سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بالش طبی ترک اصل را چگونه می‌توان تشخیص داد؟

خواب شبانه و استراحت در یک محیط آرام از نیازهای اساسی و ضروری همه انسان‌ها است. برای داشتن یک خواب آرام و قرار گرفتن سر و گردن در یک راستا می‌بایست از بالش طبی استفاده کنید. درواقع این نوع بالش‌ها شرایطی را فراهم می‌سازند تا از بروز هرگونه درد و گرفتگی در ناحیه گردن و ستون فقرات جلوگیری شود. برای بهره‌مندی از این ویژگی‌ها باید هنگام خرید بالش طبی نکاتی را مدنظر قرار دهید تا با خرید یک بالش مناسب، یک خواب آرام و دل‌نشین را تجربه کنید. از طرف دیگر افراد سالمند و مبتلا به بیماری‌هایی نظیر آرتروز گردنی، دیسک کمر، گردن و غیره برای خواب و استراحت به بالش طبی ترک اصل نیاز دارند. شرایط گردن و ستون فقرات این دسته از افراد به نحوی است که به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانند روی بالش‌های معمولی بخوابند و عدم استفاده از بالش‌های طبی، موجب تشدید بیماری و حاد شدن شرایط جسمانی آن‌ها می‌شود.

متأسفانه در بازار لوازم و تجهیزات طبی، انواع مختلفی از بالش‌های طبی تقلبی و بی‌کیفیت وجود دارد؛ بنابراین دانستن ویژگی‌های بالش طبی اصل واجب است تا هنگام خرید در دام محصولات تقلبی نیفتید.

بالش طبی ترک اصل

بالش طبی چیست؟

بالش طبی همان‌طور که از نام آن مشخص است به‌ گونه‌ای طراحی‌شده که به نحوه صحیح قرارگیری سر و گردن در شرایط خواب کمک می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم لازم است که هنگام خواب به چگونگی قرارگیری گردن و بدن خود توجه داشته باشید؛ به‌ طوری‌که هر دو در یک راستای درست قرار گیرند و از هنگام شب تا صبح که بدن در حالت نسبتاً ثابتی قرار دارد، گردن و یا ستون فقرات دچار درد و آسیب نشود. چنانچه به دلیل تصادف و یا انجام عمل‌های جراحی کمر، گردن و ستون فقرات نیاز به استراحت طولانی‌مدت دارید، بهتر است که از تشک و بالش طبی استفاده نمایید تا به بخش‌های ظریف و حساس گردن و مهره‌های شما فشار زیادی وارد نشود و از بروز مشکلات بیشتر و خشک شدن گردن و بدن شما جلوگیری شود. اگر بالشتی که استفاده می‌کنید ویژگی‌های مناسبی نداشته باشد، ممکن است شما را با مشکلات زیر مواجه نماید:

  • گردن دردقرارگیری بدن در یک وضعیت نامناسب می‌تواند منجر به درد در ناحیه گردن شود؛ بنابراین اگر مشکل خاصی ندارید ولی صبح‌ها با گردن درد از خواب بیدار می‌شوید، بالش شما ابعاد و کیفیت لازم را ندارد.
  • پف زیر چشم‌ها: استفاده از بالش طبی مناسب کمک می‌کند تا به هنگام خواب مایعات بدن به شکل مناسب و اندازه صحیحی در تمامی اندام‌های بدن پخش شود و میزان زیادی از آن در اطراف چشم‌ها جمع نگردد. این بالش کمک می‌کند سر شما بالاتر از بدنتان قرار گیرد و مایعات از اطراف چشم‌ها دور شوند و صبح‌ها چشم‌های شما پف نداشته باشد.
  • احساس خستگی و درد پس از بیداریاگر صبح‌ها با سردرد، گردن درد و یا خستگی مفرط و درد در شانه‌ها بیدار می‌شوید، بی‌شک بالش شما ساختار درست و مناسبی ندارد. بالش خیلی نرم و یا خیلی سفت می‌تواند مشکلاتی ازاین‌دست را برای شما به وجود آورد.

انواع بالش طبی ترک

گام نخست برای خرید بالش طبی اصل، آشنایی با انواع و برندهای مختلف آن است تا علاوه بر شناخت کلی نسبت به بالش‌های موجود در بازار، بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول طبی را از نظر کیفیت و قیمت خریداری کنید. از آنجایی‌که بالش طبی ترک اصل بهترین و پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار لوازم طبی کشور هستند، در این بخش به معرفی انواع بالش طبی ترک می‌پردازیم:

