پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته بیسیم هستند که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند . این نوع دوربین های مداربسته بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات جانبی می توانند تصاویر را برای شما بصورت زنده بر روی گوشی ارسال کنند .

اگر دنبال خرید این نوع دوربین های مداربسته هستید کمی صبر کنید و تا انتهای این مقاله را بخوانید تا با انواع این نوع دوربین های سیم کارت خور بیشتر آشنا شوید.

با پیشرفت تکنولوژی در این چند سال اخیر شاهد بروز شدن دوربین های مداربسته می باشیم. اما در این چند وقت اخیر دوربین های چرخشی سیم کارتی رشد زیادی داشته اند و بسیار محبوب شده اند.

دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی توسط یک سیم کارت و آداپتور می توانند تصاویر را برای شما ارسال کنند . البته دقت داشته باشید در آن محیطی که می خواهید این نوع دوربین های سیم کارت خور را نصب کنید اینترنت در آن محل فعال باشد .

از مودم داخلی این دستگاه می توانید به اینترنت جهانی متصل شوید و تمامی تصاویر را بصورت زنده مشاهده کنید .

این نوع دوربین ها در چند نوع مختلف هستند ، چرخشی ، لامپی و ثابت که در ادامه انواع آن را توضیح خواهیم داد.

بهترین نوع برندی که می توانید تهیه کنید در دسته دوربین مداربسته سیم کارتی برند SNC می باشد . که در دنیا بسیار معتبر می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قابلیت های این دوربین ها سیم کارتی بسیار زیاد می باشد . تا حدی که به جای چند عدد دوربین مداربسته تنها می توانید از یک عدد دوربین مداربسته سیم کارت خور استفاده نمایید .

قابلیت های که بسیار محبوب هستند : چرخش ۳۶۰ درجه ، دید در شب رنگی و مکالمه دو طرفه در این دوربین های مداربسته می باشد.

دوربین مداربسته سیم کارتی

مشخصات فنی دوربین های سیم کارتی

دوربین های سیم کارتی در انواع مختلفی هستند و مشخصات فنی آن ها ممکن است با یکدیگر متغیر باشد.

دوربین های ۳۶۰ درجه چرخشی سیم کارتی: دارای مکالمه دو طرفه ، دید در شب رنگی ، دارای کیفیت های ۲ ، ۳، ۵ می باشد.

سنسور هایی در دوربین ها به کار رفته است که حساس به حرکت می باشد. و با فعال کردن آن نوتیفیکیشن برای شما ارسال می گردد.

شما این نوع دوربین ها را می توانید از هر کجای دنیا که هستید به هر سمتی که می خواهید چرخش دهید . این قابلیت در دوربین های مداربسته بیسیم هم وجود دارد با این تفاوت که دوربین های بیسیم نیازمند وای فای هستند اما دوربین های سیم کارتی بدون نیاز به مودم اینترنت می توانند تصاویر را برای شما ارسال کنند.

دوربین لامپی سیم کارتی: این دوربین تصویر ۳۶۰ درجه ای را به شما نمایش می دهد . و لنز پاناروما دارد . شما می توانید با دوربین لامپی سیم کارتی محیط خودتان را بصورت ۳۶۰ درجه و کلی مشاهده کنید .

این نوع دوربین می توانید از فروشگاه اینترنتی کارپیما بدون واسطه خریداری نمایید.

خوب دوربین لامپی سیم کارتی اصلا به سیم کشی هم نیاز نداره  و فقط کافیه داخل هر سرپیچ که می خواهید بچرخوانید. این نوع دوربین مداربسته دید  ۳۶۰ درجه به شما نمایش می دهد . و محیط خودتان را می توانید از راه دور به راحتی مشاهده نمایید .

دقت داشته باشید دوربین لامپی سیم کارتی مناسب فضاهای باز نمی باشد .

دوربین بولت سیم کارت خور: این دسته از دوربین های سیم کارتی طرفداران کمتری نسبت به دو مدل قبلی دارند . و مناسب فضاهای باز می باشند و دید ثابتی را به شما نمایش می دهند.

دوربین مداربسته سیم کارتی

قیمت دوربین های مداربسته سیم کارت خور

با توجه به وارداتی بودن این نوع دوربین های مداربسته سیم کارتی توسط مجموعه کارپیما و با توجه به مدل های مختلف قیمت آن ها متفاوت می باشد .

در دسته دوربین مداربسته های بیسیم برند های متفاوتی و متفرقه زیادی موجود می باشد . اما برای خرید بهترین برندی که از قیمت و گارانتی بهرمند می باشد برند snc در بازار ایران و دنیا شناخته شده هست .

قیمت دوربین های مداربسته سیم کارتی با توجه به نوسانات قیمت ارز ممکن است متغیر باشد . اما کارپیما در این چند سال اخیر سعی کرده تا با بهترین قیمت دوربین های سیم کارت خور را ارائه دهد .

گارانتی و خدمات پس از فروش این دوربین های سیم کارتی بین ۶ ماه تا ۱ سال می باشد .

مزایا و معایب دوربین های سیم کارتی

این نوع دوربین های بیسیم سیم کارتی بدون نیاز داشتن به تجهیزات جانبی اضافه و با توجه به نصب آسان آن ها بسیار با صرفه و اقتصادی می باشند . اگر بخواهیم مقایسه کنیم قیمت ۱ هارد پک های دوربین مداربسته را هم نمی دهید .

در صورتی که این دوربین با تکنولوژی روز می باشد و در کمتر از ۵ دقیقه می توانید تصاویر بر روی گوشی خودتان دریافت کنید .

پشتیبانی از تمامی اپراتور ها این دوربین انجام می دهد .

شما می توانید با محیط خودتان بصورت مستقیم مکالمه داشته باشید . صدا محیط را می شنوید و با محیط مکالمه انجام می دهید.

از معایب آن می توان به دزدیدن دوربین اشاره کرد. البته اگر در ارتفاع مناسب و بلند دوربین ها نصب شوند امکان سرقت بسیار کم می شود.

دوربین مداربسته سیم کارتی

خرید انواع دوربین مداربسته

فروشگاه اینترنتی کارپیما با سال ها تجربه در صنعت دوربین های مداربسته و دزدگیرهای اماکن این امکان را به شما می دهد تا با بیش از ۴۰۰ مدل دوربین مداربسته آشنا شوید و از هر کجای کشور که هستید بدون واسطه دوربین مداربسته خودتان را خریداری نمایید .

در این فروشگاه علاوه بر انواع پکیج های دوربین مداربسته ، دوربین های مداربسته بیسیم با تنوع بالا به فروش می رسد .

کارپیما این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تمامی دوربین های مداربسته را با یکدیگر مقایسه کنید ، مشاوره بگیرید سپس اقدام به خرید نمایید .

کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند . را های ارتباطی ما با شما ۰۲۱۹۱۰۳۵۸۶۲ و آدرس اینترنتی www.karpeyma.com  می باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.