جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

چه ضد جوشی مناسب برای پوست چرب است؟

رفع جوش صورت و پوست

جوش یا آکنه رایج‌ترین مشکل پوستی است که در پوست‌های چرب بیشتر دیده می‌شود. هنگامی که غدد چربی زیر پوست بیش از حد چربی تولید کنند، پوست شما چرب می‌شود. ترشح بیش از حد چربی علل متفاوتی دارد. ژنتیک، آلودگی، تغذیه‌ی نامناسب و … برخی علل ترشح بیش از حد چربی پوست است که موجب ایجاد جوش یا آکنه می‌شود.

چربی پوست ماده‌ای روغنی است که از پوست محافظت می‌کند؛ اما، میزان بیش از حد آن مشکل‌زا است. در نتیجه، درمان و کنترل پوست چرب در جهت کاهش چربی پوست و جوش‌های پوست واجب است. گاهی درمان پوست چرب با مراقبت‌های ساده‌ی پوستی انجام می‌شود؛ اما، گاهی کافی نیست. کرم‌های ضد جوش یا ضد آکنه درمان جوش‌های مداومی است که با مراقبت‌های ساده‌ی پوستی رفع نمی‌شود.

کرم ضد آکنه نوعی درمان موضعی است. ممکن است تصور کنید که روش کاربرد کرم موضعی را می‌دانید؛ اما، اینطور نیست. بهترین نتیجه از درمان کرم‌های موضعی زمانی رخ می‌دهد که شیوه‌ی کاربرد صحیح آن را بدانید. در نتیجه، دستورالعمل استفاده از کرم ضد آکنه در این مطلب آموزش داده می‌شود. در انتها، بهترین کرم ضد جوش مناسب برای پوست چرب معرفی و بررسی می‌شود.

درمان آکنه

دستورالعمل کاربرد کرم ضد جوش

گاهی کاربرد اشتباه محصولات درمانی پوست موجب ایجاد مشکلات جدید پوست می‌شود؛ بنابراین، یادگیری نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از محصولات پوستی مهم‌ترین نکته است. اگر بهترین کرم ضد جوش را در اختیار داشته باشید؛ اما، نحوه‌ی صحیح استفاده را ندانید، نتیجه‌ای نخواهید گرفت. در نتیجه، یادگیری صحیح دستورالعمل کاربرد کرم‌های ضد آکنه مقدمه‌ی معرفی بهترین آنهاست.

ناحیه‌ی آسیب‌دیده‌ی پوست خود را بشویید و خشک کنید.

شوینده‌ای مناسب پوست خود انتخاب کنید و صورت خود را با آن بشویید. پیشانی، بینی و چانه در پوست‌های چرب مستعد جوش هستند؛ بنابراین، این نواحی را با دقت بیشتری تمیز کنید. حواستان باشد که خشک کردن صورت را با دستمال یا حوله‌ای تمیز انجام دهید. اگر دستمال یا حوله‌ی شما آلوده باشد، موجب جوش‌های بیشتر می‌شود.

مقداری از کرم ضد جوش را روی انگشت خود قرار دهید.

یکی از اشتباهات رایج افراد به هنگام درمان جوش یا آکنه استفاده‌ی بیش از حد از محصولات درمانی است. استفاده‌ی بیش از حد از محصولات درمانی موجب ایجاد مشکلات جدید می‌شود؛ بنابراین، خاصیت درمانی خود را از دست می‌دهد.

کرم موضعی ضد آکنه یکی از محصولاتی است که استفاده‌ی بیش از حد آن موجب مشکلات پوستی دیگر می‌شود. معمولاً، اندازه‌ی یک نخود برای جوش‌های صورت کفایت می‌کند. در نتیجه، یک نخود از کرم را بر روی سر انگشت خود قرار دهید و بر روی جوش‌ها یا آکنه‌های صورت خود پخش کنید.

کرم ضد جوش را روی نواحی آسیب‌دیده‌ی پوست ماساژ دهید.

