پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه براساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۱

نام نویسی و انتخاب رشته با سوابق تحصیلی تا ۶ شهریور تمدید شد

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه ای از نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها تا ۶ شهریور خبر داد.
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۸ مرداد، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای مذکور به اطلاع داوطلبان این مرحله از پذیرش می‌رساند افرادی که تا تاریخ ۲۳ مرداد برای ثبت نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکرده اند، می‌توانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۶ شهریور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نکرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند و مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نخواهد بود.


ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه

ثبت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی همراه با انتخاب رشته سراسری

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور خبر داد.
دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی خبر داد و گفت؛ ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ آغاز و تا روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ادامه دارد.

شرایط ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه چه کسانی که در آزمون سراسری شرکت کردند و چه کسانی که شرکت نکرده اند، عنوان کرد؛ می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sangesh.org نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ دانشگاه پیام نور هرمزگان در ۱۴ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر استان در رشته‌های متنوع و مختلف آمادگی پذیرش دانشجو می‌باشد و علاقمندان به تحصیل می‌توانند برای مشاوره از طریق مراجعه حضوری و در مراکز یا غیر حضوری و رجوع به سایت مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر فرهادی در پایان گفت؛ دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است که مناسب برای شاغلین و اقشار کم درآمد جامعه برای ادامه تحصیل است و این فرصت استثنایی را باید غنیمت شمرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...