پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

تورهای تابستانی ندا بال آسمان ۴۰ درصد تخفیف خورد

تورهای تابستانی ندا بال آسمان ۴۰ درصد تخفیف خورد، این خبر موجب می‌ شود تا افراد بیشتری بتوانند برای سفر برنامه ریزی کنند. چرا که در حال حاضر هزینه های سفر بسیار بالا است و همه مردم عادی نمی توانند برای تابستان های خود برنامه سفر داشته باشند که مجموعه ندا بال آسمان موجب شده تا همه افراد از شرایط خوبی بهره ببرند.

۴۰ درصد تخفیف باور نکردنی تور تابستانی ندا بال

تور کیش

 شهرها و کشورهای زیادی وجود دارند که سالانه پذیرای مسافران و گردشگران هستند. ایده آل ترین زمان برای مسافرت های خانوادگی فصل تابستان است. چرا که در آن دانش آموزان و دانشجویان تعطیل بوده و خانواده ها بدون نگرانی می توانند برنامه سفر خود را برای مدت زمان مناسب مشخص کنند.

برای داشتن یک سفر دلچسب و هیجان انگیز رزرو تورهای گردشگری داخلی و خارجی بهترین راه حل ممکن است. در تابستان می توانید متناسب با سلیقه خود و همچنین هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته اید بهترین تور را رزرو نمایید.

مزیت سفر کردن با تور به نسبت سفرهای شخصی بسیار بالا است به همین جهت در صورت شناخت ویژگی های این نوع سفر همه افراد ترجیح می دهند تا با تور به گشت و گذار بپردازند. زیرا تمامی مسئولیت های مهم مانند رزرو هتل، گشت و گذار و برنامه ریزی برای صرف غذا به عهده برگزار کننده تور است و شما فقط می توانید به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

همه شما در هنگام رزرو تور ایده آل هایی در نظر دارید که با بررسی دقیق تورهای مختلف و موسسات گردشگری می توانید یکی از تورهای محبوب مد نظر خود را انتخاب کرده و بدون شک یک سفر سراسر خاطره داشته باشید.

ارائه ۴۰ درصد تخفیف باور نکردنی تور تابستان در مجموعه ندا بال آسمان، امکان خرید انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی را برای همه هموطنان فراهم کرده است.

این مجموعه با حذف کلیه واسطه ها در تعاملات خود با هتل ها و تهیه بلیط هواپیما توانسته است، هزینه های جانبی خود را کاهش داده و در نتیجه تورهایی با قیمت ارزان ارائه دهد، تا افراد بیشتری بتوانند از این ویژگی بهره ببرند.

پس در حال حاضر که تورهای تابستانی ندا بال آسمان ۴۰ درصد تخفیف خورده، با خیال راحت می توانید برای هر نقطه از کشور این تورها را رزرو کرده و یک سفر خاطره انگیز برای خود و خانواده داشته باشید.

خرید تور شیراز و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن

تور شیراز

شیراز یکی از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی کشور ما است که در گروه شهرهای توریستی قرار می گیرد. چرا که به شهر گل و بلبل شهرت داشته و در هر نقطه از آن می توانید آثاری از تاریخ کهن ایران را مشاهده کنید. جاذبه های گردشگری آن به حدی زیاد است که مطمئناً با یک بار سفر به شیراز نمی توانید همه این فضاها را ببینید. اما با برنامه ریزی درست و دقیق و شناخت و بررسی آنها از قبل می توانید بهترین جاهای دیدنی را در اولویت گشت و گذار خود قرار دهید.

در این بخش به بررسی برخی از جاذبه های گردشگری شیراز می پردازیم، تا با خرید تور شیراز از مجموعه ندا بال آسمان با تخفیف های ویژه بتوانید بهترین بهره را از سفر خود ببرید:

بازار سنتی شیراز

یکی از بهترین تفریحاتی که در شیراز برای مسافران وجود دارد ،بازدید از بازارهای سنتی آن است که یک تیر و دو نشان می باشد. چرا که هم در این بازارها امکان خرید سوغات و لوازم مورد نیاز وجود دارد و هم می توانید از زیبایی ها و معماری خاص و بی نظیر این شهر نیز لذت ببرید. از مهمترین بازارهای سنتی شیراز می توان به بازار حاجی شیراز، سرای مشیر شیراز و بازار وکیل شیراز اشاره کرد.

