جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

تور فقط لحظه آخری میچسبه

وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه‌های گردشگری از سال ۱۳۹۱ کار خود را شروع کرده و بعد از حدود ۱۰ سال خدمت‌رسانی به گردشگران با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدیدترین استارتاپ‌های گردشگری است. لحظه آخر به عوان موتور جستجوی تور و بلیط و هتل به مسافرین این امکان را می‌دهد در هر زمان از خدمات صدها آژانس مطلع گردند و با مقایسه مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهند.

ارزیابی تورهای مسافرتی در سایت لحظه آخر دات کام به صورت آنلاین توسط کارشناسان لحظه آخر صورت می‌گیرد. همینطور تمامی آژانس‌های مسافرتی عضو خانواده لحظه آخر تمامی مجوز های لازم از وزارت میراث فرهنگی و گرشگری و سازمان هواپیمایی کشور را اخذ نموده‌اند. مسافرین محترم با در نظر گرفتن این نکات می توانن خریدی امن را تجربه کنند.

تور لحظه آخری با نرخ ویژه

لحظه آخر، معتبر و با قدمت در ارائه تور

وب سایت لحظه آخر حدود ۱۰ سال است که در زمینه تورهای گردشگری فعالیت می کند؛ این سایت با حداقل سود، سعی دارد ارزان ترین تور لحظه آخری را در مقاصد داخلی و خارجی ارائه دهد.

لحظه آخر همراه همیشگی شما در طول سفرهایتان خواهد بود به طوری که به هر نقطه از دنیا که سفر کنید، می توانید در مورد جاذبه ها، تفریحات، هتل ها، غذاها، فرهنگ، قوانین، واحد پول و بهترین زمان سفر به آن اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

رزرو تور، سریع و آسان

کدام تورهای خارجی از محبوبیت بیشتری دارند؟

از پرطرفدارترین تورهای ارزان خارجی می توان به تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور تایلند، تور روسیه، تور دبی، تور گرجستان و تور ارمنستان اشاره کرد. می توان گفت در این بین “تور استانبول” بیشترین محبوبیت را به خود اختصاص داده است.

قیمت هر یک از این تورها را می توانید در لحظه آخر مشاهده کنید و ضمن مقایسه با سایت های دیگر، نسبت به خریدی مطمئن و ارزان اقدام نمایید.

تورهای داخلی و خارجی محبوب

کشورهایی که ایرانیان برای رفتن به آنجا نیاز به ویزا ندارد

هم اکنون رتبه پاسپورت ایران برای ورود به کشورهای بدون ویزا ۱۰۱ است. با داشتن پاسپورت ایران می توان بدون ویزا به ۴۲ کشور دنیا سفر کرد. لیست کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان را در ادامه مشاهده می کنید:

کشورهای بدون ویزای آسیا

  • ترکیه ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۹۰
  • ارمنستان ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۹۰
  • گرجستان ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۴۵
  • عراق ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۳۰

کشورهای بدون ویزای آمریکایی

  • ونزوئلا ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۱۵

کشورهای بدون ویزای کارائیب

  • هائیتی ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۹۰
  • دومینیکا ==> حداکثر مدت زمان سفر: ۲۱

۳۵ کشور دیگر هم به محض ورود به فرودگاه، ویزا صادر می کنند. این کشورها عبارتند از: جمهوری آذربایجان، لبنان، کامبوج، مالدیو، عمان، قطر، جزیره تیمور لسته، آنگولا، بوروندی، دماغه سبز، اتحاد قمر، جمهوری دموکراتیک کنگو، جیبوتی، اتیوپی، گابن، گینه، گینه بیسائو، لسوتو، ماداگاسکار، مالاوی، موریتانی، موزامبیک، نیجریه، رواندا، سیشل، سیرالئون، سومالی، سودان جنوبی، کنیا، اوگاندا، زیمبابوه، سورینام، بولیوی، توگو، پالائو، تووالو و ساموآ

محبوب ترین تورهای داخلی در لحظه آخر

محبوب‌ترین تورهای داخلی ایران که فروش بسیار بالایی دارند عبارتند از تور کیش، تور قشم، تور مشهد. همراهان محترم لحظه آخر شما می‌توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر همواره می‌توانید کمترین قیمت و بهترین خدمات تور را تهیه نمائید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.