جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

انواع صبحانه با کره بادام زمینی

شما میتوانید انواع مختلف صبحانه با کره بادام زمینی برای خودتان تدارک ببینید. فواید خوردن کره بادام زمینی در وعده صبحانه فراوان و بی شمار است. شاید باورتان نشود ولی اول از همه خوب است بدانید کره بادام زمینی برای چاقی و لاغری هر دو مفید است. چربی کره بادام زمینی مفید، تک زنجیره ای و غیر اشباع است. که آن را به یکی از میان وعده ها یا وعده های مناسب برای رژیم کاهش وزن تبدیل میکند. از سوی دیگر کره بادام زمینی کالری بالایی دارد. ولی به همراه آن انواع پروتئین، فیبر، ویتامین، ریز مغذی ها و مواد معدنی فراوانی دارد، که آن را به انتخابی ایده آل برای رژیمهای افزایش وزن مبدل می سازد. طبق اعلان سازمان غذا و دارو مصرف روزانه ۴۲ گرم کره مغزها مانند کره بادام زمینی خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را به شدت کاهش میدهد.

انواع صبحانه با کره بادام زمینی و شکلات، میوه های تازه، تست های سبوس دار و عسل، کرفس و هویج، ژله و مارمالاد و … قابل تهیه است.

کره بادام زمینی مدیاف

۶ صبحانه مقوی و جذاب با کره بادام زمینی

با خوردن کره بادام زمینی در وعده صبحانه سطح انرژی بدن در طول روز بالا میماند. احساس سیری پایداری نیز ایجاد میکند.

در ادامه طرز تهیه ۶ صبحانه جذاب با کره بادام زمینی را آموزش خواهیم داد:

کره بادام زمینی با سیب، گلابی، موز و … و سبزیجاتی چون هویج و کرفس

این ترکیب میتواند ساده ترین، سالمترین و خوشمزه ترین صبحانه ای باشد که تا به حال میل فرموده اید. برای تهیه آن فقط کافیست میوه یا سبزیجات دلخواهتان را برش دهید و به مقدار دلخواه در کره بادام زمینی غوطه ور کنید. این ترکیب با شکلات فوق العاده خواهد شد.

 پودینگ کره بادام زمینی و دانه چیا

این بهترین صبحانه و میان وعده ویژه روزهای گرم تابستان است. برای تهیه آن به

  • یک اسکوپ پودر شکلات یا پودر پروتئین شکلاتی
  • یک ق. غ. خ دانه چیا
  • یک ق. غ. خ کره بادام زمینی طبیعی
  • یک عدد موز یخ زده
  • دو ق. غ. خ جو دوسر پرک
  • یک پیمانه شیر

دارید. همه مواد را داخل میکسر ریخته و چند پالس بزنید. این خوشمزه ترین پودینگی خواهد بود که تا به حال خورده اید.

توپک انرژی زا یا انرژی بال کره بادام زمینی

شاید باورش سخت باشه ولی برای آماده کردن این توپک های انرژی نه به فر نیاز دارید نه به همزن و … فقط کافیه:

  • یک پیمانه جو دوسر پرک درشت
  • نصف پیمانه کره بادام زمینی
  • دو ق. غ. خ عسل
  • یک پیمانه شکلات چیپسی تلخ بدون پالم
  • یک ق. غ. خ کنجد
  • یک ق. غ. خ دانه چیا

و کمی نمک و دارچین را ریخته با قاشق خوب میکس کنید. مواد را با دست قلقلی و به شکل توپک درآورید. داخل یخچال هم میتوانید تا دو هفته نگهداری کنید. قلقلی ها را میتوانید در پودر نارگیل، تخم کتان، کنجد، شکلات تلخ و … غوطه ور کرده انرژی بال با طعمهای مختلف درست کنید.

پنکیک کره بادام زمینی

برای تهیه این پنکیک کره بادام زمینی خوشمزه نیاز به یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی خالص، یک پیمانه آرد جو دوسر، یک عدد تخم مرغ، نصف پیمانه شیر، کمی نمک و بکینگ پودر دارید. پودر پروتئین هم میتوانید به دلخواه اضافه کنید. این مواد را خوب هم بزنید، کف تابه روی حرارت را کمی چرب کنید، مواد را ریخته، حواستان باشد زیادی ضخیم نشود. یک طرف آن که طلایی شد برگردانید. پنکیک پروتئینی کره بادام زمینی را با شکلات، عسل و یا شیرین کننده دلخواهتان میل بفرمایید.

خرید کره بادام زمینی مدیاف

ساندویچ کره بادام زمینی

برای تهیه این صبحانه مقوی و خوشمزه فقط کافی است یک لایه کره بادام زمینی را روی انواع نان تست سبوسدار مالیده موز، شلیل، هلو، کیوی یا میوه دلخواهتان را برش داده روی آن قرار دهید. کمی عسل یا مربا هم میتوانید به دلخواه اضافه کنید. کمی کنجد، دانه چیا یا پودر نارگیل بپاشید. یک نان دیگر هم روی آن قرار دهید و نوش جان بفرمایید.

اوتمیل با کره بادام زمینی

اوتمیل با کره بادام زمینی از آن دسته صبحانه هایی است که از آن نمیشود گذشت. این صبحانه مقوی و خوشمزه رو هم میتوانید به صورت یخچالی (یا همان اورنایت معروف که شب درست کنید بذارید داخل یخچال صبح میل کنید) و هم پختنی درست کنید. جو دوسر پرک، دانه چیا، دارچین، موز خرد شده را داخل قابلمه بریزید شیر یا آب اضافه کنید. روی حرارت هم بزنید تا بافت آن نرم و حلیم مانند بشود. داخل کاسه ریخته با تاپینگ عسل، کره بادام زمینی، کنجد، میوه های تازه و … میل کنید. اوتمیل یک صبحانه بین المللی است که در سراسر دنیا به ویژه میان ورزشکاران از محبوبیت فراوانی برخوردار است. اوت به معنی جو دوسر و میل به معنی وعده یا میان وعده است. پس اوتمیل به تمام وعده هایی که بر پایه جو دوسر پرک است، گفته میشود. جو دوسر پرک از نظر کیفی انواع مختلفی دارد. با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین جو دوسر پرک موجود در بازار ایران را میتوانید از مدیاف تهیه کنید.کره بادام زمینی مدیاف چه ویژگی دارد؟

قیمت کره بادام زمینی مدیاف

کره بادام زمینی مدیاف چه ویژگی دارد؟

کره بادام زمینی مدیاف صد در صد خالص، طبیعی و ارگانیک است. این محصول از بادام زمینی سورت شده آستانه اشرفیه تهیه شده است که کیفیت بالا و طعم بسیار مطلوبی دارد و همچنین قیمت کره بادام زمینی بسیار مناسب است. برای دستیابی به طعم عالی و بدون تلخی دانه های تیره رنگ و پوست بادام زمینی از آن جدا شده است. کره بادام زمینی مدیاف دو آتیشه است. یعنی بادام زمینی قبل از تهیه کره بادام زمینی حرارت دیده و به گفته مشتریان عزیزمان طعم بهشت میدهد. کره بادام زمینی مدیاف بسیار تازه است.برای خرید کره بادام زمینی، جیف و نوتلا سری به سایت مدیاف بزنید. در ضمن این محصول نه تنها نمک بلکه هیچ افزودنی دیگری ندارد. کره بادام زمینی مدیاف فاقد مونو گلیسیرید (بافت دهنده)، تثبیت کننده و شیرین کننده است.

منبع: محصولات سلامت محور مدیاف

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 2,67 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.