سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

باربری به شهرستان ها بصورت تخصصی و همه روزه

ارسال بار و کالا به نقاط مختلف کشور یکی از دغدغه های صاحبین مشاغل ، کارخانجات و تولیدی های کشور است و حتی در زندگی روزمره هموطنان نیز جابجایی بار و کالا خصوصا اثاثیه و لوازم منزل به موضوعی بزرگ تبدیل شده است . مجموعه آنی بار با بهره مندی از بهترین و حرفه ای ترین رانندگان و انواع خودروهای باربلری در تناژ ، ابعاد و توان مختلف برای حمل و نقل محموله های متفاوت آماده ارائه خدمات باربری در کمترین زمان ممکن از هر نقطه ای از کشور برای شما عزیزان میباشد .

ارسال محموله های شما توسط آنی بار ، بصورت همه روزه و دربستی با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود و به دلیل بهره مندی از رانندگان متعهد و باتجربه ، ایمنی حمل و نقل در مجموعه آنی بار به سطح بالایی رسیده است .

انی بار برای انتقال محموله های شما به نقاط مختلف کشور ، علاوه بر رعایت اصول ایمنی از بیمه نامه ای معتبر و کامل نیز بهره مند است که در صورت بروز حادثه و خسارات ، امکان جبران تمام این خسارات را برای شما فراهم می نماید .

اگر قصد دارید محموله ای را از تهران یا سایر شهر های کشور به نقاط دیگری منتقل نمایید ، بهترین و سریعترین راه تماس با کارشناسان متخصص در مجموعه باربری آنی بار است .

باربری به شهرستان ها

ارسال بار از تهران به سایر شهر ها

یکی از ویژگی های آنی بار ، امکان ارسال بار و کالا از همه نقاط کشور میباشد . اما در این بین ، تهران سهم بسیار زیادی در خدمات باربری و حمل و نقل بین شهری خواهد داشت . از آنجایی که قطب صنعتی و اقتصادی ایران ، استان تهران است ، خدمات باربری و حمل و نقل نیز توسط آنی بار از تهران برای همه شهرستان های کشور در کمترین زمان به شما عزیزان ارائه میشود.

شما میتوانید از تهران برای هر نقطه ای از کشور ( از شهر ها تا نقاط مرزی و پایانه های گمرکی ) انواع بار و کالا را با کمترین نرخ کرایه و هزینه ارسال نمایید.

ارسال بار تنها از شهر تهران انجام نخواهد شد و همه شهرستان های استان تهران مانند ورامین، اسلامشهر، رباط کریم، پرند و . . . نیز بصورت کامل تحت پوشش هستند.

جابجایی محموله های خود را  می توانید با انواع خودروهای باربری انجام دهید که انی بار در اختیار شما قرار خواهد داد.

انواع خودروهای باربری برای ارسال بار به شهرستان ها

 مجموعه آنی بار متشکل از یک ناوگان گسترده باربری میباشد که انواع خودروهای باربری در کلاس های مختلف را شامل میشود. همین موضوع سبب شده است که امکان انتقال انواع بار و کالا از نقاط مختلف کشور در اسرع وقت فراهم شود و شما با کمترین هزینه و زمان بتوانید محموله های خود را به نقاط مورد نظر ارسال نمایید.

آنی بار انواع کامیون و تریلی را در اختیار شما قرار میدهد:

  • کامیون ( تک، جفت و ۹۱۱ )
  • تریلی ( کفی، بغلدار، چادری، کمپرسی، کمرشکن )
  • کامیونت و خاور ( مسقف، روباز )
  • نیسان وانت

کامیون ها خودروهای باربری هستند که حجم زیادی از انواع بار و کالا تا تناژ نهایتا ۱۵ تن را به راحتی جابجا می نمایند . این خودروهای باربری به دلیل ابعاد مناسبی که دارند ، حجم زیادی از کالاهای ارسالی به شهرستان های مختلف با استفاده از این خودروهای باربری انجام میشود.

اما برای باربری به شهرستان در صورتیکه حجم محموله زیاد باشد یا وزن آن ۲۳-۲۴ تن باشد ، استفاده از تریلی ها بهترین گزینه خواهد بود که توسط آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد.

علاوه بر این ، برای حمل و نقل محموله های سبک تر، کامیونت ها ( تا ۴ تن ) و نیسان وانت (۲ تن ) نیز برای حمل و نقل بارهای شما آماده ارائه خدمات میباشند.

مجموعه آنی بار انواع خودروهای باربری را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان و بدون نیاز به سایر مجموعه ها امکان حمل و نقل بار برای شما فراهم شود.

باربری به بندرعباس بصورت همه روزه

 یکی از شهرهای مهم کشور ، بندرعباس است که یک بندراستراتژیک و کاملا مهم میباشد . این بندر برای ارسال بار و کالا های صادراتی و یا واردات انواع بار و کالا بسیار مهم و حیاتی است.

