شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

با بهترین برندهای کنتاکی در ایران آشنا شوید!

با بهترین برندهای کنتاکی در ایران آشنا شوید!

امکان ندارد اهل فست فود و غذاهای رستورانی باشید اما نام مرغ کنتاکی به گوشتان نخورده باشد. کنتاکی یا سوخاری هردو گوشت طعم دار شده و سرخ‌شده‌ی مرغ هستند که لایه‌ای ترد روی آن را پوشانده است. شاید به ظاهر غذای ساده‌ای به نظر برسد اما طعم دار کردن مرغ کنتاکی و سرخ کردن آن کار هرکسی نیست. اگر می‌خواهید کنتاکی را با همان کیفیت و طعم اصلی امتحان کنید قطعاً باید به سراغ بهترین کنتاکی فروشی‌های شهرتان بروید. گذشته از این کنتاکی به نسبت وعده گران و پرهزینه ایست پس بهتر است در انتخاب فست فود دقت کنید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با معروف‌ترین برندهای کنتاکی در ایران آشنا کنیم.

KFC  ایران بهترین کنتاکی فروشی پایتخت

حتی اگر تا به حال کی اف سی نرفته باشید باز میدانید که بهترین کنتاکی‌ها و سوخاری‌ها را باید از شعب KFC تهیه کرد. شاید در اروپا و آمریکا برندهای دیگری در رقابت با کی اف سی قدم به عرصه طبخ و تهیه سوخاری گذاشته باشند اما حداقل در محدوده‌ی خاورمیانه این برند حرف اول را می‌زند. فست فود زنجیره‌ای KFC هیچ شعبه رسمی در ایران ندارد اما رستورانی که به صورت غیررسمی با این نام مشغول به فعالیت است سعی کرده تا در تهیه کنتاکی‌ها همان دستور و شیوه اصلی در KFC را به کار بگیرد.

اینجا پاتوق دوستداران سوخاری و کنتاکی در تهران است. اگر می‌خواهید در پایتخت بهترین طعم کنتاکی را بچشید باید خودتان را به تنها شعبه غیر رسمی KFC در حوالی پارک ملت برسانید. کی اف سی ایران کمی پایین‌تر از ساختمان مرکزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در طول خیابان ولیعصر شمالی قرار گرفته است.

خانه کنتاکی بهترین سوخاری فروشی اصفهان

خانه کنتاکی بهترین سوخاری فروشی اصفهان

حالا اگر قرار باشید یک برند کاملاً ایرانی در طبخ و تهیه کنتاکی را به شما معرفی کنیم باید در اولویت نخست به سراغ خانه کنتاکی برویم. شعبه مرکزی این برند در شهر اصفهان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در خیابان چهارباغ بالا آغاز کرد و حالا  ۱۰ شعبه فعال در شهرهای مختلف دارد.

در شهری به وسعت اصفهان تعداد سوخاری فروشی‌ها کم نیست؛ اما با این وجود کسی نیست که خانه کنتاکی اصفهان را نشناسد. اینجا پاتوق کنتاکی‌خورهاست اما به خاطر منو کامل فست فودی اش افراد با ذائقه و سلیقه متفاوت هم آن را دوست دارند. چیزی که خانه کنتاکی را برای مردم این شهر خاص می‌کند تنها کیفیت و طعم خوب غذاهایش نیست، بلکه این داستان ۱۴ سال فعالیت است! در سال ۸۷ اینجا اولین فست فود اصفهان بود که پای کنتاکی را به منو فست فودی‌های این شهر باز کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تا پیش از این در هیچ یک از رستوران‌ها و غذاخوری‌های اصفهان کنتاکی طبخ نشده بود.

کنتاکی بزرگمهر محبوب‌ترین برند کنتاکی در مشهد

سومین برند در لیست کنتاکی فروشی‌های ایرانی جایی نیست جز کنتاکی بزرگمهر در مشهد! مشهد هم به نوبه خود شهر بزرگ و وسیعی است، گذشته از این شهر مشهد به دلیل رفت‌وآمد گردشگران در طول سال رستوران و فست فود کم ندارد اما در این میان نام  و آوازه‌ی کنتاکی بزرگمهر به گوش همه رسیده است. رستوران بزرگمهر یا به عبارتی دیگر کنتاکی بزرگمهر جایی برای عاشقان و دلباختگان سوخاری است. اینجا فقط کنتاکی سرو می‌شود و تمرکز پرسنل تنها بر تهیه و طبخ کنتاکی با خوشمزه‌ترین رسپی هاست. احتمالاً این تمرکز ویژه بر پخت کنتاکی باعث شده تا بزرگمهر به یک برند تهیه و طبخ کنتاکی در ایران تبدیل شود.

کنتاکی‌های بزرگمهر تنها یک شعبه در مشهد دارد و آن هم در خیابان بزرگمهر جنوبی واقع شده است. اینجا غذاها باکیفیت بسیار بالا برای مشتریان تهیه و سرو می‌شوند اما با وجود کیفیت و حجم عالی غذا قیمت‌ها بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است که همین هم در محبوبیت بیشتر رستوران بزرگمهر بی‌تأثیر نبوده است.

