پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

راههای تضمین سلامت جسمی و ایمنی کودک نوپا

هر کودک نوپا در روزهای اول شروع حرکت و راه رفتن خود بسیار شیرین و دلبر است و ذوق کودکانه او والدین را نیز به وجد آورده و شور و نشاط خاصی به زندگی خانوادگی می‌بخشد. کودک در این سنین به همان اندازه‌ که شیرین و نشاط‌ آور و مایه شور و خوشحالی خانواده است، به همان نسبت نیز به حمایت و توجه نیاز دارید. علاوه بر حمایت عاطفی که در هر دوره برای کودکان ضروری است، در سنینی که کودک شروع به قدم برداشتن و غذا خوردن می‌کند، باید مورد حمایت فیزیکی نیز قرار گیرد. در واقع تضمین ایمنی کودک در این شرایط یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.  تجهیزات بسیاری از قبیل کالسکه بچه وجود دارد که در سنین نوزادی تا کودکی مورد نیاز بچه‌های خردسال است. این تجهیزات در بسیاری از مواقع ایمنی و سلامت جسمی کودک را تضمین می‌کنند. به علاوه این که استفاده از این لوازم سیسمونی مانند کالسکه بچه و لوازم دیگر مزایای بسیاری با خود به همراه دارند.

 سلامت جسمی و ایمنی کودک

کالسکه بچه

کودکان نیز مانند بزرگسالان به حضور در فضای باز و اجتماع نیاز دارند. برای این که بتوانید کودک خود را یک فرد اجتماعی تربیت کنید باید او را به میان شلوغی‌ها و اجتماع برده تا تعامل با دیگران را از همان ابتدای کودکی بیاموزد. گذشته از جنبه‌های تربیتی، گاهی مجبور خواهید شد که برای انجام امور خارج از منزل مانند خرید، کودک دلبندتان را با خود به همراه ببرید. برای این که کودک شما بتواند بدون هیچ تنشی در این مسیر همراهتان باشد، باید آرامش و راحتی او را تأمین کنید. برای این منظور داشتن یک کالسکه بچه ضروری است. استفاده از کالسکه ضمن راحتی و آرایشی که برای خود و حتی والدین فراهم می‌کند، در حفظ ایمنی بچه‌ها نیز بسیار موثر است. یک کالسکه مناسب ضمن داشتن بستر امن برای استراحت کودک، از فضای مخصوص نگهداری لوازم ضروری کودک نیز برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای ساعت‌ها پیاده روی کرده و به امور خود رسیدگی کنید، بدون این که خستگی شما یا کودکتان را آزار دهد.

کالسکه بچه با توجه به نیاز کاربری در انواع مختلفی وجود دارد و والدین می‌توانند بر اساس نیاز کاربری خود کالسکه مناسبی تهیه کنند. به عنوان مثال افرادی که پیاده‌روی‌های مکرری دارند و بیشتر روزهای هفته بدون وسیله نقلیه موتوری از منزل خارج می‌شوند، استفاده از یک کالسکه پیشرفته گزینه ایده آلی به نظر می‌رسد اما والدینی که گاهی اوقات از این وسیله استفاده می‌کنند، یک کالسکه نوزاد مسافرتی تاشو و کم جا انتخاب عاقلانه‌تری است. با توجه به این که این روزها افراد در گیر و دار رسیدگی به امور خود، روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کنند، استفاده از وسایل نقلیه بیشتر از قبل شده است. در این بین حتی با وجود استفاده از وسایل نقلیه گاهی وجود یک کالسکه برای کودک ضرورت می‌یابد، از این رو ‌والدین ناچارند کالسکه‌ای را تهیه کنند که هنگام خروج از منزل آن را همراه داشته باشند‌‌.

برای این منظور کالسکه های موجود در فروشگاه مادرلند  با تنوع بالا در مدل، کیفیت و قیمت، بهترین گزینه برای افرادی هستند که به دنبال یک کالسکه کم جا، سبک و ارزان قیمت می‌باشند. در فروشگاه اینرنتی مادرلند انواع مختلفی از کالسکه‌های عصایی، کابینی و سایر کالسکه‌های مسافرتی شیک و سبک وجود دارد که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های بسیاری از جمله: قابلیت تعویض حالت کالسکه برای دید بهتر کودک به اطراف، قابلیت تاشو، ترمز چرخ برای کنترل کالسکه، صندلی قابل تنظیم، سایه بان و قابلیت‌های بسیار دیگری را ارائه می‌دهند.