  1. بالش‌های طبی هوشمندبالش هوشمند یا مموری فوم از محصولات طبی باکیفیت و پرفروش ترکیه‌ای است. به لحاظ اینکه ساختار منحصربفرد و باکیفیت این محصول باعث می‌شود تا ستون فقرات در حالت مناسب و ایده‌آل قرار بگیرد و بدین ترتیب از بروز هرگونه گرفتگی، درد و سایر بیماری‌ها در ناحیه سر و گردن جلوگیری می‌کند.
  2. بالش‌های طبی اتللواین نوع از محصولات طبی معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین بالش‌های تولیدشده در ترکیه هستند. در ساخت آن‌ها از الیاف مختلف نظیر آلوئه‌ورا و میکرو فایبر با روکش‌های پنبه‌ای طبیعی استفاده‌ شده است؛ بدین‌ جهت علاوه بر قابلیت شست‌وشوی سریع و آسان، موجب قرارگیری سر و گردن در بهترین شرایط ممکن می‌شود.
  3. بالش‌های طبی دوطرفه مدل پرومِداین مدل بالش طبی معمولاً از الیاف میکرو فایبر تولید می‌شوند و به دلیل استفاده از پنبه صد درصد طبیعی، برای افراد مبتلابه بیماری‌های آلرژیک، آسم و سایر حساسیت‌ها مناسب هستند.
  4. بالش‌های طبی ویسکوژل ارتوپدیکاین مدل از بالش طبی ترک برای افرادی که تمایل دارند سرشان اندکی بالاتر از بدن قرار بگیرد، مناسب است. این محصول از الیاف ویسکوژل با کاوری از الیاف میکرو اسپاندکس تولید شده و بدین‌جهت مانند مدل‌های قبل قابلیت شست‌وشو ندارد.

بالش طبی ترک اصل

مزایای بالش طبی ترک اصل

همان‌طور که اشاره کردیم بالش‌ها نقش کلیدی در افزایش سلامت‌مان دارند؛ بااین‌حال اگر هنوز هم اعتقادی به این‌گونه محصولات ندارید، توجه شمارا به مزایای فوق‌العادهٔ انواع بالش‌های طبی آن‌هم از نوع ترک جلب می‌کنیم:

  • بهبود گردش خون: به‌ طورکلی به‌ کارگیری از بالش طبی ترک اصل گرمای بدن را جذب کرده و از این طریق به بهبود بهتر گردش خون کمک خواهد کرد. ضمناً با توجه به این‌که این‌گونه بالش‌ها با آناتومی بدن کاملاً سازگار هستند، مشکلات ناشی از گردن و ستون فقرات را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهند.
  • جلوگیری از درداز بهترین فواید بالش طبی ترک اصل این است که کاملاً هماهنگ با ستون فقرات است و این یعنی از هرگونه مشکل در این ناحیه از بدن جلوگیری می‌کند. این کار با در نظر گرفتن وضعیت درست سر نسبت به بدن شکل خواهد گرفت.
  • مراقبت از پوست صورتبالش طبی ترک با توجه به این‌که نرمی مناسبی دارد از پوست محافظت خواهد کرد. پرواضح است که به‌کارگیری از بالش‌های معمولی، پوست را تحت‌ فشار قرار داده و در بلندمدت چروک‌های روی پوست را افزایش می‌دهد. ضمناً افرادی که آلرژی به بعضی از جنس‌های بالش دارند، با استفاده از بالش طبی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

روش‌های تشخیص بالش‌های طبی اصل از تقلبی

در صورتی‌که قصد خرید بالش طبی دارید، می‌بایست یکسری اصول و نکات را مدنظر قرار دهید تا علاوه بر تشخیص بالش‌های طبی اصل از تقلبی و همچنین بررسی قیمت بالش طبی، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصول را انتخاب نموده و خریداری کنید. از مؤثرترین روش‌های تشخیص بالش طبی:

  • در ابتدا و قبل از تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب بالش طبی، الیاف به‌ کاررفته در آن را مورد بررسی قرار دهید؛ چراکه هرچه الیاف بالش و لایه بیرونی آن از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، نشان‌دهنده اصالت است.
  • در بالش طبی ترک معمولاً از پرهای قو، غاز و مرغابی استفاده می‌شود؛ از این‌رو هنگام خرید بالش طبی ترک حتماً به این نکته توجه نمایید.
  • قیمت بالش طبی ترک به نسبت بیشتر از سایر بالش‌های طبی است؛ بنابراین در صورت مشاهده هرگونه کاهش قیمت، حتماً کیفیت الیاف و تولید بالش را بررسی کنید؛ زیرا بسیاری از بالش‌های تقلبی با استفاده از الیاف و پرهای بی‌کیفیت تولید می‌شوند و پس از زمان کوتاهی شاهد افت انعطاف‌پذیری و کارایی نامطلوب آن‌ها خواهید بود.

بالش طبی ترک اصل

سخن پایانی

بالش طبی یکی از لوازم خواب است که نقش مهمی در خواب آرام شبانه دارد به همین جهت با خرید بالش طبی شرایطی را برای خود مهیا کنید که سر و گردن شما نسبت به بدن در شرایط مناسبی قرار گیرد تا دچار گردن درد و یا درد در ستون فقرات نشوید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.