سرزمین سوخاری شیراز بهترین کنتاکی فروشی استان فارس

سرزمین سوخاری شیراز بهترین کنتاکی فروشی استان فارس

و اما چهارمین برند کنتاکی ایران با ۲۷ شعبه فعال در کشور جایی نیست جز سرزمین سوخاری که شعبه مرکزی آن را باید در شیراز پیدا کرد.  سرزمین سوخاری هم مانند بزرگمهر توانسته تنها با تمرکز بر تهیه و طبخ انواع سوخاری به یکی از محبوب‌ترین فست فودی ها در ایران و به خصوص در استان فارس تبدیل شود.

چیزی که سرزمین سوخاری شیراز را در نظر مشتریان خاص جلوه داده است، منو جالب و متنوع آن است که علاوه بر سرو سوخاری به شیوه معمول آن را به شکل ساندویچ و برگر هم برایتان سرو می‌کند. سرزمین سوخاری همان‌طور که از نامش پیداست به سرو سوخاری اختصاص دارد اما این به آن معنا نیست که اگر از علاقه‌مندان برگر و ساندویچ هستید در اینجا انتخابی برای شما وجود ندارد! سرزمین سوخاری با خلاقیت و نوآوری‌های جالبی که در منو رستورانش رقم‌ زده است برای ذائقه‌های مختلف به اشکال مختلف سوخاری سرو می‌کند.

شهر سوخاری ائل گلی بهترین کنتاکی تبریز

شهر سوخاری را با سرزمین سوخاری اشتباه نگیرید. این پنجمین برند محبوب سوخاری و کنتاکی در ایران است که باید در تبریز به سراغش بروید. طعم کنتاکی‌های شهر سوخاری ائل گلی بسیار شبیه به کنتاکی‌های KFC است و همین هم باعث شده تا به یک برند محبوب در زمینه تهیه و طبخ کنتاکی تبدیل شود. علت هم این است که موسس و بانی آن مجموعه شرکت کارینا افتخار سیمیا بانی همان مؤسس شعبه غیررسمی کی اف سی در تهران است. داستان از این قرار است که این شرکت در سال ۱۳۸۳، با پشتوانه چندین سال تجربه‌ی مؤسسان خود در زمینه‌ی راه‌اندازی فست فود تصمیم به افتتاح یک کنتاکی فروشی به نام شهر سوخاری در تبریز گرفت که اکنون به عنوان بهترین کنتاکی تبریز معرفی می‌شود!

البته در شهر سوخاری تبریز فقط کنتاکی سرو نمی‌شود. منو این مجموعه بخش‌های متنوعی از انواع غذاهای فست فودی را در خود جای داده است. همین هم باعث شده تا به پاتوقی برای تمامی علاقه‌مندان به غذاهای فست فودی تبدیل شود. البته که تأکید می‌کنیم کنتاکی‌ها و سوخاری‌های این فست فود از نظر طعم و کیفیت درجه یک است پس حتماً در میان سفارش‌هایتان یک گزینه هم از منو کنتاکی‌ها انتخاب کنید.

خانه کنتاکی بهترین کنتاکی فروشی رشت

خانه کنتاکی بهترین کنتاکی فروشی رشت

کمی قبل شعبه مرکزی خانه کنتاکی در شهر اصفهان را به شما معرفی کردیم و حالا به عنوان ششمین برند کنتاکی در ایران به سراغ شعبه خانه کنتاکی در رشت رفته‌ایم که با کمی تغییر و نوآوری در منو به یک شعبه بسیار متفاوت از این برند ایرانی تبدیل شده است. خانه کنتاکی رشت یک شعبه از مجموعه فست فودهای زنجیره‌ای خانه کنتاکی است اما عملکرد عالی و متفاوت آن باعث شده تا نامش در میان دیگر شعب این برند بدرخشد. به همین دلیل است که آن را به عنوان گزینه‌ای مجزا در لیست محبوب‌ترین برندهای کنتاکی در ایران به شما معرفی می‌کنیم.

اینجا پاتوق جوانان رشتی است. در شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان یا تبریز پیدا کردن بهترین‌ها کار ساده‌ای نیست اما در شهر کوچکی مثل رشت که گزینه‌ها محدودتر است بهترین‌ها به راحتی پیدا خواهند شد. همین هم باعث شده تا خانه کنتاکی پلاس رشت به عنوان بهترین کنتاکی فروشی این شهر معرف حضور تمام ساکنان باشد. این فست فود محبوب که در چهارراه گلسار و جنب فرمانداری شهر رشت واقع شده با منویی متنوع از انواع غذاهای فست فودی و با تمرکز ویژه بر روی کنتاکی و سوخاری یکی از باکیفیت‌ترین انتخاب‌ها در میان فست فودی‌های شهر رشت است که باید به آن سر بزنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 2,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.