جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

آیا می شود با استفاده از درب ضد سرقت از دزدی منازل جلوگیری کرد؟

قطعا وقتی برای مدت طولانی به سفر می روید و بنا نیست که در منزل باشید باید تمهیداتی در نظر بگیرید تا خطر سرقت از منزل خود را به حداقل برسانید. شما احتمالاً تلاش می کنید تا از روش های مختلف برای پیشگیری از سرقت منزل خود بهره مند شوید.

درب ضد سرقت

یکی از این روش ها، استفاده از درب ضد سرقت است. آمار ها نشان می دهند استفاده از این درب ها در کاهش سرقت از منازل تأثیر قابل توجهی داشته است. به عنوان مثال آماری که در ایالت متحده آمریکا برای دزدی از منازل به ثبت رسیده است سالانه بیش از دو میلیون دزدی را گزارش می کند . این یعنی در هر ۱۳ ثانیه یک دزدی اتفاق افتاده است. ۶۶ درصد این دزدی ها مربوط به سرقت از منازل است و سی درصد آنها به خاطر وجود در ها و پنجره هایی که بدون قفل بوده اند ، اتفاق افتاده است.

اطلاعاتی در مورد سرقت از منازل در ایران

آمار در ایران قدری متفاوت است. در ایران درصد بالایی از میانگین سنی سارقین زیر ۲۵ سال است. آن ها با ورود به منازل به دنبال اشیاء کوچک و قابل حمل و در عین حال ارزشمند می گردند. وسایلی مانند طلا و جواهرات ، پول و ارز و سکه ، لپ تاپ و گوشی موبایل ، دوربین های دیجیتالی و آی پد ها و…… از جمله ی این اشیاء می باشند.

در اغلب موارد اشیاء سرقتی صرف اعتیاد سارقین می شود. معمولاً سارقین زمانی را برای حضور در خانه ها انتخاب می کنند که احتمال بیشتری برای خالی بودن خانه ها وجود داشته باشد. مانند ایام تعطیلات نوروز یا ساعات کاری افراد در ادارات .

اکنون با این مقدمه می توانیم به بررسی روش های پیشگیری از سرقت منازل بپردازیم.

  1. حتماً سعی کنید تا قفل های درب های ورودی منزل و درب ضدسرقت لابی خود را تقویت کنید.
  2. مراحل لازم برای ورود به ساختمان یا آپارتمان محل سکونت خود را بیشتر کنید .
  3. برای در ها و پنجره ها قفل هایی را انتخاب کنید که هسته ی آهنی و بسیار قوی داشته باشند .
  4. از درب های ضد سرقت آتاک درب استفاده کنید . قابلیت های آن ها برای پیشگیری از سرقت غیر قابل انکار است.
  5. از دوربین های مداربسته در قسمت های مختلف محل زندگی خود استفاده کنید.
  6. از نرده های محافظ استفاده کنید.

در واقع استفاده از مجموعه ی این ابزار و تجهیزات ، شانس ورود سارقین و احتمال موفقیت آن ها را در کارشان کاهش می دهد. استفاده از درب های ضد سرقت اتاک درب به شما کمک می کنند تا در زمان خروج از خانه به مدت طولانی ، آرامش روانی و ذهنی بیشتری داشته باشید.

سیستم های  اکترونیکی جانبی درب ضد سرقت ترک

این سیستم ها مجموعه ای از لوازم و تجهیزاتی هستند که افراد با استفاده از آن ها، آمار احتمالی سرقت از منازل مسکونی خود را پایین می آورند . هرچند این سیستم های ضد سرقت آنلاین بیشتر در بانک ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند اما آمار ها نشان داده است که امروزه از این سیستم ها برای محافظت از سرقت احتمالی از منازل نیز استفاده می شود. معمولاً دزد ها ترجیح می دهند وارد خانه هایی که سیستم های امنیتی دارند ، نشوند و از سرقت از این منازل چشم پوشی می کنند .

سیستم های ضد سرقت آنلاین مجموعه ای از یک پنل دزدگیر و یک ریموت کنترل است. اپراتور ریموت کنترل در صورت احساس خطر ریموت را فشار می دهد. بعد از آن پنل دزدگیر سیگنالی به پنل مرکزی ارسال می کند. کل این فرآیند برای اعلام وضعیت سرقت و جلوگیری از از آن طراحی شده است.

با توجه به نقش روز افزون امنیت در منازل و محل کار و وجود تکنولوژی های پیشترفته  و آنلاین می توان لوازم و تجهیزات  اکترونیکی  درب ضد سرقت کلاسیک افزود . مانند چشمی های الکترونیکی و دستگیره دیجیتال و قفل هوشمند ضد سرقت آژیردار

تأثیر استفاده از آتاک درب در جلوگیری از ورود احتمالی دزدان به منازل

در روزهایی که روش های سنتی در مقابله با دزدان منسوخ و نخ نما شده اند ، استفاده از درب های ضدسرقت یکی از راه‌هایی است که برای مقابله با سارقان استفاده می شود .با توجه به اینکه اولین قدم برای ورود سارقین به خانه ها مواجهه با درب های ورودی و قفل های آن هاست . بنابراین استفاده از تجهیزات مناسب و با کیفیت و قدرتمند ، اولین قدم برای حضور این افراد ناخوانده است.

با توجه به اینکه سر و کله زدن با قفل های بسیار قوی و بدنه و پروفیل های قدرتمند تعبیه شده در درب های ضد سرقت اتاک ، زمان بر است. کمتر سارقینی هستند که ریسک صرف وقت با این درب ها و یراق آلات شان را به جان بخرند . به همان اندازه که با پیشرفت تکنولوژی روش های پیشگیری از سرقت منازل در حال تکامل و به روز رسانی است ، علم سارقان هم برای مقابله با تمهیدات شما افزایش می یابد. پس در نتیجه بهتر است روش های قدیمی برای مقابله با سرقت را کنار بگذارید. یکی از روش های امروزی در مقابله با دزدان منازل استفاده از درب های ضدسرقت اتاک است.

در مقاله ی فوق سعی کردیم تا شما را با مزایای استفاده از درب های ضدسرقت به عنوان یکی از بهترین راه های مقابله با ورود سارقین به منازل آشنا کنیم.

برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت جدیدترین مدل های درب ضد سرقت و ارتباط با کارشناسان فروش شرکت اتا درب می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶  و ۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴ تماس حاصل فرمایید و کارشناسان فروش ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.