جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

قیمت حمل خودرو تصادفی یا صفر کیلومتر در تهران

حمل خودرو تصادفی

 

پیدا کردن خودروبر مورد اعتماد و کاربلد که ماشین را بدون آسیب به مقصد برساند و هزینه مناسبی هم داشته باشد کمی سخت است. خودروبر حرفه ای و مناسب پیش از اینکه خودروی شما را حمل کند اگر به تعمیر ماشین اشراف کامل داشته باشد ابتدا اقدام به عیب یابی کرده تا شاید با رفع مشکل در محل دیگر نیازی به جرثقیل و خودروبر نباشد. شما می توانید اطلاعاتی مثل تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر را از طریق سایت خودروبر پارس به دست آورید.

حمل خودرو تصادفی و صفر کیلومتر و کارکرده

خودروبر پارس انواع خودرو را با کمترین هزینه از کلیه نقاط تهران به دیگر نقاط کشور برعهده می گیرد. حمل خودرو تصادفی و صفر کیلومتر به صورت تخصصی و ارزان قیمت از همه نقاط تهران برای شما انجام شده و شما می توانید در کم ترین زمان ممکن با کمک انواع خودروبر، خودرو و وسایل نقلیه خود را به نقاط کشور بفرستید.

  • خودروی صفر کیلومتر
  • خودروی تصادفی
  • خودروی کارکرده
  • خودرو با خودروبر تکی و تریلی

ما خدمات جابجایی خودرو را در کمترین زمان با بهترین بیمه نامه برعهده می گیریم و همین امر باعث رضایت بالای مراجعین شده است.

حمل خودرو با کامیون خاور و کامیونت

یکی از رهکارهای جابجایی خودرو به صورت بین شهری، استفاده از کامیون ها و کامیونت هاست. در این روش، خودروی شما وارد کامیون یا کامیونت می شود و به سوی مقصد حرکت می کند. با رسیدن به مقصد، خودروی شما از کامیون خارج می شود.

برای حمل خودرو با این روش، باید خودروی سواری از طریق سکو وارد کامیون نمود. با رسیدن به مقصد خودرو از همین طریق از کامیون خارج می شود. حمل خودرو با کامیون ارزان تر ولی سخت تر و پر دردسر است. در اکثر مواقع خودروی تصادفی یا خودروی ایرانی را با این روش جابجا می شوند. باید برای حمل خودروی خارجی گران قیمت به علت ریسک بالا این روش را فراموش و از کامیونت خودروبر کمک گرفت.

شرایط عمومی و اختصاصی حمل خودرو

برای حمل خودرو، چند موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد. ابتدا اینکه آیا خودرویی که قصد جا به جایی و حمل آن به شهرستان را دارید، قابلیت حرکت دارد یا خیر ؟ با پاسخ به این سوال معادلات جابجایی تغییر خواهد کرد.

به عنوان مثال، برای خودرویی که قابلیت حرکت ندارد، استفاده از کامیونت خودروبر بسیار دشوار است. برای کامیون های کفی باید خودرو حرکت نموده و وارد کفی شود. برای این نوع خودروها می توان از کامیونت های عادی استفاده نمود. برای این کار باید خودرو توسط جرثقیل در اتاق بار کامیونت قرار بگیرد.

خسارات حمل خودرو به صورت غیر استاندارد

حمل ماشین با جرثقیل نیاز به استانداردهایی دارد که در صورت عدم توجه به آن ها، زمان انتقال خودرو به بدنه ماشین آسیب وارد شده و خسارات زیادی به بار می اید. پس رعایت این نکات در هنگام جا به جایی ماشین امر مهمی بوده که همه افراد یک تیم خودروبر در تهران باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

قیمت حمل خودرو چقدر است ؟

یکی از مواردی که در زمان حمل و جا به جایی خودرو بسیار مورد توجه قرار میگیرد، قیمت های جابجایی خودروی سواری است. قیمت حمل بر اساس روش و نوع حمل و همینطور فاصله مبداء و مقصد شما مشخص می شود.

خودروبر تکی این امکان را دارد که بارگیری را در جلو درب منزل شما یا هر نقطه ای که شما تشخیص میدهید انجام دهد. اما برای حمل بار با خودروبر تریلی، شما باید خودروی خود را به محلی که مشخص میباشد منتقل کنید.

با توجه به همین موضوع، می توان برتری و قیمت بیشتری را برای خودروبر تکی در نظر گرفت. علاوه بر این، بیمه نامه مورد استفاده برای حمل یک خودرو با کامیونت مخصوص و تکی خودروبر، بیمه نامه ای کامل و با بالاترین پوشش است.

اگر نیاز خودروبر شهرستان ها دارید، به آسانی می توانید خودروی خود را توسط کامیون های خودروبر خودروبر پارس به همه نقاط کشور حمل کنید. قیمت حمل خودرو به شهرستان با خودروبر با توجه به نوع خودروبر و نوع خودرو تعیین  می شود. قیمت حمل خودرو علاوه بر مبداء و مقصد باربری، به نوع بیمه نامه هم مربوط می شود. برای حمل خودروی با خودروبر توسط خودروبر پارس، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای درخواست خودروبر از خودروبر پارس

  • در خودروبر پارس، خودروبرها بر اساس شهر و نوع سرویس جدا شده اند.
  •  افراد از خودروبر چرخ گیر دار به منظور بالا بردن امنیت خودرو در هنگام جا به جایی استفاده می کنند و با قلاب کردن چرخ ها، کاملا آن را در مسیر ثابت نگه می دارند.
  • وجود افراد خودروبر در سایت خودروبر پارس، باعث می شود همیشه بتوانید از افراد خودروبر تهران خدمات آنلاین دریافت کنید.
  • در خودروبر پارس امکان مقایسه قیمت و دریافت خدمات سریع از خودروبر تهران وجود دارد و بعد از اتمام کار برای ارزیابی عملکرد افراد خودروبر در هر شهری با شما تماس گرفته می شود و نظرات شما مسقیما در افزایش یا کاهش امتیاز فرد مربوطه تأثیر گذار است.
  • در خودروبر پارس، براساس قوانین امنیتی حمل خودرو معیوب، فقط با بررسی مدارک راننده ماشین سواری توسط افراد یدک کش ممکن است.
  • اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نیست می توانید با ثبت درخواست خودروبر در سایت خودروبر پارس که کفی نام دارد آن را تا محل مورد نظر جا به جا کنید.
  • همه افراد خودروبر و حمل خودرو در تهران، بعد از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده می دهند که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگه داشته تا در صورت ایجاد مشکل در روند کار، بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.

با اعتماد به خدمات خودرو بر پارس، می توانید امنیت خودروی خود را تضمین کرده و به سریع ترین شکل ممکن آن را به مقصد ارسال کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.