پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

خرید ویو اینستاگرام و افزایش بازدید اینستاگرام

خرید ویو اینستاگرام

همگی شما با پلتفرم اینستاگرام آشنایی دارید و می دانید پست های قابل اشتراک گذاری در اینستاگرام می تواند شامل عکس ، ویدیو و پست IGTV باشد. در میان این پست ها ویدیو اطلاعات کامل تری از مورد پسند بودن یک پست در اختیار شما و سایر کاربران میگذارد، زیرا علاوه بر تعداد لایک و کامنت های گذاشته شده در زیر پست، تعداد ویو و یا بازدید پست را نیز نمایش می دهد. لذا با خرید ویو اینستاگرام می توان این عدد را به دلخواه افزایش داد. بالا بودن تعداد ویو یک پست نشان دهنده ی بیشتر دیده شدن آن ویدیو می باشد بنابر این باید مطلب ارزشمند و قابل روئیتی باشد ، از این رو بازدید پست همچنان بالا و بالا تر می رود. شما نمی توانید کاربران را مجبور کنید ویدیو شما را ببینند تا بازدیدتان بالا برود اما به لحاظ فکری و روانی می توانید آن ها را ترغیب به دیدن پست خود کنید. شما نمی توانید مطلبی ارائه دهید که سلیقه ی همه ی کاربران اینستاگرام را پوشش دهد اما می توانید با فوت و فن هایی ساده ویدیو را در معرض دید عده ی زیادی از افراد برسانید. برای اینکه بازدید پست شما به عدد مورد نظر برسد زمان زیادی لازم است و می بایست پست را برای عده ی زیادی بفرستید و از آن ها تقاضا کنید که آن ها نیز برای عده ی دیگری بفرستند و آیا اطمینانی هست که سایرین این کار را انجام دهند یا خیر!؟ و این پروسه که برای بالا بردن ویو پست شما می باشد بسیار زمان بر است همچنین پیج هایی که تعداد فالوور بالایی دارند این توقع را در کاربران ایجاد می کنند که پست هایشان نیز تعداد لایک بالا و ویدیو هایشان نیز تعداد بازدید بالایی داشته باشد همانطور که گفتیم جذب بازدید اینستاگرام به صورت ارگانیک پروسه ای زمان بر می باشد ، تولید محتوا و اشتراک گذاری آن به گونه ای که مورد پسند همه باشد کاری دشوار است ، اما فقط با چند کلیک و فقط در چند دقیقه این کار به ساده ترین شکل ممکن میسر خواهد بود.

خرید ویو اینستاگرام

خرید بازدید اینستاگرام

با خرید بازدید اینستاگرام می توانید رشد قابل توجهی نسبت به سایر رقیبان خود داشته باشید که باعث پیشروی و رشد سریع شما رد فضای اینستاگرام خواهد شد که در زیر به تعدادی از آنها به اختصار اشاره می کنیم :

  • باعث افزایش لایک و بازدید واقعی و ارگانیک پست ویدیویی شما می شود؛ بالا بودن تعداد ویو پست شما نشان دهنده ی این است که عده زیادی از کاربران آن پست را تماشا کرده اند و مورد پسند عده ی زیادی قرار گرفته و به اشتراکگذاشته شده پس محتوای آن می تواند قابل دیدن و جالب توجه باشد ، لذا شروع به دیدن آن می کنند و به همین ترتیب تعداد بازدید آن بالاتر می رود ، از جهت دیگر وقتی بازدید یک پست بالا باشد و در معرض دید عده زیادی قرار بگیرد احتمال اینکه به دید افرادی برسد که به آن وسدسو علاقه دارند بسیار بالا می رود و افزایش لایک واقعی را نیز به دنبال دارد.
  • باعث افزایش ارزش و اعتبار پیج شما می شود؛ تعداد بالای بازدید یک پیج نشان از بالا بودن ارزش یک ویدیو است کاربران تمایل به ارزش قائی شدن به پیج هایی را دارند که قبلا تایید شده باشند و بالا بودن ویو پست شما به این موضوع حقیقت می بخشد و افزایش ارزش یک پست ، افزایش ارزش و اعتبار پیجرا نیز در پی دارد.
  • باعث می شود که پست شما وارد اکسپلور شود؛ همگی شما با الگوریتم های حاکم بر اینستاگرام آشنایی دارید و می دانید که اگر پستی در ساعات اولیه انتشار به تعداد قابل توجهی بازدید برسد وارد اکسپلور اینستاگرام شده و بدون نیاز به انجام کاری به دید میلیون ها کاربر فعال در اینستاگرام در سراسر دنیا می رسد و باعث افزایش لایک و بازدید هرچه بیشتر پست شما میشود.
  • باعث بالا رفتن فالوور واقعی و ایجاد رونق در کسب و کارتان می شود؛ عده ی زیادی از کاربرانی که ترغیب به دیدن ویدیو شما شده اند پیجی را فالو می کنند که ار تعداد بالای بازدید در پست هایش برخوردار باشد و تمایل دارند سایر ویدیو هایی که در این پیج منتشر می شود را ببیند و از این رو پیج شما با افزایش فالوور نیز همراه است. از سویی دیگر شما می توانید در قسمت بیو پیج خود وبسایت تجارت خود و یا آی دی سایر پلتفرم های خود مانند facebook ، tweeter ، clubhouse را که مرتبط با تجارت شخصی شما می باشد را نیز قرار دهید تا بتوانید بازدید سایت و فالوور های پلتفرم های موازی با اینستاگرام را که همان مشتری های شما می باشند را بالا ببرید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

