پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

مسابقه بادی اسپینر برای طراحان با جایزه ۶ میلیون تومانی

مسابقه طراحی بادی اسپینر

برند بادی اسپینر، مسابقه ویژه #طرحتوبزن را برای شناسایی و همکاری با طراحان گرافیست‌های علاقه‌مند به حوزه مد و پوشاک آغاز کرده است و با شناسایی و داوری برترین طراحان ایرانی به سه نفر از برندگان این مسابقه جوایز ۶، ۲ و ۱ میلیون تومانی را هدیه می‌دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه #طرحتوبزن بادی اسپینر تا پایان خرداد فرصت دارند با ورود به صفحه ویژه این کمپین در سایت بادی اسپینر، تصویر (ماک آپ) تی شرت سفید بادی اسپینر را دانلود کنند و طرح مورد نظر خود را با هر ابزار گرافیکی روی تی شرت طراحی کنند.

سپس طرح خود را با هشتگ مسابقه و تگ کردن بادی اسپینر به صورت پست یا استوری در صفحه خود قرار دهند تا طرح آن‌ها وارد مسابقه شود.

۵ پس از اتمام مهلت ارسال، طرح برتر در این مسابقه توسط یک گروه داوران از برترین طراحان ایرانی انتخاب می‌شود و این طرح‌ها برای تعیین سه برنده نهایی در اینستاگرام بادی اسپینر به رای‌گیری گذاشته می‌شوند.

هدف بادی اسپینر از راه‌اندازی این مسابقه تشویق طراحان و گرافیست‌ها یا علاقه‌مندان و افراد دارای استعداد در این حوزه به ورود موثر به این حوزه و نمایش استعداد خود است.

همچنین بادی اسپینر طراحانی را که در این مسابقه شرکت می‌کنند برای همکاری‌های بیشتر شناسایی می‌کند.

بخش دیگری از جایزه #طرحتوبزن برای سه طرح برنده این مسابقه، چاپ آن‌ها روی تی شرت با برند بادی اسپینر است که همین موضوع هم می‌تواند به بهتر دیده شدن طراحان برتر در حزه مد و پوشاک کمک کند.

شناسایی استعدادهای متنوع در حوزه مد و پوشاک از جمله اهداف تازه‌ای است که بادی اسپینر با راه‌اندازی این مسابقه و اقدامات آتی پیگیری خواهد کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.