یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

ثبت‌ نام اینترنتی دانش‌ آموزان پایه دهم از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌ نام اینترنتی دانش‌ آموزان پایه دهمپیش‌ثبت‌نام پایه دهم مدارس دولتی و غیردولتی و ثبت نام مدارس شاهد برای دوره متوسطه دوم از روز شنبه ۱۴ مرداد آغاز می‌شود.

امسال خانواده‌‌ها برای نخستین بار می‌توانند علاوه بر فراهم بودن فرصت ثبت‌نام حضوری در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

آدرس سامانه اینترنتی ثبت نام دانش آموزان

خانواده باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش  به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

در ثبت‌نام الکترونیکی به مراجعه حضوری به مدارس نیاز نیست و خانواده‌ها می‌توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه ذکر شده مدارک مورد نیاز را بارگذاری و فهرست مدارس موجود در مجاورت محل سکونت خود را مشاهده کنند.

پس از بررسی درخواست آنها توسط مدرسه، در صورت وجود ظرفیت خالی با تقاضای ثبت‌نام موافقت می‌شود و خانواده‌ها از طریق همین سامانه می‌توانند پاسخ به درخواست خود را مشاهده کنند.

طبق اعلام صابر اسدی مدیر پروژه دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش، خانواده‌هایی که متقاضی ثبت‌نام در میان پایه‌های مدارس شاهد هستند (تمام پایه‌های تحصیلی به جز اول ابتدایی، هفتم و دهم) می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

به گفته او، خانواده‌ها می‌توانند یک مدرسه دولتی عادی را برای ثبت‌نام انتخاب کنند و در صورتی که درخواست آنها از سوی مدیر مدرسه تایید نشد می‌توانند از طریق همین سامانه و با ویرایش اطلاعات، مدرسه دیگری را انتخاب و تقاضای ثبت‌نام را ارائه دهند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 15, میانگین امتیاز: 3,33 از 5)
Loading...