چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین جا برای چاپ جزوه ارزان در تهران

چاپ جزوه

یکی از دغدغه‌های همیشگی دانشجویان، پیدا کردن مکانی مطمئن است که علی‌رغم افزایش قیمت کاغذ و هزینه چاپ، بتوانند جزوات دانشگاهی خود را با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان پرینت بگیرند. چاپ جزوه آنلاین، یکی از بهترین خدمات چاپخانه‌های اینترنتی مانند تیم گرافیک است که می‌توانند این کار را با پایین‌ترین هزینه برای شما انجام دهند. در ادامه، شما را با برخی از مهم‌ترین خدمات این مجموعه بزرگ آشنا خواهیم کرد.

خدمات متنوع در چاپ آنلاین جزوه

تیم گرافیک با در اختیار داشتن دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، علاوه بر امکان‌پذیر کردن چاپ جزوه ارزان برای تمام افراد، خدمات بسیار متنوعی از جمله پرینت سیاه و سفید یا رنگی جزوات به صورت یک‌رو و دورو را به صورت کاملا اینترنتی ارائه می‌کند؛ این یعنی نیازی به حضور در خیابان‌ها و ماندن در ترافیک‌های سنگین شهری را نخواهید داشت و از هر نقطه ایران، با کمترین هزینه می‌تواند جزوه‌های دانشجویی خود را درب منزل تحویل بگیرید!

کاربران می‌توانند سفارشات خود را بر روی انواع کاغذهای A3 تا A5 چاپ کنند. خوشبختانه، از نظر حجم سفارش هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و این چاپخانه اینترنتی می‌تواند روزانه، هزاران صفحه را با دستگاه‌های پیشرفته پرینت بگیرد.

در اینجا، خدمات صحافی جزوه‌ها نیز ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند درخواست سیمی کردن جزوه، اضافه کردن تلق و شیرازه یا حتی طراحی جلدی مخصوص برای آنها را بدهند. اساتید دانشگاه و مدیران شرکت‌ها نیز می‌توانند در صورت نیاز، جزوات و صفحات سیاه‌وسفید یا رنگی را روی کاغذهای باکیفیت‌تر مانند گلاسه، سفارش دهند.

چاپ جزوه دانشجویی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت

چاپ جزوه دانشجویی

مسئله دیگر برای افرادی که چاپ جزوه آنلاین را انتخاب می‌کنند، کیفیت کار است؛ در این زمینه باید گفت که تیم گرافیک، کارشناسانی خبره با ریزبینی بالا در چاپ جزوه‌ها را داشته و بهترین کیفیت چاپ اینترنتی را در میان تمام مجموعه‌ها تضمین می‌کند. برای چاپ معمولی هم از برگه‌های تحریر ۸۰ گرمی استفاده می‌شود تا خیال کاربران از بابت کیفیت بالای برگه‌ها راحت باشد. اگر بخواهید، می‌توانید کاغذهای تحریر ۱۰۰ گرمی را هم انتخاب کنید تا طول عمر جزوات تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

اما موقع پرینت آنلاین جزوه، شاید هیچ‌چیز به اندازه قیمت پایین و مقرون‌به‌صرفه بودن، برای کاربران اهمیت نداشته باشد. اگرچه همیشه قیمت کمتر به معنی کیفیت بالاتر نیست، اما مجموعه تیم گرافیک با کاهش هزینه‌ها و در نظر گرفتن قیمت‌های بسیار رقابتی در مقایسه با سایر رقبا، به تمام خریداران این اطمینان را می‌دهد که تجربه‌ای بسیار خوب از پرینت آنلاین جزوه برای آنها رقم بخورد و نیاز آنها به مراجعه به چاپخانه‌ها و سفارش حضوری، برای همیشه مرتفع شود!

افرادی که به دنبال چاپ جزوه ارزان و دانشجویی به صورت اینترنتی هستند، با خیالی آسوده می‌توانند سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان، آن را دریافت کنند. کاربرانی که حجم پرینت‌شان بالاست، برای چاپ سیاه سفید A4 فقط ۴۰۰ تومان به ازای هر برگه پرداخت خواهند کرد؛ این رقم برای چاپ دو رو به ۶۰۰ تومان خواهد رسید. هزینه چاپ سیاه سفید یک رو با کاغذهای تحریر ۱۰۰ گرمی هم فقط ۵۰۰ تومان خواهد بود.

