پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

جشنواره برندهای هایپراستار؛ ده­ها برند و هزاران جایزه

هایپراستار جشنواره برندها شروع شد

با خرید از فروشگاه­ها و شعب زنجیره­ای هایپراستار در جشنواره برندهای هایپراستار شرکت کرده و یکی از برندگان خوش ­شانس این جشنواره باشید.

مجموعه­ هایپراستار با ۱۱ سال سابقه خدمت و با ۲۶  شعبه هایپرمارکت و سوپرمارکت در اقصی نقاط کشور همیشه در تلاش بوده تا خدماتی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه دهد. تهران، مارلیک، اصفهان، قم، یزد و ارومیه از جمله شهرهایی هستند که هایپراستار افتخار خدمت رسانی در آن­ها را دارد. همچنین به تازگی، شهر مشهد و قزوین نیز به خانواده­ی بزرگ هایپراستار پیوسته است تا مجال دیگری برای ارتباط میان هایپراستار و مردم باشد.

با هر خرید برنده باش

از ۲۹  مهر به مدت ۴ هفته، با مراجعه به شعب فروشگاه‌های هایپراستار، علاوه بر بهره‌مندی از فروش ویژه انواع گروه‌های کالایی، در جشنواره برندهای هایپراستار شرکت کرده و برنده جوایز متنوع این جشنواره باشید.

در این جشنواره علاوه بر تخفیفات روزانه­ محصولات، شما می­توانید برنده یکی از صدها جایزه ه­ای باشید که برندهای مختلف اعطا می­ کنند. در این جشنواره همراهان و برندهای طبیعت، زرساب، انرجایزر، زینگو، بیسفود، هیدرودرم، کاسپین، بیک، شادلی، فرمند، چای دبش، شاهسوند، نالینو، نوین زعفران، بیاند و آماده لذیذ دست به کار شده و جوایز ارزنده­ای را برای جذاب­تر شدن خرید شما از هایپراستار فراهم کرده­اند. صدها جوایز مختلف از جمله گوشی موبایل، فرش، تبلت، سرویس قابلمه، دوربین عکاسی و صدها کارت خرید از فروشگاه­های هایپراستار در این جشنواره برای شما در نظر گرفته شده تا خرید از هایپراستار را برای شما جذاب­تر کنند.

هایپر استار همیشه ارزانترین

در هایپراستار شما می توانید کلیه نیازهای خانه و خانواده خود را تأمین کنید. مجموعه­ای که همواره تلاش کرده با فراهم آوردن محیطی ایمن در کنار مردم باشد. اقلامی که در هایپراستار عرضه می­گردد از بهترین کیفیت­ها انتخاب شده است؛ مخصوصا در بخش مواد غذایی که کیفیت بالا و تازگی محصولات جزو فاکتورهای اصلی ارائه خدمات می­باشد.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را اجرا می‌کند. یعنی اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را با قیمتی ارزان‌تر از هایپراستار خریداری کند می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت کند.

اینستاگرام هایپراستار و تخفیف­های همیشگی

آسان‌ترین راه برای اطلاع از جدیدترین تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است. علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اخبار فروشگاه‌ها، با موضوعات جذاب و گوناگونی پیرامون سبک زندگی، آشپزی و … همراه مخاطبان خود می باشد.

همچنین با دنبال کردن هایپراستار در اینستاگرام نیز شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه را خواهید داشت. جایزه این مسابقات شامل گوشی موبایل و کارت های هدیه بوده که در تمامی شعب می‌توان از آن استفاده کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.