سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بهترین سایت برای خدمات رپورتاژ کدام است؟

رپورتاژ

همانطور که خودتان می‌دانید، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راهکارها برای بهبود سئو وب و علاوه بر آن، افزایش مخاطبان و افزایش فروش سایت است (مقاله رپورتاژ چیست را حتما مطالعه کنید). اما خب از آنجایی که هر گِردی گِردو نیست، هر سایت فروشنده رپورتاژی هم نمی‌تواند رپورتاژهای خوب و باکیفیتی به شما بفروشد.

در حال حاضر در سطح وب بیشتر از ۳۰ سایت فروش رپورتاژ وجود دارد اما به نظر شما باید به کدام یکی اعتماد کنیم؟ اگر جواب این سوال را نمی‌دانید، این مقاله کوتاه و جامع را بخوانید تا بعد از آن خودتان بتوانید بهترین سایت برای خدمات رپورتاژ را تشخیص دهید. همین‌طور در انتها هم با توجه به شاخص‌های گفته شده در همین مطلب، یک سایت معتبر فروش رپورتاژ را به شما معرفی می‌کنم.

بهترین سایت برای خدمات رپورتاژ را چطور بشناسیم؟

خدمات رپورتاژ

یک سایت فروشنده رپورتاژ حرفه‌ای، باید یک‌سری ویژگی‌های مهم داشته باشد. در ادامه می‌خواهم این ویژگی‌ها را به طور دقیق به شما معرفی کنم:

۱- راهنمایی در انتخاب رپورتاژ مناسب

افراد حرفه‌ای در هر زمینه‌ای هم که مشغول به کار و فعالیت باشند، همیشه سعی می‌کنند به بهترین شکل ممکن مشتریان خودشان را راهنمایی کنند. در مقابل این موضوع، احتمالاً شما هم بارها با وب سایت‌های فروشنده خدمات رپورتاژی روبرو شده‌اید که صرفاً نام سایت‌های انتشار را داخل یک لیست نوشته و بعد از نمایش قیمت، دکمه خرید را در مقابل آن قرار داده‌ و هیچ خبری از راهنمایی در سایتشان نیست.

به نظر من نباید بدون ارائه هیچ راهنمایی و مطلب مفیدی، انتظار داشت که کاربر برای خرید محصولات و خدمات اقدام کند. من شخصاً ترجیح می‌دهم رپورتاژم را از سایتی بخرم که بتواند در انتخاب رسانه انتشار مناسب، به من مشاوره دهد.

۲- توان معرفی رسانه‌های معتبر

یک نکته مهم جهت پیدا کردن بهترین سایت برای خدمات رپورتاژ: ببینید، هدف هر صاحب وب سایتی از انتشار رپورتاژ آگهی ۲ چیز است:

  • افزایش قدرت سئو سایت
  • افزایش مخاطبان و جذب مشتری

به طور کلی در سطح وب، هر سایتی که یکی دو سال از فعالیتش بگذرد، مقالات زیادی داشته و بازدید نسبتا بالایی جذب کرده باشد، به خودش این اجازه را می‌دهد که برای فروش رپورتاژ آگهی اقدام کند. اما نکته مهم اینجاست که همه این سایت‌ها نمی‌توانند خریدار رپورتاژ را به هدف نهایی خودشان برسانند.

خیلی از سایت‌ها هنوز از طرف گوگل اعتبار بالایی ندارند. این یعنی لینک‌های درون محتوای آن‌ها قدرت زیادی به سایت شما منتقل نکرده و احتمالا مقاله شما در سایتشان هم در گوگل رتبه خوبی نمی‌گیرد. همینطور ممکن است حتی کاربران ثابت باکیفیتی هم نداشته باشد که بتوانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

از آنجایی که برای من و شمایِ کاربر سخت است که بتوانیم این سایت‌ها را شناسایی کنیم، بهتر است برای خرید رپورتاژ به سراغ وب سایتی برویم که خودش سایت‌های منتشر کننده را از یک سری فیلترها گذرانده و فقط رسانه‌های معتبر را به ما معرفی کند.

۳- ارائه تخفیف در خرید رپورتاژ

اگر به سراغ وب سایت های معتبر فروش رپورتاژ بروید، می‌توانید از این بابت مطمئن باشید که قیمت ارائه شده به شما، یک قیمت مناسب و خوب است. همینطور بعضی از این سایت‌ها به خاطر اعتبار بالایی که دارند در ماه تعداد زیادی رپورتاژ به مخاطبان می‌فروشند. این فروش بالا باعث می‌شود که سایت های انتشار رپورتاژ، به آنها تخفیف‌های بیشتری بدهند. با توجه به همین موضوع، من ترجیح می‌دهم سراغ وب سایتی برای خرید رپورتاژ بروم که تا جای ممکن تخفیف‌های خوبی در اختیارم بگذارد.