قیمت چاپ آنلاین جزوه برای برگه‌های A5 به‌مراتب کمتر هم هست و برای چاپ سیاه سفید یک رو و دورو در تعداد بالا، به‌ترتیب فقط ۲۰۰ و ۳۰۰ تومان باید پرداخت کرد. این مجموعه همچنین بستری را فراهم کرده است که به واسطه همکاری با مدیران، صاحبان شرکت‌ها و اداره‌های مختلف، در صورت افزایش ظرفیت چاپ می‌تواند بر سر قیمت نهایی به توافق رسید.

اگر جزوه‌ها و محتوای مورد نظر شما رنگی بود هم جای نگران نیست چرا که تمام افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن، درخواست خود برای پرینت آنلاین جزوه روی کاغذهای باکیفیت و با ابعاد مختلف را هم ثبت کنند. قیمت پرینت رنگی یک رو برای تعدادهای بالا، ۱۳۰۰ تومان است و برای پرینت دو رو هم این میزان به فقط ۲۵۰۰ تومان می‌رسد.

ارسال به کل ایران

اگر قصد پرینت آنلاین جزوه های دانشجویی خود را دارید، نیازی به نگرانی در مورد تحویل آنها نیست. خوشبختانه، این امکان برای مجموعه فراهم شده است که با بسته‌بندی دقیق و اصولی سفارشات، برگه‌های چاپ‌شده را با تضمین عدم آسیب دیدن آنها تا رسیدن به دست شما، در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال کند. ارسال سفارشات از طریق پست و تیپاکس انجام می‌شود و هیچ محدودیتی هم از نظر شهر و محل سکونت وجود ندارد. اگر حجم سفارشات بسیار بالا باشد، ارسال از طریق باربری هم امکان‌پذیر خواهد بود؛ در این صورت، هزینه ارسال تا باربری به صورت رایگان محاسبه می‌شود و شما فقط باید هزینه اتوبوس را پرداخت کنید.

اگر ساکن پایتخت هستید، باید بگوییم ضمن برخورداری از چاپ جزوه ارزان تهران می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مراجعه کرده و سفارش خود را دریافت کنید. در صورت تمایل نیز امکان ارسال از طریق پیک شهری با هزینه بسیار مناسب نیز هست. اگر مشتری بخواهد، می‌تواند سفارش خود را با الوپیک و اسنپ هم دریافت کند که البته هزینه آن کمی افزایش پیدا خواهد کرد.

خرید آسان با فقط چند کلیک!

چاپ جزوه آنلاین

چاپ جزوه آنلاین خیلی ساده‌تر از چیزی‌ست که تصور آن را می‌کنید! راه‌های ثبت سفارش، بسیار متنوع است و هر کسی می‌تواند متناسب با نیاز و راحتی خود، یکی از آنها را انتخاب کنید:

  • ثبت سفارش به صورت آنلاین با امکان تعیین دقیق تعداد صفحات، نوع برگه و شیوه چاپ
  • سفارش چاپ جزوه دانشجویی به صورت تلفنی
  • مراجعه حضوری به دفتر و چاپ برگه‌ها در کمترین زمان

اگر شیوه اینترنتی را انتخاب کردید، بهتر است بدانید که بعد از ثبت‌نام در سایت، محتوای مورد نظر برای چاپ را می‌توان موقع خرید داخل خود سایت آپلود کرد؛ بدین صورت، دیگر دغدغه‌های مربوط به ارسال فایل را نخواهید داشت. کاربران همچنین می‌توانند فایل‌ها و محتوای دلخواه برای چاپ را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ برای تیم گرافیک ارسال کنند.

سخن پایانی

شاید در محل زندگی شما، چاپخانه‌های بزرگ و کوچک زیادی وجود داشته باشند که بتوانند جزوه‌های دانشجویی را با قیمتی پایین‌تر از دفاتر خدماتی یا کافی‌نت‌ها پرینت بگیرند، ولی بعضا به دلیل حجم زیاد کار یا محدودیت در تعداد چاپ روزانه، ممکن است سفارشات دیر به دست شما برسند. به علاوه، معمولا قیمت این چاپخانه‌ها با افزایش تعداد صفحه‌ها، کاهش چندانی ندارد. تیم گرافیک ضمن ارائه پایین‌ترین قیمت چاپ جزوه ارزان تهران و در کل تهران، سفارش‌ها را به صورت روزانه به تمام شهرهای ایران ارسال می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت از چاپ آنلاین جزوه برای کاربران رقم بخورد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.