خرید صندلی ماشین کودک

صندلی کودک نیز به اندازه کالسکه بچه هنگام بیرون رفتن از منزل در ایمنی کودک و حفظ آن تأثیرگذار است. چه بسا استفاده از صندلی کودک بیشتر از کالسکه ضرورت دارد. صندلی کودک یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین اقلام هنگام تهیه سیسمونی کودک است. این نوع صندلی با طراحی ویژه‌ و ایمنی که دارد جان کودک را در هنگام بروز حوادث رانندگی از خطرات و آسیب‌های احتمالی در امان نگه می‌دارد.‌ از آنجا که حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، بهتر است برای حفظ ایمنی کودک دلبند خود حتی در مسیرهای کوتاه نیز کودک را در آغوش خود نگه نداشته و حتما او را بر روی صندلی کودک قرار دهید. این نوع صندلی ضمن تأمین امنیت فیزیکی برای کودک، راحتی و آسایش را برای او به ارمغان آورده و کودک در مسیرهای طولانی خسته و کلافه نخواهد شد.

صندلی خودروی کودک نیز انواع مختلفی دارد. انواع این صندلی گذشته از طراحی ظاهری با توجه به سن و قد و وزن کودک تعیین می‌گردد. معمولا برای نوزادان و کودکان ریز جثه تا وزن ده الی دوازده کیلوگرم از صندلی‌های کوچک و قابل حملی به نام کریر استفاده می‌کنند که قابلیت قرارگیری در دو جهت رو به عقب و رو به جلو را برای تنظیم روی صندلی فراهم می‌کند.‌ کودکانی که وزن بیشتر از ده کیلوگرم دارند باید از صندلی ماشین کودک ثابت استفاده کنند. این نوع صندلی تا زمان چهار سالگی که زمان استاندارد استفاده از صندلی کودک است، مناسب کودکان تا وزن حدود ۳۰ کیلوگرم می‌باشد.‌ صندلی ماشین کودک در هر حالتی که روی صندلی خودرو تنظیم شود از ستون فقرات و سر و گردن کودک محافظت می‌کند.

خرید صندلی ماشین کودک و کالسکه بچه از فروشگاه motherlaand یک خرید سیسمونی جذاب برای والدین به شمار می‌رود چون مادرلند این امکان را برای والدین فراهم ساخته که متناسب با هزینه‌ای که در اختیار دارند، صندلی ماشین باکیفیت و ارزان قیمتی تهیه کنند.

خرید صندلی غذای کودک

کودک نوپایی که به تازگی شروع به حرکت می‌کند، طبیعتا از حرکات جدید خود لذت برده و مدام در حال تلاش است. از آنجا که این تلاش و تقلا در هنگام غذا خوردن نیز دیده می‌شود، سبب می‌گردد که کودک تمرکز کمتری بر روی غذا خوردن خود داشته باشد. استفاده از یک صندلی مخصوص غذا ضمن این که کودک را متوجه غذایش می‌کند، به غذا خوردن مستقل بچه و طرز صحیح غذا خوردن او نیز کمک می‌کند. صندلی غذاخوری کودک در انواع مختلفی وجود دارد. این نوع صندلی از جنس پلاستیک یا فلز بوده و ‌پایه‌های محکمی دارد. علاوه بر آن نشیمنگاه صندلی نرم و راحت و قابل شست و شو است و کودک هنگام نشستن روی آن احساس راحتی دارد، پایه‌های آن نیز به قفل ایمنی جهت جلوگیری از صندلی هنگام غذا خوردن کودک مجهز است.

 سلامت جسمی و ایمنی کودک

ارتفاع این صندلی متناسب با سن و جثه کودک قابل تنظیم است و مدل‌های تاشوی آن گزینه مناسبی برای خانه‌هایی است که با مشکل کمبود فضا مواجهند. با توجه به اهمیتی که این وسیله در تأمین ایمنی کودک هنگام غذاخوردن دارد و همچنین با وجود تنوع بالا در کیفیت و قیمت آن بهتر است خرید صندلی غذای کودک مناسب را در مادرلند انجام دهید.

فروشگاه آنلاین سیسمونی مادرلند

خرید سیسمونی یکی از کارهای لذت بخش و ضروری برای والدینی است که نوزادی در راه دارند. معمولا پدر و مادرها خرید سیسمونی را بر اساس بودجه و اولویت استفاده تهیه می‌کنند. از آنجا که  لوازمی از قبیل کالسکه بچه، صندلی غذا کودک و غیره به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نمی‌توان از خرید آن‌ها صرف نظر کرد. بنابراین بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که ضمن عرضه انواع وسایل سیسمونی باکیفیت، زیبا و خاص قیمت مناسبی نیز داشته باشد. فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد و کودک مادرلند جزو برترین فروشگاه‌های سیسمونی است و باکیفیت‌ترین لوازم کودک و ملزومات مادر کودک را با قیمت استثنایی عرضه می‌کند. این فروشکاه اینترنتی به سراسر کشور ارسال دارد. مادرلند در شهر اهواز فعالیت دارد و امکان خرید حضوری نیز در این شهر برای مشتریان گرامی فراهم است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.