۴- تولید محتوای باکیفیت

خیلی از کسب و کارهای اینترنتی که اقدام به خرید رپورتاژ می‌کنند، توانایی نوشتن مقاله رپورتاژ را ندارند. در این شرایط بعضی از سایت های فروشنده رپورتاژ خودشان تولید محتوا را به گردن می‌گیرند. نکته مهم اینجاست که نیروهای تولید محتوای این وب سایت‌ها باید در نوشتن این محتوا، حرفه‌ای عمل کنند. خودتان بهتر می‌دانید که کیفیت متن مقاله رپورتاژ چه تأثیری در قدرت سئو و البته جذب مخاطبان و ترغیبشان به خرید و… دارد.

پیشنهاد می‌کنم مقاله جذاب نوین با عنوان «فرمول سری نوشتن رپورتاژ آگهی‌های موفق!» را مطالعه بفرمایید تا با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی به طور کامل آشنا شوید.

۵- متخصص بودن

به نظر من برای خرید هر نوع خدمات و محصولاتی، باید به سراغ متخصصان برویم. همیشه همکاری با متخصص‌ها منفعت دارد. این منفعت‌ها عبارت است از:

  • انجام تخصصی و مطمئن کار
  • کیفیت بالای خدمات
  • قیمت مناسب
  • و…

قبل از اینکه خدمات رپورتاژ را از وب سایت مورد نظرتان سفارش دهید، حتما به بخش‌های مختلف آن سر زده و از اعتبار و تخصصشان مطمئن شوید. می‌توانید به سراغ وبلاگ سایت رفته و مقالاتشان را مطالعه کنید یا به بخش‌های دیگر سر زده و همکاران مشتریان قبلی آنها را ببینید.

۶- آموزش

خیلی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند برای دریافت پول بیشتر، مشتری‌ها تا جای ممکن در مورد کارشان اطلاعات کمی داشته باشد. اما در مقابل خیلی از کسب و کارها هم هستند که بیشتر از سود نهایی، به رضایت مخاطب اهمیت می‌دهند و دوست دارند اطلاعات و آموزش‌های کافی در اختیار آنها بگذارند.

پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید رپورتاژ، به سراغ وبلاگ سایت مورد نظر رفته و ببینید که تا چه اندازه مخاطبان خودشان را در مورد خرید، نوشتن و انتشار رپورتاژ راهنمایی می‌کنند.

مثلاً در بین سایت‌های که دیدم سایت نوین یک سری مقاله کامل برای آموزش رپورتاژ آگهی و همینطور یک کتاب رایگان راهنمای جامع انتشار رپورتاژ داشت که به نظر کیفیت خیلی بالایی داشتند.

۷- بررسی مشتریان قبلی و نظرات

و آخرین راهکار برای شناخت بهترین سایت خدمات رپورتاژ، بررسی نظر مشتریان قبلی است. یک سایت معتبر، مطمئنا در بخش‌های مختلف نظرات مشتریان قبلی خدماتش را به شما نمایش می‌دهد تا خیالتان را بابت خرید راحت کند.

البته دقت کنید که صرفا نمی‌توان به چند نام و جمله معمولی به عنوان نظر مشتریان اعتماد کرد. بنابراین مطمئن شوید که نظرات نمایش داده شده به شما، نظرات واقعی و قابل استناد هستند.

کلام آخر، کدام سایت برای انتشار رپورتاژ خوب است؟

قبل از اینکه مقاله را به اتمام برسانم، با خودم فکر کردم شاید راهکارهای این مطلب برای پیدا کردن یک سایت انتشار آگهی کمی سخت‌گیرانه باشد. برای همین یک جستجو در سطح وب انجام دادم تا ویژگی سایت‌های مختلف فروش رپورتاژ را بررسی کنم.

در میان جستجوهایم به سایت‌های معتبری برخوردم که واقعا به مشتریان خودشان اهمیت می‌دانند. اگر بخواهم همه آنها را معرفی کنم احتمالاً مقاله خیلی طولانی شده و خب شما هم در انتخاب کمی گمراه می‌شوید. بنابراین بهتر است یکی از آنها که به ویژگی‌های گفته شده در بالا بسیار نزدیک است را با شما آشنا کنم: وب سایت نوین به آدرس (novin.com/reportage)

بعد از چند دقیقه جستجو در نوین متوجه شدم که این سایت تمامی ۷ ویژگی بالا برای انتخاب یک فروشنده خوب رپورتاژ را دارد. بنابراین اگر قصد خرید رپورتاژ را دارید، این سایت انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. مخصوصا که همه نظرات مشتریان آنها که اغلب هم از کسب و کارهای معروف هستند، نظرات مثبتی بود.

یک فرصت عالی هم خرید پکیج رپورتاژ خبری در سایت نوین است. این پکیج‌ها مجموعه‌ای از سایت‌های با کیفیت هستند که با تخفیف میلیونی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. جهت مشاوره رایگان هم می‌توانید با شماره ۴۱۸۹۷۰۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.