جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین روش های کاشت روی ناخن طبیعی

بهترین روش های کاشت روی ناخن طبیعی

امروزه داشتن ناخن زیبا یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها می باشد. نگهداری و مراقبت از ناخن های طبیعی کار بسیار دشواری می باشد، همچنین شرایط آب و هوایی در برخی از شهر های آلوده و نامساعد جوری است که ناخن ها رشد چندانی ندارند.

کاشت ناخن یک نوع زیبا سازی و آرایش ناخن است که در آن مواد مخصوص ناخن روی ناخن طبیعی فرد چسبانده می شود و بعد از آن مرحله سوحان کشی آغاز می شود.

به همین خاطر اکثر خانم ها به سمت روش های زیبایی کاشت ناخن رو آورده اند. البته داشتن ناخن های بد فرم و شکننده نیز می تواند دلیل انجام کاشت ناخن برای اکثر خانم ها باشد.

کاشت ناخن یکی از بهترین روش های نگهداری و زیباسازی دست می باشد که امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

داشتن ناخن زیبا و محکم آرزوی هر خانمی می باشد. تصور کنید ناخنی محکم با لاک رنگ دلخواه خود را دارید که نه می شکند و نه نیاز به مراقبت خاصی دارد.

کاشت ناخن یک روش عالی برای محافظت از ناخن می باشد همچنین این روش برای کسانی که عادت به جوییدن ناخن دارند مناسب می باشد.

یکی از مزیت های کاشت ناخن این است که می تونید در اندازه و فرم های مختلف ناخن خود را طراحی کنید.

البته باید توجه کنید که کاشت ناحن نیز نیازمند مراقب هایی می باشد که باید رعایت کنید.

  • تا حدامکان با اجسام آلوده تماس نداشته باشید.
  • سعی کنید تا به ناخن هایتان ضربه ای وارد نشود.
  • در مواردی که با مواد شوینده سر و کار دارید حتما از دستکش استفاده کنید.

کاشت ناخن به چند روش انجام می شود که هر فرد با توجه به سلیقه و ناخن خود انتخاب میکند.

پلی ژل کاشت ناخن

پلی ژل

پلی ژل محصولی زیر مجموعه کاشت ژل می باشد که نیاز به زیر ساخت نداشته و طریقه مصرف آسانی دارد.

پلی ژل علاوه بر کاربرد آسان، مقاومت بالا به صدف ناخن نیز آسیب نمی رساند و برای افرادی که بود لیکوئید اذیتشان می کند نیز مناسب است.

پلی ژل کاشت ناخن از غلظت بیشتری نسبت به ژل بیلدر برخوردار بوده و در رنگ بندی مختلف در بازار موجود است. کاشت با پلی ژل نیاز به ترمیم ندارد و باید ریموو شده و سپس کاشته شود.

پلی ژل ها تلفیقی از کاشت ژل و کاشت اکریلیک می باشد. کاشت پلی ژل به نسبت کاشت اکریلیک بسیار سبک تر بوده و انعطاف پذیری بیشتری دارد. کاشت پلی ژل استحکام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این مضوع سبب می شود که کار سوهان کشی ناخن بسیار راحت تر شود.

همچنین یکی از روش های مدرن کاشت ناخن که دارای سختی و استحکام نسبتا مطلوبی است کاشت پلی ژل می باشد. این روش باعث می شود ناخن های طبیعی با ماندگاری بالا داشته باشید. کاشت پلی ژل بدون بود است و هیچ آسیب ریوی به همراه نخواهد داشت.

یکی از زیباترین روش های کاشت ناخن، کاشت پلی ژل می باشد که از خانواده ناخن با ژل در نظر گرفته می شود. این روش کاشت ناخن در مقایسه با دیگر روش های کاشت ناخن از استحکام نسبتا بالایی برخوردار می باشد و صدف ناخن شما آسیبی وارد نمی کند.

از آنجا که در کاشت پلی ژل ناخن از ژل استفاده می شود ناخن های شما براق و درخشان تر خواهند بود.

ژل بیلدر کاشت ناخن

ژل بیلدر

از بیلدر ژل یا ژل بیلدر کاشت ناخن، هم برای ناخن طبیعی و هم برای روی تیپ می توان به عنوان یک لایه مقاوم و نسبتا ضخیم که همان کاشت ژل می باشد استفاده کرد. کاشت ژل برای افرادی که به کاشت ناخن با پودر علاقه ندارند بهترین گزینه می باشد. ژل های بیلدر، رنگ های مختلفی دارند که هر کدام برای کاشت ژل های مختلف و بنا به سلیقه مشتری استفاده می شود. همچنین ژل بیلدر برای افرادی که به کاشت ناخن با پودر علاقه ندارند بهترین گزینه می باشد.

 لاک ژل

 لاک ژل

دیزاین لاک جایگزین مناسبی بجای کاشت یا کاور ناخن برای کسانی که ناخن های خوش فرم ولی شکننده دارند می باشد.

در این روش نیاز به سوهان کشی نمی باشد و برداشتن آن آسیبی به ناخن ها وارد نمی کند و برای ناخن های دست بین ۲۱ الی ۲۵ روز دوام دارد.

لاک ژل بعد از گذاشته شدن روی ناخن باید با دستگاه LED  خشک شود. لاک های موقت مانند لاک های کلاسیک مایع هستند، با این تفاوت که براق ترند و به سادگی و به کمک استون پاک نمی شوند.

ژلیش برای افرادی که مایل اند همیشه لاک داشته باشند و در عین حال خانم های پر مشغله ای هستند و فرصت کافی برای لاک زدن مرتب ندارند یا خانم هایی که مرتب با آب و مواد شوینده سر و کار دارند و از دستکش استفاده نمی کنند، انتخاب خوبی است چون تا بیست روز مانند روز نخست براق و زیباست و به مرور لاک نوک ناخن ها پاک نمی شود و زیبایی اش را از دست نمی دهد.

محصولات کاشت ناخن را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی روناک نیل یکی از با سابقه ترین و البته مدرن ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوصا مواد و لوازم کاشت ناخن می‌باشد. تلاش ما در روناک نیل همواره بر این مبنا بوده که بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را به مشتریان خود عرضه کنیم و از این طریق به پیشرفت خود و مشتریانمان کمک کنیم

شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و ناخن با شماره ۰۲۱۶۶۳۴۳۵۵۰ تماس حاصل فرمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.