باغ ارم شیراز

محال است که مسافران به شیراز سفر کنند و از باغ ارم دیدن نکنند، این باغ از باشکوه ترین باغ های ایران محسوب می ‌شود که به زمان خاندان سلطنتی مغول و سلجوقیان بر می گردد. در این باغ کتیبه های قدیمی، معماری های زیبا، نقاشی و کاشی کاری های رنگی وجود دارد و فضای سرسبز باغ با گل های اطلسی، نیلوفر، شاه پسند و داوودی تزیین شده است.

حافظیه شیراز

حافظیه شیراز به عنوان اولین مقصد گردشگری شیراز محسوب می ‌شود که در آنجا آرامگاه حافظ شیرازی شاعر قرن هشتم قرار دارد.

آبشار مارگون شیراز

آبشار مارگون شیراز با داشتن آب و هوای خنک و معتدل به یکی از مناطق تفریحی در شیراز تبدیل شده که در این منطقه کوهستانی با وجود جنگل‌ ها و درختان بلند، امکان زدن چادر و به دست آوردن تجربه طبیعت گردی را دارید.

بهترین زمان رزرو تور کیش از لحاظ هزینه

کیش یکی از جزایر بسیار زیبای خلیج فارس است که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. مسافران کیش هدف های مختلفی دارند و بسته به اهداف آنها بهترین زمان برای رزرو تور کیش تفاوت پیدا می کند.

اما گاهی اوقات برای مسافران با هر هدفی رزرو یک تور ارزان قیمت اهمیت بیشتری دارد. پس این افراد باید به دنبال زمان ‌های خاص برای رفتن به این جزیره مرجانی زیبا باشند، تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند.

در حال حاضر که مجموعه ندا بال آسمان برای تور تابستانی ۱۴۰۱ خود ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است، بهترین زمان برای رزرو این تور و داشتن یک سفر عالی می باشد.

اما به طور کلی در برخی از مناسبت های مذهبی خاص مانند ماه رمضان یا ماه محرم امکان رزرو تور کیش با قیمت های بسیار پایین فراهم می ‌گردد. زیرا حجم مسافر کاهش پیدا می‌ کند و هتل ها برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر خدمات خود را با قیمت ارزان تری ارائه می دهند.

 تور مشهد با هتل یا سوئیت آپارتمان

تور مشهد

 شهر مشهد که جزء شهرهای زیارتی و سیاحتی به شمار می آید و مسافران زیادی از کشورهای دیگر مانند عراق، عربستان، پاکستان و سایر کشورهای همسایه دارد. معمولاً مسافرانی که از کشورهای دیگر می آیند در نزدیکی حرم اقامت می کنند و اغلب ایرانی ها تمایل ندارند که با این مسافران در یک محل همسایه باشند. به همین جهت هتل های اطراف حرم برای ایرانی ها مناسب نیست.

در هنگام رزرو تور مشهد هم هتل و هم سوئیت آپارتمان ارائه می گردد که مسافران حق انتخاب دارند و به راحتی می توانند متناسب با شرایط خود هر کدام از این موارد را رزرو نمایند.

افرادی که با خانواده و به صورت دسته جمعی به مشهد سفر می کنند، برای کاهش هزینه های خود بهتر است در هتل آپارتمان ها و سوئیت ها مستقر شوند؛ چرا که اقامت در هتل برای آنها بسیار گران است. خانواده های کم جمعیت یا افراد تنها می توانند از هتل های معروف مشهد بهره ببرند.

در خیابان های مشرف به حرم، هتل های باکیفیت سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره وجود دارد که با هر بودجه ای امکان رزرو هتل برای مسافران فراهم می گردد. پس با انتخاب مجموعه ندا بال آسمان بدون دغدغه و نگرانی می توانید بهترین محل را برای اقامت خود با هزینه مناسب رزرو کنید.

نتیجه گیری

برای بهره مند شدن از تورهای تابستانی ندا بال ۴۰ درصد تخفیف کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار کنید، تا پس از دریافت اطلاعات کافی در مورد انواع مقصدهای گردشگری یکی از آن ها را متناسب با سلیقه خود انتخاب کرده و یک سفر هیجان انگیز را داشته باشید. معمولاً تورهای تخفیف خورده با سرعت بالاتری تکمیل ظرفیت می شوند، پس برای رزرو تور بدون دغدغه و نگرانی لازم است که سرعت عمل داشته باشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,33 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.