طبقه هم از جک‌های سقفی استفاده می‌شود.

معرفی لوله داربست و قالب فلزی:

لوله داربست یکی دیگر از وسایل بسیار کاربردی و مهمی می‌باشد که در ساختمان سازی از آن استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که اتصال لوله داربست  باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. اگر نصب آن توسط کسی انجام شود که هیچ اطلاعی از مشخصات و ویژگی‌های آن نداشته باشد، بدون شک با مشکل مواجه می‌شود و خسارت‌های زیادی به وجود می‌آید.

لوله داربست مدرن سازان

همانطور که از اسم آن مشخص است از لوله داربست به عنوان داربست برای کارهای ساختمانی استفاده می‌شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نوع لوله‌ها معروف به لوله ۵ هم هستند.

هنگام ساخت و سازها معمولا دسترسی به برخی از قسمت‌ها مشکل است. برای دسترسی راحت به این قسمت‌ها می‌توانید از داربست‌ها استفاده کنید و به راحتی کارهای خود را انجام دهید.

داربست‌ها از فلز ساخته شده‌اند و در دو نوع سنگین و سبک وجود دارند که برای وزن‌های مختلف مناسب می‌باشند.

حال نوبت به معرفی قالب فلزی می‌رسد که یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در ساختمان سازی است و برای ساخت بتن از آن استفاده می‌شود.

بتن یکی از مقاوم‌ترین موادی می‌باشد که در ساختمان سازی بکار می‌رود و در قسمت‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود. برای ساخت آن از قالب‌های فلزی مخصوصی استفاده می‌شود. قیمت قالب فلزی با توجه به نوع آن متغیر است و بعد از مشخص کردن نوع قالب، می‌توانید آن را از یک مرکز معتبر خریداری نمایید.

قالب بندی بتن مدرن سازان

معرفی شرکت مدرن سازان:

حال نوبت به معرفی این شرکت بی نظیر می‌رسد که یکی از محبوب ترین شرکت‌هایی می‌باشد که در زمینه ساخت وسایل و تجهیزات ساختمانی فعالیت می‌کند.

شرکت مدرن سازان با داشتن یک تیم حرفه‌ای و متخصص، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کند.

به طور مثال برای خرید جک سقفی باید بهترین و با کیفیت‌ترین جک را خریداری نمایید که بتوانید کار خود را به درستی انجام دهید. جک‌های سقفی مدرن سازان بهترین گزینه برای شما به شمار می‌روند زیرا در بهترین کیفیت ممکن ساخته شده‌اند، ساخت آن‌ها تحت نظر کارشناسان مجرب و با تجربه صورت گرفته است و توسط پیشرفته ترین دستگاه‌ها ساخته شده‌اند.

توجه داشته باشید که کیفیت اتفاقی نیست، بلکه حاصل تلاش بی وقفه‌ی یک تیم حرفه‌ای می‌باشد.

شرکت مدرن سازان ویژگی‌های بی نظیری دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • همه‌ی محصولات در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده‌اند.
  • کالای مورد نظر شما را در کمترین زمان به شما تحویل می‌دهد.
  • در صورت نیاز برخی تکنسین‌ها را به همراه محصولات می‌فرستد که به شما کمک کنند و آموزش‌های لازم در خصوص استفاده از محصولات را در اختیارتان قرار دهند.
  • محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.
  • قالب‌های خاص و جدید را به خوبی طراحی می‌کنند و نقشه‌های آن را قبل از ساخت در اختیار شما قرار می‌دهند.

قالب فلزی بتن مدرن سازان

  • می‌توانید قبل از انتخاب محصول مورد نظر با مشاوران مجرب شرکت مشورت کنید و محصول متناسب با کارتان را سفارش دهید.
  • می‌توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری هم سفارشات خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن آن‌ها تحویل بگیرید.

با خرید محصولات شرکت مدرن سازان، بهترین‌ها را برای خود داشته باشید و از کیفیت محصولات لذت ببرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.