شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آنلاین لاغر شویم! تا حالا آنلاین رژیم گرفته اید؟

رژیم آنلاین چیست؟

گرفتن برنامه غذایی برای لاغری، برای بیماری ها، دوران بارداری، دوران شیردهی، قبل از بارداری، کاهش وزن، افزایش وزن، رژیم تثبیت وزن، رژِم ورزشکاری، رژیم نوجوان، رژِم کودکان و… به صورت آنلاین و ارتباط آنلاین با بهترین متخصصان تغذیه را رژیم آنلاین میگویند.

رژِم آنلاین

ویژگی یک برنامه غذایی خوب

زمانی برنامه غذایی رو خب یا عالی مینامیم که به میزان کافی از این رژیم غذایی انرژی و کالری جذب کنیم، در رژیم مناسب باید تمامی کالری های مفید جذب بدن شوند.

و زمانی میگوییم که یک رژیم غذایی متنوع و مناسب می باشد که به میزان کافی در این رژیم غذایی، از انواع حبوبات نظیر لوبیا، نخود، لپه و…، غلات ها، انواع لبنیات، گوشت قرمز و سفید، میوه ها و سبزیجات استفاده شده باشد; همچنین برنامه غذایی مناسب باید جوری باشد که به میزان چربی ها و شیرینی جات کاهش یابد.

رژیم غذایی برای کاهش وزن

رژیم غذایی بر اساس تجربیات و تحقیقات یک متخصص تغذیه تهیه می شود. با رعایت رژیم غذایی می توانیم غذاهای سالم با طعم عالی و همچنین مفید در طول زندگی را تجربه کنیم. علاوه بر این می توانیم فعالیت بدنی خود را افزایش دهیم.

بهترین راه برای جلوگیری از اضافه وزن و چاقی برای تمام عمر، اتخاذ عادات سالم و تغییر سبک زندگی است.

کاهش وزن

رژیم غذایی برای افزایش وزن

افراد لاغر هم مانند افرادی که افزایش وزن دارند ممکن است دچار دغدغه ها و نگرانی هایی در طول زندگیشان شوند و امری طبیعی میباشد.

بر همین اساس افراد لاغر در تلاش برای افزایش وزن میباشند و راه کارهایی نیز می یابند.

بهترین راهی که برای افزایش وزن وجود دارد رژیم هایی میباشد که توسط کارشناسان و متخصصان تغذیه که سالهاست در این زمینه فعالیت میکنند گرفته شود، متخصصان با تحقیق و با توجه به مشخصات شما رژیمی مخصوص شما را تجویز میکنند که این روش بیشترین درصد بازدهی رو بین روش های دیگر دارد.

رژیم تثبیت وزن

اکثریت دغدغه امروزه نه چاقی میباشد و نه لاغری اکثریت به دنبال ثابت نگه داشتن وزن بدن خود میباشند که با این نوع رژیم به مدت زمان طولانی اندامی استاندارد و فوق العاده خواهید داشت.

چند نکته قابل توجه برای داشتن وزن ثابت باید بهش دقت داشت عبارت اند از:

  1. نکته اول که سبب تثبیت وزن میشود کاهش وزن به صورت آهسته میباشد که با کنترل میان وعده سالم صورت میگیرد
  2. تکرار نکردن عادت بد غذایی بعد از تثبیت وزن
  3. خوردن صبحانه اجباری میباشد
  4. فراموش نکردن فعالیت های بدنی
  5. مصرف پروتین ها و ویتامین ها به اندازه مصرف شود

رژیم غذایی قبل از بارداری

به خانم ها پیشنهاد میشود که حتما قبل از بارداری به یک کارشناس ارشد تغذیه مراجعه کنند تا تمامی مشکلاتی که ممکن است به وجود آید از الان پیشگیری شود.

