جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

روش ساخت شکوفه های کاغذی ماگنولیا

 

ما در این مقاله به شما روش ساخت شکوفه های کاغذی ماگنولیا را آموزش می دهیم.

 

آموزش ساخت شکوفه های کاغذی ماگنولیا

وسایل موردنیاز :

کاغذ کرپ (الیاف درشت) در رنگهای سفید، صورتی روشن و سبز

سیم مخصوص درست کردن گل باروکش سفید

چسب اسپریرنگ آبی

نوار گل به رنگ سبز روشن

شاخه

چسب حرارتی تفنگی

 

از کاغذ کرپ صورتی و سفیدرنگ، دوتکه را به ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر ببرید؛ یک سمت کاغذها را اسپری چسبی بزنید ( در فضای باز یا داخل فضایی با تهویه ی خوب روی روزنامه اسپری کنید).

دوتکه را روی هم فشار دهید، مطمئن شوید که بافت کاغذ در یک جهت قرار بگیرد. کمی رنگ صورتی را با قلم مو روی سمت صورتی کاغذ بزنید، این کار باعث میشود که پایه ی گلبرگها زیباتر به نظر برسد، بنابراین خطهای قلمو را روی یک سمت نگهدارید.

گلبرگها را از روی کاغذ کرپ در جهت بافت عمودی آن برش بدهید، هر گل نیاز به ۶ گلبرگ دارد.

من گلبرگ های خود را در دو سایز ساخته ام، گلبرگهای روی شکوفه های بزرگتر حدود ۶ سانتیمتر هستند و گلبرگ های شکوفه های کوچکتر ۵ سانتیمتر، به آرامی مرکز آنها را کشیده و پایه ی هرکدام را چین دهید.

به وسیله یک انبردست، انتهای یک تکه سیم را چند بار خم کنید، با یک نوار ۱۰ سانتیمتری، دو گلبرگ را دور سیم بپیچید، درحالیکه رو به هم باشند.

دو گلبرگ دیگر را به طوری اضافه کنید که رو به روی هم هستند و روی دوتای اول هم افتاده اند، سپس دو گلبرگ دیگر اضافه کنید. به آرامی گلبرگها را به سمت بیرون خم کنید.

سیم را دور شاخه پیچانده و اضافی آن را بچینید. برای شکوفه های کوچکتر، سیم را نزدیک پایه ی گل چند بار خم کرده و اضافی آن را بچینید، درنهایت آن را به وسیله چسب حرارتی به شاخه بچسبانید.

یک دسته برگ حدود یک و نیم سانتیمتری ببرید. با چسب حرارتی برگها را به پایه ی گلها وصل کنید. چند عدد برگ و گل برگ دیگر بر روی شاخه بچسبانید تا غنچه درست کنید.

شاخه ها را در یک گلدان ساده مرتب کرده و از آن لذت ببرید.

 

ویکی ۵۰۴۰

 
 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 17, میانگین امتیاز: 4,18 از 5)
Loading...