خرید بازدید اینستاگرام

خرید ویو در کنار خرید لایک!

اگر بخواهید پست اینستاگرام خود را راهی اکسپلور کنید یا در معرض دید همگان قرار داده و جایی برای صحبت باقی نگذارید علاوه بر ویو لایک نیز باید خریداری کنید. خرید لایک اینستاگرام علاوه بر افزایش آمار لایک پست شما تاثیر بسزایی در اکسپلور پست اینستاگرام شما خواهد گذاشت. یک پست اینستاگرام تنها با آمار ویو شناخته نمیشود بلکه علاوه بر ویو، تعداد لایکی که نسبت به بازدید خود دریافت کرده است نیز از عوامل مهمی است که میتواند سبب موفقیت یک پیج اینستاگرام شود. اگر چه اغلب افراد برای پست های ویدیویی خود در اینستاگرام تنها به خرید ویو اینستاگرام بسنده کرده اند و از خرید لایک غافل مانده اند.

خرید لایک اینستاگرام

خرید ویو ( بازدید ) ایرانی و واقعی اینستاگرام

عوامل مهم دیگری که در خرید ویو اینستاگرام باید توجه نمود ایرانی بودن و واقعی بودن ویو و بازدید های ارسالی میباشد. خرید ویو تمام بازدید های ارسالی را توسط کاربران ایرانی ارسال نموده و با افزایش بازدید واقعی پست اینستاگرام خود همراه خواهید بود. افزایش بازدید اینستاگرام میتواند سبب جذب مخاطب های بسیاری شود و اگر ویو و بازدید های دریافتی ایرانی باشد براحتی میتواند سبب افزایش فالوور های بیشتری به سمت پیج اینستاگرام شما گردد.

عامل دیگری که در خرید ویو اینستاگرام حائز اهمیت میباشد، مدت زمان ارسال آن است؛ ممکن است شما پست ویدیویی را به اشتراک گذاشته و در سریعترین زمان بخواهید بازدید های خود را دریافت کنید تا قدرت تعامل کاربران با پیج خود را به نمایش بگذارید در این حالت شما با خرید ویو اینستاگرام از سایت خرید ویو میتوانید در سریعترین زمان ممکن بازدید های اینستاگرام خود را افزایش دهید. چرا که خرید ویو اینستاگرام در این سایت با ارسال فوری همراه بوده و بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت شاهد افزایش بازدید پست اینستاگرام خود خواهید بود. برای خرید بازدید اینستاگرام تنها به لینک پست نیاز بوده و با کپی کردن لینک پست خود و جایگذاری در فرم ثبت سفارش براحتی سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نموده و شاهد افزایش بازدید های واقعی و ایرانی پست اینستاگرام خود خواهید بود.

خرید ویو

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می‌توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و با انتشار IGTV و بالا بردن بازدید آن  بیش از پیش دیده شوید. خرید ویو اینستاگرام  می‌تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت ویوها نیز توجه داشته باشید؛ زیرا سرور های بی کیفیت، می‌تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود.فاکتور دیگر در خرید بازدید اینستاگرام هزینه آن می باشد زیرا قرار نیست هزینه های هنگفتی برای پیشرفت صفحه تان بپزدازید. از این رو پیشنهاد ما برای خریدی امن و مطمئن خرید ویو می باشد که آماده ارائه هرگونه خدمات اینستاگرام با بهترین کیفیت و سرعت و با کمترین هزینه به شما کاربران می باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.