چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

استعلام قیمت و مقایسه نرخ بیمه خودرو و موتور بیمه ایران با شرکت های مختلف

شرکت بیمه ایران یکی از چند شرکت برتر بیمه‌ای است که در سال ۱۳۱۴ تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر، این شرکت بیمه در شهر‌های مختلف ایران مانند: مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز نمایندگی‌های فعالیت خود را دارد. بیمه ایران بیش از ۱۰۸۹۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد و سطح توانگری ۲ را به خود اختصاص داده که جزو شرکت‌های برتر کشوری قرار گرفته است. همچنین این شرکت در رشته‌های مختلف بیمه مانند: بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه درمان، بیمه مسافرتی و بیمه مهندسی خدمات مختلف را به بیمه‌گزارها و بیمه شده‌های خود ارائه می‌کند. در این مطلب سعی داریم درباره رشته بیمه اتومبیل و بیمه موتور شرکت بیمه ایران توضیحاتی دهیم و نحوه خرید آنلاین بیمه‌نامه‌های ذکر شده را به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن به شما بگوییم. پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

خدمات و رشته بیمه خودرو بیمه ایران

شرکت بیمه ایران در ۱۵ آبان سال ۱۳۱۴ تاسیس شد. این شرکت، اولین شرکت بیمه ایرانی و دولتی است و بیشتر به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در ایران محسوب می‌شود. این شرکت بیمه موفق شد در همان سال نخست فعالیتش ،۶۲% بازار بیمه کشور با محصولات بیمه  ایران  در اختیار بگیرد و سهم مؤسسات خارجی را از این بازار  از ۱۰۰% به ۳۸% کاهش دهد.شرکت سهامی بیمه ایران درصد واگذاری اتکائی را از حدود ۹۰% به ۴۴% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود۵۰%،‌ در گسترش و توسعه بیمه نقش مؤثری را ایفا کرد. با توجه به تلاش‌های یاد شده ،  خرید بیمه ایران نه تنها در سراسر کشور، بلکه در کشورهای اروپایی و آسیایی، بویژه در خاورمیانه از شهرت و اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه برای انواع خودروها از شرکت بیمه ایران

بیمه اتومبیل

همانطور که می‌دانید بیمه اتومبیل شامل انواع بیمه‌هایی است که خسارت‌های مختلف مانند آتش سوزی، سرقت یا تصادف که همراه با خسارت جانی و مالی برای اشخاص ثالث است را پوشش می‌دهد. انواع رشته بیمه اتومبیل به شرح زیر است:

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از بیمه نامه‌های رشته اتومبیل است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و علت آن هم می‌تواند اجباری بودن این بیمه نامه باشد. تمام وسایل نقلیه زمینی برای اینکه بتواند در سطح شهر تردد کنند باید بیمه شخص ثالث را تهیه کرده باشند. اگر این بیمه نامه را برای خودرو و موتور سیکلت خود خریداری نکرده باشید، پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند وسیله نقلیه شما را توقیف کرده و به پارکینگ هدایت کند.

بیمه شخص ثالث خودرو، خسارت جانی و مالی  تصادفات و حوادث رانندگی را جبران می کند.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث بیمه ایران

بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می دهد و بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است.

خسارت مالی: خسارت‌هایی که به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث. چنین خسارت هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می گردد.

خسارت بدنی: خسارت های جانی اشخاص ثالث که شامل فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه با موضوع بیمه باشد. خسارت بدنی پرداختی یا همان دیه یا ارش (دیه ای که مقدار آن در شرع مقدس مشخص نشده است) به نوع صدمه بدنی مانند شکستگی ، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم ـ دیه فوت و هزینه معالجه اشخاص ثالث در اثر حوادث تحت پوشش بیمه شخص ثالث بستگی دارد.

