شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

معرفی ۷ مورد از بهترین برندهای خط چشم مایع

چشم‌ها نمایانگر احساسات افراد هستند و هرچقدر زیباتر باشند، نگاه‌های بیشتری را به سمت خود جلب می‌کنند؛ از این رو خط چشم جزو یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی بین خانم‌هاست که علاوه بر زیباتر نشان دادن چشم‌ها، عیوب آن‌ها را نیز می‌پوشاند. گاهی اوقات زمانی که حوصله آرایش کردن را ندارید، تنها کشیدن یک خط چشم ساده می‌تواند تغییر محسوسی در چهره شما ایجاد کند. انتخاب بهترین خط چشم، چهره را شاداب‌تر و جذاب‌تر نشان خواهد داد. در ادامه این مطلب از موتن رو، قصد داریم در مورد بهترین برندهای خط چشم مایع صحبت کنیم.

eye linear - خط چشم

بهترین برندهای خط چشم مایع

از بهترین برندهای خط چشم مایع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

‫خط چشم ماژیکی نوت

خط چشم ماژیکی نوت ضد آب است و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تعریق پوست دارد، یکی از بهترین گزینه‌های خط چشم محسوب می‌شود. این محصول با ماندگاری بالا و پوشش دهی خوب خود، جذابیت چشم‌ها را چند برابر می‌کند. از طرف دیگر کاهش دهنده حساسیت‌های چشمی مانند آبریزش و خارش نیز هست. برای مشاهده انواع لوازم آرایشی نوت اینجا کلیک کنید.

خط چشم مویی اوریفلیم سری OnColour

خط چشم مویی اوریفلیم با دارا بودن پلیمرهای گیاهی و خاص در فرمولاسیون خود، خط چشم ماتی را به چشم‌ها هدیه می‌دهد. این محصول ماندگاری بالایی دارد و رنگدانه های فوق العاده مشکی در ترکیبات آن بکار رفته است. طراحی قلم‌موی این خط چشم بسیار حرفه‌ای است و فرمولاسیون غنی آن، هیچ آسیبی به پوست حساس دور چشم وارد نمی‌کند.

خط چشم مویی پاریس

خط چشم مویی پاریس پلاستیکی و ضد آب بوده و به راحتی با آب شسته می‌شود. ماندگاری نسبتا خوبی دارد و کاربردش نیز بسیار راحت است. خط چشم مویی پاریس ساخت کشور امارات است و سر مویی نرم و ظریفش، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید خط چشم‌هایی با مدل‌های مختلف بکشید. از طرف دیگر بسیار سبک بوده و برای استفاده روزانه مناسب است. این خط چشم با دارا بودن کراتین، تقویت کننده و نرم کننده مژه‌ها نیز هست.

خط چشم مویی کالیستا مدل Liner And Shaper

طراحی خاص قلم‌موی خط چشم کالیستا منجر شده است خطی صاف و یکدست را روی مژه‌ها بکشید. استفاده از این محصول بسیار راحت است و بسته به فرم و حالت چشم‌ها می‌توانید خطوطی زیبا، دقیق و ظریف بکشید. مشکی بودن این خط چشم و براق نبودن آن، آرایشی طبیعی و زیبا را به همراه دارد.

خط چشم ماژیکی ضد آب یورن مدل کوزه‌ای

خط چشم ماژیکی یورن به دلیل ضد آب بودن، ماندگاری زیادی دارد و در صورتی که پوست عرق کند، به هیچ عنوان پخش نمی‌شود. از طرف دیگر، طراحی خاص قلم‌موی آن باعث شده است خط چشم صاف و یکنواختی را روی پلک‌هایتان بکشید. این محصول رنگدانه های مشکی غلیظی دارد که به سرعت خشک می‌شوند و پخش نمی‌شوند. علاوه بر این، به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد، در پوست اطراف چشم حساسیت ایجاد نمی‌کند.

خط چشم ضد آب اترنیتی سری Royal

خط چشم اترنیتی به دلیل داشتن اپلیکاتور ماژیکی، استفاده راحت و ماندگاری بالایی دارد و ضد تعریق است. این محصول در تمام طول روز رنگ ثابتی دارد، فاقد مواد شیمیایی است و طیف‌های رنگی گسترده‌ای دارد. در ترکیبات خط چشم اترنیتی سری رویال از مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها استفاده شده است که مواد مغذی را به پوست تزریق می‌کنند. علاوه بر این، کاملا ضدالتهاب و ضد حساسیت بوده و فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است.


مقاله پیشنهادی : برای آشنایی و یادگیری انواع مدل خط چشم کلیک کنید.


قبل از خرید خط چشم باید به چه مواردی توجه شود؟

نکات مهمی که در هنگام خرید خط چشم مایع باید به آن‌ها توجه کنید شامل موارد زیر می‌شوند:

میزان ماندگاری خط چشم

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، میزان ماندگاری خط چشم است. خط چشمی بخرید که مجبور نباشید برای پاک کردن آن از روی چشم بیش از حد تلاش کنید. از طرف دیگر، بهتر است محصول انتخابی شما سریع خشک شود تا به مشکل برنخورید و پلک زدن باعث کثیف شدن چشم و اطراف آن نشود.

ضخامت نوک خط چشم

یکی دیگر از موارد مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، در نظر گرفتن شکل و فرم نوک خط چشم است. افرادی که به دنبال خط چشم‌های پهن هستند نباید از قلم‌موهای نازک و مویی استفاده کنند. از طرف دیگر، خط چشم‌هایی که نوک ضخیم‌تری دارند، کشیدن خط در قسمت پشت پلک را دشوار می‌کنند.

ضد آب بودن خط چشم

اگر می‌خواهید خط چشم شما ماندگاری بالایی داشته باشد، به سراغ گزینه‌های ضد آب بروید. این نوع خط چشم‌ها در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند و با استفاده از آن‌ها، دیگر نیازی به نگران شدن در مورد ریزش خط چشم به زیر و دور چشم نیست.

 

چرا خرید خط چشم مایع از موتن رو؟

موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی در ایران است که خرید از آن، منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه شده و شما را از اینکه مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌ها به دنبال محصول مورد نظر بگردید، در امان نگه می‌دارد. اورجینال و اصل بودن تمامی محصولات موتن رو باعث شده است از خرید اجناس تقلبی دور بمانید. از این گذشته، در فروشگاه موتن رو پس از خواندن مشخصات و ویژگی‌ها و نحوه استفاده از هر محصول، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.