پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

ست کردن رنگ لباس در پاییز

همه چیز از لباس ها گرفته تا آرایش و دکور منزل تحت تاثیر رنگ های فصلی قرار می گیرند. در فصل تابستان بیشتر رنگ های مرجانی، سفید و فیروزه ای که یادآور ساحل دریا هستند کاربرد دارند و با سرد شدن هوا به سمت رنگ های عمیق تری مثل قرمز، خاکستری و آبی دریایی باید رفت. گذشته از تمام این ها روزهایی هم هستند که حس و حالی برای استفاده از رنگ های الهام بخش فصلی نیست بنابراین همان چیزی را می پوشیم که دلمان می خواهد.

راهنمای ترکیب رنگ مناسب برای لباس‌های پاییزی

فقط کافی است از خود بپرسید چی دوست داری بپوشی؟ گاهی اوقات هم وقتی کمد لباس ها را می گردیم سردرگم می شویم که کدام رنگ ها را با هم ست کنیم و احساس می کنیم به اندازه ای که باید لباس نداریم. برای رفع مشکل از این ترکیب رنگ های عالی که مناسب لباس های پاییزی هستند الهام بگیرید.
 ست کردن رنگ لباس زنانه پاییزی
 ترکیب رنگ لباس های پاییزی
گاهی اوقات ترکیب کردن رنگ های خنثی می توانید بهترین ترکیب رنگ باشد. ترکیب رنگی بدون نقص، بسیار کلاسیک و شیک. مثل ترکیب رنگ تصویر بالا که در آن رنگ های خنثی مثل سفید و شتری را ترکیب کرده است. اگر به این ترکیب کمی طرح و نقش اضافه کنید یک استایل جالب تر و پر انرژی تر از آن می سازید. پس سعی کنید با رنگ های خنثی یک تیپ کاملا شیک و جذاب بسازید.
 ترکیب رنگ مناسب لباس در پاییز
یک ترکیب رنگ بسیار ظریف و کاملا زنانه. در این ترکیب رنگ صورتی دخترانه همراه با رنگ سبز یک تضاد دوست داشتنی ایجاد کرده و رنگ خاکستری هم ترکیب را کامل کرده است. از این ترکیب می توانید علاوه بر لباس ها در بسیاری از جنبه های مد استفاده کنید. مثل دکور منزل یا ترکیب رنگ آرایش و…
 راهنمای ست کردن مانتو پاییزی
این یکی از ترکیب رنگ هایی است که هیچ وقت از آن سیر نمی شوید. ترکیب کردن چنین رنگ های روشن شاید کار سختی باشد اما تضاد منحصر به فرد رنگ ها به آن ظاهر بسیار شیک و جذابی داده است. برای چنین ترکیبی باید کمی ریسک پذیر باشید و لباس هایی را با هم ست کنید که تا به حال فکرش هم نمی کردید ارزشش را داشته باشد.
منبع:بدونیم – مریم اسدی
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...