رانندگان عزیز انواع خودروها می‌توانند برای خرید بیمه شخص ثالث با ارزان ترین قیمت و بیشترین پوشش‌ها از همه شرکت بیمه ها نظیر شرکت بیمه ایران به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://bimeh.com/thirdparty

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت بیمه ایران

همانطور که اشاره شد تمام وسایل نقلیه زمینی باید بیمه شخص ثالث را خریداری کنند. موتور سیکلت هم جزو این دسته از وسایل نقلیه است که باید بیمه شخص ثالث را خریداری کند. بیمه موتور زمانی که بیمه‌گزار مقصر حادثه و تصادف باشد، خسارت‌های مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث و جبران خسارت جانی برای راننده مقصر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

دریافت خسارت از بیمه ایران

برای دریافت خسارت‌های مالی و جانی در بیمه شخص ثالث نیاز به ارائه مدارک است. مدارک مورد نیاز هنگام دریافت خسارت از شرکت بیمه ایران به شرح زیر است:

مدارک خسارت‌های مالی:

  • اصل برگه کروکی یا گزارشات مقامات انتظامی
  • کارت ماشین یا سند مالکیت هر دو طرف حادثه
  • اصل و کپی کارت ملی هر دو طرف حادثه
  • اصل و کپی بیمه نامه دو طرف حادثه
  • گواهینامه راننده مقصر و راننده زیان دیده شده

مدارک خسارت‌های جانی:

  • بیمه‌نامه شخص ثالث مقصر حادثه
  • اصل و تصویر گواهینامه مقصر حادثه
  • تصویر کارت شناسایی و شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه
  • اصل و کپی کارت ملی راننده مقصر حادثه
  • گزارشات مقامات انتظامی‌اعم از اولیه و نهایی
  • کپی برابر اصل شده گزارش کاردان فنی تصادفات یا کارشناسان رسمی‌دادگستری
  • کپی برابر اصل شده اوراق بازجویی جهت قبولی تقصیر طرفین حادثه
  • گزارش پزشکی قانونی جهت مصدومین
  • رای بدوی و تجدید نظر دادگاه (در صورت اعتراض هر یک از طرفین)
  • تصویر برابر اصل شده مدارک فوت
  • معاینه جسد
  • جواز دفن و خلاصه رونوشت وفات
  • انحصار وراثت نامحدود
  • قیم نامه (در صورت وجود صغیر در ورثه)
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه باطل شده متوفی
  • تصویر شناسنامه اولیاء دم (بازماندگان)

چرا بیمه ایران را خریداری کنیم؟

با توجه به اینکه خودرو‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند و هزینه‌های جبران خسارت‌های مالی ناشی از حادثه تصادف روز به روز بیشتر می‌شود، داشتن بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث جزو ملزومات برای هر وسیله نقلیه‌ای است. دلایل مختلفی وجود دارد که افراد از شرکت بیمه ایران، بیمه نامه اتومبیل و موتورسیکلت خود را خریداری می‌کنند که این موارد به شرح زیر است:

  • تعداد زیاد مراکز پرداخت خسارت نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه
  • ارائه پوشش کشیدن میخ یا اشیای تیز روی بدنه خودرو
  • گستردگی بالای شعب و نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران

از کجا رشته بیمه های شرکت بیمه ایران را به صورت آنلاین بخریم؟

بیمه دات کام یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه است. این پلتفرم دارای مجوز بیمه مرکزی بوده و به صورت  ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در خدمت بیمه‌‌گزار‌ها است. خدمات بیمه ایران در این سایت ارائه می‌شود و امکان خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور، بیمه درمان، بیمه کرونا را از بیش از ۲۰ شرکت بیمه‌گر  برای مشتری‌ها و بیمه‌گزار‌ها فراهم است. در سامانه فروش آنلاین بیمه bimeh.com ، به عنوان معتبرترین سامانه فروش آنلاین بیمه دارای مجوز بیمه مرکزی،  می‌توان قبل از خرید بیمه نامه مورد نظر خود، از مشاوره‌های تخصصی و کارشناس‌های بیمه‌ای مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین به راحتی شرایط استعلام بیمه نامه در شرکت‌های بیمه‌ای امکان پذیر است تا ارزان‌ترین بیمه و بهترین بیمه نامه با بیشترین تخفیفات را خریداری کنید. کافی است به وب سایت بیمه دات کام(https://bimeh.com) مراجعه کرده و در صفحه اصلی به بخش منوی محصولات مراجعه کنید. سپس با انتخاب بیمه نامه مورد نظر خود و وارد کردن اطلاعات بیمه‌ای درخواست شده، کارشناس‌های بیمه‌ای این اطلاعات را دریافت و بررسی می‌کنند و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان بیمه نامه شما را درب منزل تحویل خواهند داد.

کلمات کلیدی : بیمه خودرو ، بیمه بدنه ، بیمه شخص ثالث ، بیمه موتور ، شرکت بیمه ایران

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.