عوامل تاثیر گذار در زمان بارداری

همانطور که اعلام کردیم قبل از قبل از بارداری باید عواملی نظیر چاقی، لاغری، دیابت از نوع دوم و فشار خون بالا را کنترل نماید، بر همین اساس بعد از کنترل تمامی عوامل بالا کارشناسان ارشد اغذیه بسته به شرایطی که در ان لحظه دارید رژیمی غذایی مناسب برای قبل از بارداری شما تعیین کنند.

رژیم غذایی دوران بارداری

رژِم قبل بارداری

در این دوران باید خیلی دقت کنید به خصوص مادران عزیز، سلامتی جنین بسته به نوع غذا مصرفی و مواد مغذی مادر بستگی دارد.

بر همین اساس ممکن است مصرف غذاهای ناسالم موجب به خطر افتادن سلامت جنین گردد.

در دوران بارداری باید از چه کارهایی باید دوری کرد؟

  • ورزش سنگین
  • استفاده از دارو بدون تجویز پزشک
  • مصرف دخانیات
  • عصبی شدن
  • استرس
  • پرخوری
  • مصرف زیاد قهوه و چای

و خوردن میوه و سبزیجات در این دوران الزامی است.

اهمیت رژیم غذایی در دوران بارداری

مهم است که همیشه یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید – و حتی بیشتر از آن در دوران بارداری، زیرا آنچه می خورید منبع اصلی مواد مغذی برای کودک شما است. با این حال، بسیاری از زنان آهن، فولات، کلسیم، ویتامین D یا پروتئین کافی دریافت نمی کنند.

بنابراین زمانی که باردار هستید، برای شما مهم است که مقدار غذایی که می خورید را با این مواد مغذی افزایش دهید.

اکثر زنان می توانند نیازهای بیشتر خود را با یک رژیم غذایی سالم که شامل میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین است، برآورده کنند. طبق تحقیقات انجام شده سعی کنید از این گروه های غذایی اساسی غذاهای متنوعی مصرف کنید.

رژیم دوران بارداری

افزایش وزن در دوران بارداری

افزایش وزن در دوران بارداری مهم است و چیزی است که پزشک به مدت ۹ ماه تا زمان زایمان آن را تحت نظر دارد. با این حال، افزایش بیش از حد یا کم وزن می تواند مشکلاتی را برای شما و کودکتان در دوران بارداری ایجاد کند.

فقط به این دلیل که برای دو نفر غذا می خورید به این معنی نیست که باید دو برابر بیشتر غذا بخورید. اگر قبل از بارداری وزن خوبی دارید، باید فقط به طور متوسط حدود ۳۰۰ کالری اضافی در روز مصرف کنید.

مصرف آهن در بارداری

به سلول های قرمز خون کمک می کند تا اکسیژن را به کودک شما برسانند. منابع شامل گوشت قرمز بدون چربی ، لوبیای خشک ، نخود فرنگی و غلات غنی شده با آهن است. در دوران بارداری روزانه با توجه به شرایط خود حدوداً به ۲۷ میلی گرم نیاز دارید.

رژیم دوران شیردهی

اصولاً مادران از زایمان وزن اضافه می کنند و تصمیم به کاهش وزن و رعایت رژیم های سخت می گیرند.

در صورتی که این یک اصل نیست و مادران باید رژیم غذایی منظمی برای تغذیه نوزاد از طریق شیر داشته باشند.

مصرف میان وعده به مادران در این دوران توصیه می شود. خوردن برخی غذاها ممنوع است. از آنجایی که نوزادان شیرده، تمامی غذاها و مواد مصرفی باید توسط متخصص تغذیه بررسی شوند.

ای رژیم

ای رژِیم سایت مرجعی برای انواع رژیم ها میباشد در مجموعه ای رژیم متخصصان و کارشناسان با تجربه و تحصیل کرده و سالهاست در حوزه انواع رژیم ها فعالیت دارند و به عنوان یک مرجع خوب میتوان روی ای رژِیم حساب کرد.

ای رژِیم مرجع رژیم آنلاین

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.