از همین جهت، آنی بار برای باربری به بندرعباس بصورت همه روزه بهترین و سریعترین خدمات حمل و نقل بار و کالا را به شما عزیزان ارائه می نماید .

ارسال بار و کالاهای تجاری و صنعتی و خصوصا محموله های صادراتی از تهران و سایر شهرهای کشور برای بندرعباس تخصص مجموعه آنی بار است که با انواع خودروهای باربری خصوصا با استفاده از تریلی چادری در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه میشود .

برای ارسال محموله های صادراتی که دارای ارزش مالی زیادی نیز هستند ، انی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه نیز استفاده مینماید که کاملترین پوشش بیمه را در اختیارتان قرار میدهد .

باربری به کرمان از همه شهرستان ها

 یکی از ویژه ترین خدمات آنی بار ، امکان ارسال بار و کالا از تهران به کرمان میباشد که همه روزه با نازلترین نرخ کرایه و با استفاده از بهترین خودروهای باربری در اختیارتان قرار میگیرد .

برای باربری تهران به کرمان ، یکی از مهمترین موضوعات که باید مورد توجه بگیرد بعد مسافت است . معمولا در مسافت های طولانی باید از خودروهای باربری بروز تر استفاده کرد که آنی بار بخوبی به این موضوع توجه داشته و بهترین و مناسب ترین خودروهای مخصوص جابجایی بار را در اختیار شما قرار میدهد . علاوه بر این ، در زمانی که مسافت افزایش میباید ، احتمال بروز حادثه به دلیل خستگی رانندگان نیز بیشتر خواهد بود . از همین جهت ، علاوه بر بیمه نامه کامل ، آنی بار خودروهای دارای ۲ راننده را برای شما در نظر خواهد گرفت .

برای کرمان ، امکان انتقال انواع بار و کالا توسط انی بار برای شما فراهم میباشد و هیچگونه محدودیتی در ارائه این خدمات وجود نخواهد داشت .

ارسال بار برای زاهدان از شهرستانها

یکی دیگر از ویژگی های مجموعه آنی بار، امکان ارسال بار و کالا برای  تمام نقاط استان سیستان و بلوچستان میباشد. آنی بار بصورت روزانه امکان ارسال انواع بار و کالا به همه نقاط استان سیستان را دارد و زاهدان به عنوان مرکز این استان ، سهم زیادی در محموله های ارسالی دارد.

باربری تهران به زاهدان توسط انی بار همه روزه با ارزانترین نرخ کرایه به همراه بیمه نامه ای کامل و تخصصی در اختیار شما قرار میگیرد تا در کمترین زمان ممکن محموله های خود را به این شهرستان ارسال نمایید.

برای شهرستان زاهدان و تمام استان سیستان ، آنی بار انواع بار و کالا های تجاری و صنعتی را در اسرع وقت ارسال خواهد نمود . تنها کافیست برای بهره مندی از خدمات با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید.

بیمه نامه تخصصی باربری برای شهرستان 

همانطور که گفته شد ، آنی بار برای حمل و نقل محموله ها و کالاهای شما به نقاط مختلف کشور از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد نمود . بیمه نامه مورد استفاده در این مجموعه، بیمه ایران ( قانون تجارت ) میباشد که در صورت بروز هرگونه خسارت کوچک و بزرگ در اثر عوامل طبیعی و غیر طبیعی ، امکان جبران خسارات تا بالاترین سطح ممکن را برای شما فراهم می نماید. برای سهولت هموطنان و کاهش هزینه های باربری به شهرستان ها ، آنی بار تا سقف ۵۰ میلون تومان نیز بیمه را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد و برای همه محموله ها این پوشش اعمال خواهد شد .

بیمه نامه آنی بار خساراتی که در اثر سرقت، تصادف، آتش سوزی، آبخوردگی و . . . . بوجود می آیند را بصورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد .

مشاوره تخصصی و استعلام نرخ کرایه باربری شهرستان

 برای حمل و نقل بار و کالا بصورت بین شهری ، هزینه های حمل مهمترین موضوع است که برای صاحبین بار بسیار مهم و مورد توجه است. از همین جهت خدماتی دقیق و کامل همراه با نرخ کرایه ای معقول و مناسب همواره برای صاحبین بار و تجار گرامی بسیار قابل توجه بوده است .

برای ارسال بار و کالا به نقاط مختلف کشور ، امکان استعلام دقیقترین کرایه در اسرع وقت تنها با تماس با کارشناسان مجموعه آنی بار فراهم خواهد شد.

تنها کافیست از طریق شماره پنج رقمی ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و بهترین و ارزانترین خدمات باربری به شهرستان را در اختیار داشته باشید.

با مراجعه به وبسایت آنی بار ، از اطلاعات کاملی در خصوص خدمات این مجموعه به دست خواهید آورد :

https://anibar.net

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.