جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین انیمیشن و فیلم های خارجی در اردیبهشت ۱۴۰۱

انیمیشن حیوانات بد

یکی از جدیدترین انیمیشن هایی که این روزها در سایت های کارتون و حتی در بسیاری از سایت های فیلم دیده می شود، کارتون بچه های بد است. این انیمیشن که در دنیای حیوانات می گذرد، به طور کلی برای افراد زیر ۱۲ سال مناسب نیست و بهتر است که حتما افرادی که این کارتون را تماشا می کنند، حداقل در دوره نوجوانی خود به سر ببرند.

انیمیشن حیوانات بد

امتیاز imdb این انیمیشن چیزی در حدود ۶.۹ از ۱۰ نمره است که نشان می دهد وضعیت آن بالاتر از حد متوسط می باشد و می توانید برای یک بار هم که شده است به این برنامه و انیمیشن فرصت داده و آن را تماشا کنید. انیمیشن بچه های بد محصول سال ۲۰۲۲ و کشور آمریکا می باشد؛ مدت زمان آن نیز یک ساعت و ۳۵ دقیقه می باشد. در فیلیمو می توانید این فیلم را به صورت دوبله شده با کیفیت صدای مناسب، کیفیت تصویر HD و همچنین زیرنویس فارسی پیدا کنید.

اما داستان این انیمیشن که در ژانر کمدی ساخته شده است نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. داستان انیمیشنی بچه های بد در حقیقت درباره چند حیوان به نام های آقای گرگ، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم عنکبوت است که سالیان سال به عنوان مجرمان و تبه کاران حرفه ای زندگی کرده اند. ماجرا از جایی شروع می شود که این چند نفر پس از سال ها تبهکاری به دام می افتند و حالا تنها چیزی که می تواند آن ها را نجات دهد در حقیقت انجام بزرگ ترین فریبکاری شان است که در طول عمر خود داشته اند. این فریبکاری چیزی جز به دست آوردن نقاب و ظاهر شهروند نمونه نیست. این کار تحت نظر پروفسور مارمالاد انجام می شود و هدف از این کار نیز آن است که تمامی شهروندان و از جمله مردان قانون شهر باور کنند که این افراد تبهکاری و شرارت را کنار گذاشته و به زندگی عادی و روزمره خود مشغول هستند.

خارپشت قهرمان

یکی دیگر از کارتون هایی که این روزها سر و صدای زیادی را به پا کرده است کارتون خارپشت قهرمان است. این کارتون در خصوص داستان یک خارپشت است که از فضا به زمین آمده و به دنبال به دست آوردن یک زمرد جادویی و با ارزش می باشد. در این بین دکتر رباتیک که شخصیت منفی این داستان است، به همراه دستیارش قصد دارد تا زودتر از خارپشت قصه ما به زمرد دست پیدا کند. در سونیک خارپشت ۲، خارپشت با همکاری یکی از دوستانش سعی می کند تا جلوی این اتفاق را بگیرد و همین موضوع باعث می شود تا ماجرا هرچه بهتر و بیشتر جذاب شود.

فیلم- انیمیشن خارپشت قهرمان، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان گزینه خوب و مناسبی است که می توانند آن را با کیفیت اچ دی تماشا کنند. از دیگر ویژگی هایی که فیلیمو برای این فیلم در نظر گرفته است، وجود صوت روان و دوبله فارسی و همچنین زیرنویس های فارسی و انگلیسی است که می تواند سبب راحتی هرچه بیشتر شما در دیدن فیلم شود.

شاهزاده ایسلندی

شاهزاده ایسلندی

فیلم مرد شمالی یکی از فیلم های اکشن و همچنین تخیلی و تاریخی است که به تازگی اکران شده است و در حال حاضر در وبسایت فیلیمو نیز قابل دیدن است. داستان این فیلم سینمایی در خصوص یک شاهزاده ایسلندی است که به تازگی پدرش کشته شده است و به همین دلیل شرایط زندگی او نیز به هم ریخته است. بنا به همین دلیل این شاهزاده به دنبال انتقام مرگ پدرش است و ماجرای این فیلم در خصوص داستان ها و اتفاقاتی می چرخد که برای او رخ می دهد.

سن مناسب تماشای این فیلم سینمایی ۱۸ سال به بالا بوده و در حقیقت مناسب بزرگسالان است. نسبت به دیگر فیلم های سینمایی نیز کمی زمان اضافه تر داشته و چیزی حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه است. زیرنویس فارسی این فیلم برای افرادی که دوست دارند آن را با زبان اصلی ببینند، وجود دارد. بنابراین دو صوت فارسی و انگلیسی نیز برای این فیلم وجود خواهد داشت. امتیازی که بینندگان در نظرسنجی IMDB به این فیلم داده اند چیزی در حدود ۷.۵ از ۱۰ امتیاز است که نشان دهنده رضایت بیشتر از حد متوسط مخاطبان و بینندگان از این فیلم است.

جمع بندی

کارتون ها و انیمیشن هایی که در سایت فیلیمو وجود دارند، هم جزو کارتون های قدیمی و هم جزو کارتون های جدید هستند. دو مورد از این انیمیشن ها را در این مقاله معرفی کردیم تا شما نیز بتوانید هرچه بهتر و ساده تر کارتون مورد نظر خودتان را دانلود کرده و تماشا کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 1,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.