با سر انگشتان خود کرم را بر روی جوش‌ها پخش کنید و ماساژ دهید. به سطح جوش کفایت نکنید و نواحی اطراف جوش را نیز با کرم بپوشانید؛ چون، نواحی اطراف جوش نیز مستعد است. شما می‌توانید از کرم موضعی بر روی نواحی ملتهب مستعد جوش نیز استفاده کنید که از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری کنید. ماساژ کرم بر روی نواحی آسیب‌دیده موجب جذب بهتر آن می‌شود. لازم به ذکر است که از نزدیک شدن کرم به نواحی حساس مانند پوست اطراف چشم خودداری کنید.

بهترین کرم‌های ضد جوش مناسب پوست چرب

برندهای متفاوت در سراسر دنیا کرم‌های موضعی ضد آکنه را تولید می‌کنند. در این مطلب به معرفی دو نمونه از بهترین کرم‌های ضد آکنه مناسب پوست چرب می‌پردازیم. یک برند تولید داخل و یک برند تولید خارج مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرم ضد آکنه‌ی لافارر آزتینول حجم ۲۰ میل

لافارر برند موفق ایرانی است که در زمینه‌ی مراقبت‌های پوست و مو در ایران پیشگام است. سرم ضد جوش لافارر حاوی ترکیبات خاصی است که خاصیت پیشگیری و درمانی دارد. ضد آکنه‌ی لافارر از طریق تنظیم چربی پوست سبب جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدید و بهبود جوش‌های قدیمی می‌شود.

استفاده‌ی صحیح از این محصول موجب درمان پوست شما در طول زمان می‌شود. این سرم با انواع پوست سازگار است و خاصیت ضد حساسیت دارد. نحوه‌ی استفاده‌ی این محصول طبق آموزش این مطلب در دو نوبت است. برخی ویژگی‌های سرم ضد آکنه‌ی لافارر شامل موارد زیر است:

  • تنظیم چربی پوست
  • جلوگیری از ایجاد جوش جدید
  • تسریع بهبود جوش‌ها
  • ترمیم نواحی آسیب‌دیده‌ی پوست
  • رفع جای جوش و لک
  • حاوی خاصیت ضد‌باکتری و ضدقارچ
  • حاوی خاصیت ضدالتهاب
  • و …

سرم ضد آکنه‌ی لافارر آزتینول

ژل ضد آکنه‌ی نوتروژینا ۴ ساعته حجم ۱۵ میل

نوتروژینا برند موفق آمریکایی است که قدمت آن به سال ۱۹۳۰ میلادی بازمی‌گردد. این برند در زمینه‌ی محصولات مراقبت پوست پیشگام است. ژل ضدجوش نوتروژینا با ترکیبات خاص خود تأثیر بسیار سریع در بهبود جوش یا آکنه دارد. تأثیر این محصول ۴ ساعته است. این موضوع یکی از ویژگی‌های مهم ضد آکنه‌ی نوتروژینا است که به آن برتری می‌دهد.

این محصول علاوه بر قابلیت سریع درمان جوش‌ها ویژگی‌های مثبت دیگری نیز دارد. ضد آکنه‌ی نوتروژینا چربی پوست را کنترل می‌کند و از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی روزانه از این محصول موجب لایه‌برداری ملایم پوست می‌شود. لایه‌برداری موجب از بین رفتن جای جوش و جای لک در گذر زمان می‌شود. این ژل مناسب افرادی با پوست چرب و مستعد آکنه است. نحوه‌ی استفاده‌ی این محصول طبق آموزش این مطلب در دو نوبت است. برخی ویژگی‌های ژل ضد آکنه‌ی نوتروژینا شامل موارد زیر است:

  • قابلیت بهبود سریع ۴ ساعته‌ی جوش یا آکنه
  • مناسب مصرف روزانه
  • ضدحساسیت
  • تنظیم چربی پوست
  • کوچک‌کننده‌ی منافذ پوست
  • ترمیم نواحی آسیب‌دیده‌ی پوست از طریق لایه‌برداری ملایم
  • رفع جای جوش و لک
  • تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش پوست
  • و …

ژل ضد آکنه‌ی نوتروژینا

جمع‌بندی

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده‌ی محصولات تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبتی با منصفانه‌ترین قیمت در سریع‌ترین زمان است. کرم ضد جوش لافارر و نوتروژینا در این فروشگاه با تاریخ انقضای معتبر موجود است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,33 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.