سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

چگونه با بازاریابی میدانی میلیاردر شوید؟

بازاریابی میدانی

بازاریابی از عصر تبلیغات سیاه و سفید تلویزیون تا تبلیغات اینستاگرامی عصر دیجیتال، همواره بخش جدایی‌ناپذیر هر کسب‌وکاری بوده است. در این مقاله با یکی از انواع بازاریابی به نام بازاریابی میدانی، نحوه اثرگذاری مثبت آن در موفقیت کسب‌وکارها و چگونگی کسب درآمد میلیاردی بازاریاب‌ها آشنا خواهید شد. اگر به دنبال کسب درآمد بالا از راه بازاریابی هستید و می‌خواهید به‌عنوان یک مارکتر در دنیای رقابتی امروز یک برنده تمام‌عیار باشید، این مطلب برای شخص شماست.

اگر شما صاحب کسب‌وکار یا یک برند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که شما هم این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه ترفندهایی که یک مارکتر را موفق کند، درواقع باعث افزایش فروش یک محصول یا خدمات می‌شود و درنتیجه به موفقیت یک کسب‌وکار و برند کمک می‌کند. ( برند ماهپار بازاریاب میدانی استخدام میکند )

بازاریابی میدانی چیست؟

بازاریابی میدانی یا (Field Marketing) یکی از انواع روش‌های مارکتینگ است که برای بازاریابی محصول و خدمات از طریق برند سازی و ایجاد رابطه مستقیم با مشتری انجام می‌شود. تعامل چهره به چهره با مصرف‌کننده مخصوصا در عصر دیجیتال، یک فرصت فوق‌العاده برای جذب موثر و بهتر مشتری و افزایش برندینگ و درنتیجه افزایش فروش را فراهم می‌کند.

بهترین کمپین‌های بازاریابی میدانی برای کسب بالاترین پورسانت کدامند؟

اگر فکر می‌کنید که باوجود امکانات پرزرق‌وبرق و فوق‌العاده دنیای مجازی، دیگر بازاریاب میدانی امکانی برای موفقیت ندارد، سخت در اشتباه هستید. اتفاقا در دنیای دیجیتالی امروز که همه‌چیز مجازی شده، مردم بیشتر از یک ارتباط رودررو و مستقیم با بازاریاب و محصول استقبال می‌کنند. اگر روش‌های بازاریابی میدانی را بشناسید و ترفندهای موفقیت در آن را با هوشمندی به کار بگیرید، می‌توانید با کسب درآمد بالا حتی میلیاردر شوید.

نمونه محصولات

رایج‌ترین روش بازاریابی میدانی پخش اشانتیون و نمونه‌های رایگان محصول بین مردم و رهگذران است.

فروش مستقیم

وقتی به‌عنوان مارکتر در حال پخش نمونه محصولات هستید، همیشه این احتمال وجود دارد که این فرایند منجر به فروش واقعی شود؛ بنابراین همیشه همراه خودتان مقدار کافی از محصول اصلی را داشته باشید.

بازاریابی میدانی

بازاریابی چریکی

همان‌طور که از اسم این کمپین پیداست، بازاریاب میدانی در این روش می‌تواند با استفاده از خلاقیت خود، روش‌های غیرمعمول و نوین را برای مارکتینگ به کار بگیرد. به‌عنوان مثال انتخاب یک مکان غیرعادی برای بازاریابی یکی از این روش‌ها به‌حساب می‌آید.

حسابرسی خرده‌فروشی‌ها

یکی از کمپین‌های بازاریابی میدانی که اثرات مثبت فراوانی در افزایش فروش دارد، بررسی خرده‌فروشی‌های یک محصول است. در این کمپین، یک بخش از تیم بازاریابی میدانی، مغازه‌ها و فروشگاه‌های مخصوص محصول را ازنظر نحوه مارکتینگ و فروش بررسی می‌کنند تا میزان اثربخشی مشارکت خرده‌فروش‌ها را تعیین کنند.

نمایشگاه‌های تجاری

این کمپین به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات خود را برای مشتریان احتمالی (و شرکای بالقوه) به نمایش بگذارند.

همایش‌ها و رویدادهای تجاری

بهترین راه برای جذب مخاطبان B2B (تجارت به تجارت) به یک رویداد (و برند شما)، ارائه یک تجربه آموزشی است.

جلسات VIP

وقتی به‌عنوان یک مارکتر میدانی فعالیت می‌کنید، گاهی اوقات تلاش‌های شما می‌تواند منجر به تشکیل جلسات تک به تک (یا یک به گروه) باشد. این جلسات خصوصی‌تر بازاریابی می‌تواند به جلب نظر مشتریان بالقوه کمک کند.

بازاریابی میدانی

درآمد بازاریاب میدانی چقدر است؟

داشتن آگاهی و تخصص، استفاده از تکنیک‌های جدید و البته انتخاب مجموعه، محصول یا برند درست برای مارکتینگ، باعث موفقیت شما در بازاریابی میدانی می‌شود. هرچقدر روش‌های بازاریابی شما خلاقانه‌تر باشد و البته از پیش‌زمینه اصولی‌تری برخوردار باشند، احتمال موفقیت شما بالاتر می‌رود و با افزایش فروش میزان پورسانت، دریافتی شما هم بالا می‌رود. عملکرد ایده‌آل شما حتی ممکن است شما را تبدیل به یک میلیارد کند.

موفق‌ترین بازاریابان میدانی دنیا چه کسانی هستند؟

آلیسون کامپوس مدیر بازاریابی میدانی یک شرکت امنیت رایانه‌ای آمریکایی به نام زی اسکیلر هست. آلیسون به گفته خودش فردی خوش‌بین است که به قدرت تفکر مثبت اعتقاد دارد. خانم کانپوس درباره برخی از استراتژی‌های کلیدی‌اش برای موفقیت و افزایش درآمد می‌گوید:
«می‌خواهم کارم به دیگران انگیزه بدهد و مهم‌تر از آن، در تمام افراد تیمم و همه کسانی که به هر نحوی در فعالیت‌های ما شریک هستند، احساس ارزشمند بودن ایجاد کنم.»

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 1,50 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.